• 1
  • 2
2006-07-10, 22:23
Medlem
Cykeltratts avatar
Min sexlust är som bortblåst efter en Deca/Testo kur.

Kan få upp den men är absolut noll sugen på sex.

Tror ni att 1500IU var 5e dag under 20 dagar gör susen? Eller måste jag höja dosen något?

mvh
Citera
2006-07-11, 10:44
Medlem
HCG stänger ju också ner dig

Så det kanske är bättre att försöka få igång dom lite snabbare än 20 dagar.

500iu per dag eller 1000 iu varannan dag i 10 dagar. Kombinera med 20mg nolva som du fortsätter med 1-2 veckor efter avslutad HCG.

Fast jag vet inte... alla kör olika!
Citera
2006-07-11, 10:45
Medlem
dröjer länge

klassikern är ju att hoppa på en ny kur med mycket testo och dbol
Citera
2006-07-11, 11:08
Medlem
Det tog mej ett halvår innan jag blev normal igen....Jag ville hellre bara vända mej om och sova alltså....Annars fick jag trycka en Kamagra eller cilasis så blev jag kåt som faan....
Citera
2006-07-14, 21:46
Medlem
Cykeltratts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smegol
Det tog mej ett halvår innan jag blev normal igen....Jag ville hellre bara vända mej om och sova alltså....Annars fick jag trycka en Kamagra eller cilasis så blev jag kåt som faan....

det var ju det som var grejen, jag blir ju inte kåt, inte några känningar alls...
Citera
2006-07-14, 21:48
Medlem
Cykeltratts avatar
ok provar 1000iu varannan dag i 10 dagar då

tack tack för svar
Citera
2006-07-14, 23:30
Medlem
Nej för helvete!

Det kan bli riktigt fel om du kör så.

Först och främst så kör man HCG under kuren för att motverka kulkrympningen och förkorta åtehämtningen.

Om du tex. tog sista testosticket för någon vecka sedan, kommer HCG nu bara fördröja återhämtningen, då HCG aromatiserar till Östrogen i sig självt och kräver således tex. nolva för att motverka bieffekterna av HCG:t

Så om det gått ett tag sedan sista sticket, är det bara att vänta och många brukar få tillbaka sexlusten på någon månad.
Citera
2006-07-15, 01:12
Medlem
I USA har jag läst om endokrinologer som skriver ut HCG till folk som lider av för låga testosteronhalter efter kur. En kur på HCG ska kunna återställa balansen.

Men Håde vet förstås alltid bäst.

Håde som nu vet allt får ta och visa lite fakta om hur 10 dagar på HCG förlänger återhämtningen för personer som kurat.

Gyno på HCG anses som ovanligt.

Dock ska du ta Nolva till för att det hjälper till med återhämtningen.
Citera
2006-07-15, 01:48
Medlem
att HCG skulle aromatisera till östrogen pga enzymet aromatas är väl något nytt måste jag säga, att HCG skulle fördröja återhämtningen efter redan skedd atrofi är väl också någonting nytt måste jag säga, att HCG stänger ner testosteronproduktionen är väl också någonting nytt måste jag säga, att man bör kombinera SERMS med HCG är minst sagt någonting nytt måste jag också säga

vart får ni allt ifrån?
Citera
2006-07-15, 18:49
Medlem
Vi läser allt och är öppna för ny forskning och kunskap, för att inte sitta och gnöla om gammalt skit som inte stämmer det minsta i realiteten.

Och du Pansar, vad faan har du för problem med mina inlägg???? Är det du som är överkukkun här och endast du som har rätten att fisa på folk. LÄS FÖR FAAN!!! det gäller att vara öppen för nya saker
Citera
2006-07-15, 19:28
Medlem
Jag såg nu att jag skrivit ETT fel. Jag menar inte att HCG aromatiserar till östrogen, utan jag menar att den kraftiga testosteronproduktionen som kommer igång när man kör HCG kan aromatisera.

Visst skrivs det ut till folk i USA för att stimulera den endogena testoproduktionen, men det är i sig kontraproduktivt, då den endogena produktionen stannar när man slutar HCG terapin och det kan ta ett par tre veckor innan den kommer igång av sig självt.

Det är därför man slutar HCG ett par veckor innan steroiderna i kroppen är på noll.
Citera
2006-07-15, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HÅDE
Jag såg nu att jag skrivit ETT fel. Jag menar inte att HCG aromatiserar till östrogen, utan jag menar att den kraftiga testosteronproduktionen som kommer igång när man kör HCG kan aromatisera.

Visst skrivs det ut till folk i USA för att stimulera den endogena testoproduktionen, men det är i sig kontraproduktivt, då den endogena produktionen stannar när man slutar HCG terapin och det kan ta ett par tre veckor innan den kommer igång av sig självt.

Det är därför man slutar HCG ett par veckor innan steroiderna i kroppen är på noll.

Jasså det är jag som är överkuckun, jaha jag trodde det var den som började sina inlägg med "Nej för helvete!" som gjorde anspråk på det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in