2006-07-11, 10:14
Medlem
Phaz3ds avatar
Fy fan, snart får man lov att söka jobb som droginformatör.. känns som det när man måste upprepa samma jävla mantra här varje dag om CB vs. världen. Kan inte alla som vill hacka på CB snällt gå och ansöka till Föräldrar mot Narkotika och sitta gödsla med dom istället så vi kan ha kul här?
Citera
2006-07-11, 11:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Phaz3d
Fy fan, snart får man lov att söka jobb som droginformatör.. känns som det när man måste upprepa samma jävla mantra här varje dag om CB vs. världen. Kan inte alla som vill hacka på CB snällt gå och ansöka till Föräldrar mot Narkotika och sitta gödsla med dom istället så vi kan ha kul här?
Erkänn att ALLA droger inklusive Cannabis har massvis med med bieffekter så ska jag lämna er i fred och låta er ha det hur kul som helst
Citera
2006-07-11, 11:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Classic Purple
Erkänn att ALLA droger inklusive Cannabis har massvis med med bieffekter så ska jag lämna er i fred och låta er ha det hur kul som helst

Du ljuger...

Men det räcker ju med en tråd där sånt kan diskuteras. Det behövs inte spridas på hela forumet.
Citera
2006-07-11, 11:40
Medlem
Phaz3ds avatar
Citat:
Jag har faktskt inte sett någon alls här på CB forumet som hävdat att cannabis är ofarligt. Däremot måste vi ju försvara de påhopp som är helt grundat på lögner. Men att du får hjärnskador och blir cp stämmer inte men jag orkar inte dra den debatten igen... har rökte första gången när jag var 15, är 28 nu och jobbar som grafisk formgivare med många stora företag så det där att det går utför e skitsnack. Allt kan brukas med måtta.
Citera
2006-07-11, 11:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LeifFörsvararen
Du ljuger...

Men det räcker ju med en tråd där sånt kan diskuteras. Det behövs inte spridas på hela forumet.
Jag ljuger? OKEJ, då anser du alltså att Cannabis inte har några bieffekter?
Citera
2006-07-11, 11:54
Bannlyst
Citat:
Jag har faktskt inte sett någon alls här på CB forumet som hävdat att cannabis är ofarligt. Däremot måste vi ju försvara de påhopp som är helt grundat på lögner. Men att du får hjärnskador och blir cp stämmer inte men jag orkar inte dra den debatten igen... har rökte första gången när jag var 15, är 28 nu och jobbar som grafisk formgivare med många stora företag så det där att det går utför e skitsnack. Allt kan brukas med måtta.
Ja det finns säkert heroinister som klarar sig hur bra som helst också men dom FLESTA gör det nog inte
Citera
2006-07-11, 11:55
Bannlyst
Citat:
Jag ljuger? OKEJ, då anser du alltså att Cannabis inte har några bieffekter?

Nej, det är ju självklart att cannabis har bieeffekter men det blir bara uttjatat om det är det enda som ska diskuteras här. Jag tror att de flesta är medvetna om att det är skadligt för psyket om man missbrukar det.
Citera
2006-07-11, 11:57
Bannlyst
Citat:
Ja det finns säkert heroinister som klarar sig hur bra som helst också men dom FLESTA gör det nog inte

Ja heroin och cannabis är samma sak
Bara för att du inte klarade av att röka betyder inte det att ingen gör det. Människor fungerar annorlunda.
Citera
2006-07-11, 11:58
Bannlyst
Citat:
Nej, det är ju självklart att cannabis har bieeffekter men det blir bara uttjatat om det är det enda som ska diskuteras här. Jag tror att de flesta är medvetna om att det är skadligt för psyket om man missbrukar det.
Ok, TACK. Det var bara det jag ville komma fram till, Varför kunde du inte sagt det tidigare så att vi sluppit denna diskutionen? Peace
Citera
2006-07-11, 11:59
Bannlyst
Citat:
Ja heroin och cannabis är samma sak
Bara för att du inte klarade av att röka betyder inte det att ingen gör det. Människor fungerar annorlunda.
Nej det är inte samma sak, jag menade bara på att bara för att ett fåtal klarar sig bra så betyder inte det att alla gör det
Citera
2006-07-11, 12:03
Medlem
Phaz3ds avatar
Citat:
Nej det är inte samma sak, jag menade bara på att bara för att ett fåtal klarar sig bra så betyder inte det att alla gör det
Vissa ska inte köra bil heller. Innebär det att jag måste sluta köra?
Citera
2006-07-11, 12:15
Bannlyst
Citat:
Vissa ska inte köra bil heller. Innebär det att jag måste sluta köra?
Nej men om vi ska se det på det sättet så kan vi ju legalisera alla droger och alla vapen, om det bara används på rätt sätt så är det ju ingen fara men så blir det ju aldrig. Det är alltid många som missbrukar det
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in