2006-07-11, 15:28
Medlem
Tjenare. lite utav en nykomling i att posta. dock en gammal lusläsar legend.

Fråga: Jag beställde ett fint litet paket från elefanten med Copelandia Cyanescens där jag fick riktigt sjysta hallisar, Såsom golvet rörde sig husen utanför studsade och babysittern smälte in i väggen.

senare köpte jag och en kompis Cubensis något vet inte vad. 3x så mycket som ovanstående och inte en hallis allt blev bara väldigt gemytligt och trevligt. Men jag blev fruktansvärt besviken. jag trodde att om man på olaglig väg skulle köpa svamp skulle få en värre/bättre tripp än om man beställe från elefanten. några förklaringar eller är har helt enkelt elefanten riktigt pra krejjer?
Citera
2006-07-11, 15:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av truty
Tjenare. lite utav en nykomling i att posta. dock en gammal lusläsar legend.

Fråga: Jag beställde ett fint litet paket från elefanten med Copelandia Cyanescens där jag fick riktigt sjysta hallisar, Såsom golvet rörde sig husen utanför studsade och babysittern smälte in i väggen.

senare köpte jag och en kompis Cubensis något vet inte vad. 3x så mycket som ovanstående och inte en hallis allt blev bara väldigt gemytligt och trevligt. Men jag blev fruktansvärt besviken. jag trodde att om man på olaglig väg skulle köpa svamp skulle få en värre/bättre tripp än om man beställe från elefanten. några förklaringar eller är har helt enkelt elefanten riktigt pra krejjer?

Om jag fattat de rätt så ska de vara ett jävla drag i copelandia, å "vanliga" cubensis mycke svagare.. kanske därför du kände som du gjorde?
Citera
2006-07-11, 15:41
Medlem
i sådana fall känns det ju bara meningslöst att köpa "olagliga" svampar från en kran om man för samma pris kan få det hem till dörren!

länge leve Copelandia Cyanescens !!!!
Citera
2006-07-11, 15:46
Bannlyst
Citat:
i sådana fall känns det ju bara meningslöst att köpa "olagliga" svampar från en kran om man för samma pris kan få det hem till dörren!

länge leve Copelandia Cyanescens !!!!

vad köpte du cubensis svampen för? å hur mycke fick du för priset?
Citera
2006-07-11, 15:48
Medlem
hundra riksdaler per gram, kom inte och säg att jag har blivit totalt blåååst.
Citera
2006-07-11, 15:50
Bannlyst
Citat:
hundra riksdaler per gram, kom inte och säg att jag har blivit totalt blåååst.

nja de vet jag väl inte... hur mycke tog du av dom? 3 g eller?
Tycker att du borde fått lite oevs iaf, Färsk eller torkad svamP? torkad givetvis? haha.. annars hade de varit en aningen dyrt
Citera
2006-07-11, 16:05
Medlem
aminos avatar
All svamp som ger hallisar är olagligt i sverige, oavsätt om du köper den på gatan eller igenom internet.
Citera
2006-07-11, 16:16
Medlem
chemeleons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amino
All svamp som ger hallisar är olagligt i sverige, oavsätt om du köper den på gatan eller igenom internet.
Inte flugsvampar.
Citera
2006-07-11, 21:52
Bannlyst
Ger copelandia mer visuella upplevelser? Det står att 1 gram räcker för en intensiv tripp. På cubensis står det att 4 gram ger en intensiv tripp. Jag käkar benzo, 45 milli oxazepam per dag. Säg att jag har hunnit ta 30 milli...Kommer två gram copelandia göra susen tror ni? Mer drag än i cubensis? Min kompis vill testa svamp för första gången, han vill bara ta två gram...funderar på att ge honom två gram copelandia istället
Citera
2006-07-11, 21:54
Medlem
Kuyichis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mertzi
Ger copelandia mer visuella upplevelser? Det står att 1 gram räcker för en intensiv tripp. På cubensis står det att 4 gram ger en intensiv tripp. Jag käkar benzo, 45 milli oxazepam per dag. Säg att jag har hunnit ta 30 milli...Kommer två gram copelandia göra susen tror ni? Mer drag än i cubensis? Min kompis vill testa svamp för första gången, han vill bara ta två gram...funderar på att ge honom två gram copelandia istället

Två gram Copelandia är nog inte skoj för en oinvigd.
Citera
2006-07-12, 03:05
Medlem
fLxs avatar
Copelandia is sick! Det är en helt annan grejj än cubensis, sanna mina ord. 2g är på tok för mycket!
Citera
2006-07-12, 17:01
Medlem
semafors avatar
Tag det lugnt med copelandia. Jag åt 1.2g (torkad) och det var en väääldigt intensiv upplevelse (för intensiv).. Dessutom mådde jag skit i slutet av trippen, dåligt väder och sånt spelade in.

Och.. Copelandia Cyanescense är precis lika olagligt som Cubensis.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in