2006-07-11, 00:25
Medlem
Skall åka till cypern nästa vecka, undrar om man kan köpa det på vanliga apotek där?

Måste få igång kulorna efter en deca+testo kur!
Citera
2006-07-11, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gurrra
Skall åka till cypern nästa vecka, undrar om man kan köpa det på vanliga apotek där?

Måste få igång kulorna efter en deca+testo kur!

Gå till apoteket å säg att du inte kan bli gravid. Eller fråga den biffigaste du hittar på stranden.
Citera
2006-07-11, 14:50
Medlem
NirvanAs avatar
Värst va många det är som vill kicka igång bollarna efter tunga deca+testo kurer nu framååt sommarn, kanske ni inte skulle kurat så kraftigt ibörjan? eller varför inte köpa hcg tillsammans med det andra så slipper ni oroa er.. HAHA.
Citera
2006-07-11, 18:38
Medlem
LD50s avatar
Du skulle nog ha planerat kur/semester bättre från början. Men, men... vet en kille här på forumet som åkte till spanien och festade direkt efter sin kur och kissade ut alltihopa...
Citera
2006-07-11, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LD50
Du skulle nog ha planerat kur/semester bättre från början. Men, men... vet en kille här på forumet som åkte till spanien och festade direkt efter sin kur och kissade ut alltihopa...

Det var inte så jag hade planerat....Jag tänkte bara att om det finns lätt tillgängligt i Cypern så kan man ju inhandla ett rejält parti...För det är riktigt torrt på hcg i mina trakter...!

Sen hade kulorna behövt en liten dos dem me...........
Citera
2006-07-12, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gurrra
Sen hade kulorna behövt en liten dos dem me...........

Ja, annars försvinner "kul" ur kulorna

MVH
Citera
2006-07-12, 16:06
Medlem
karlshamn_yes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallekuling
Ja, annars försvinner "kul" ur kulorna

MVH

Menar du proteinet?
Citera