Ville bara säga att jag har fått mer psykiska "men" av all jävla behandling och
FÖRSÖK till hjärntvättning av soc-kärringar och familjevärdar som tror att dom vet allt om droger bara för att dom läst lite patetisk skrämselpropaganda. Gör en bara bitter faktiskt
Dom låste inte äns in sina mediciner som gick att knarka på och det slutade med att burkar med tradolan försvann och att en kille höll på dö för att han proppat i sig så mkt !!! fick flera krampanfall osv och allt sånt skit.
Måste t ex vara full/benzad/opiatad för att palla umgås med folk nu när man vant sig att sitta i ett ruttet hus ute i skogen långt bort från all civilisation, fyllt av andra kriminella och narkomaner och bara glott på tv hela dagarna och lyssnat på olika knarkar historier .
Ångrar att jag la in mig på behandling igen frivilligt då det mest bara påverkat mig negativt . Fått fet psykstämpel på sig för diverse incidenter under behandlingstiden. Då har det bara handlat om något enstaka dödshot när jag fortfarande var lite psykotisk. Så nu måste en sorts hemtjänst för psykiskt sjuka komma hem till mig varge dag och kollar så att jag tar mina mediciner och håller på att lägga sig i mitt liv !!!!!!!!!!!!!
Så förbannat less på att ha med äckel-soc att göra och bli kränkt av att nån jävla äckliig gubbe eller kärring ska stå och kolla på min kuk när jag ska pissa ...så jävla kränkande. MAn e
NOLL värd bara en knarkare som ska slicka soc i röven ...det har man fått lära sig ...fyfan jag pissar på dom där jävlarna.
Så håll er borta från familjehem speciellt inom familjevårdskonsulenterna (FVK) dom kommer bara kränka er och ge er sämre självförtroende samtidigt som dom gör allt för att hitta minsta lilla psykiska sjukdom för att senare kunna stämpla er som värsta psykfallet bara för att ni kanske haft t ex en psykos.
/rizla på kanske lite för mkt benzo men bra som fan mår så ....whatever