• 1
  • 2
2022-10-08, 23:27
Medlem
Förstå mig rätt, alltid tråkigt när någon oskyldig person dör men varför blir det här så fruktansvärt uppförstorat? Jag har sett klipp på de mest bestialiska mord mot oskyldiga människor i Iran under åren utan att någon har brytt sig. Nu helt plötsligt så löper folk amok?

Är det den amerikanska/västerländska propagandamaskinen som har eldat igång det här för att störta den iranska regimen?
Senast redigerad av Kimma7 2022-10-08 kl. 23:37.
Citera
2022-10-08, 23:34
Medlem
peterZiipens avatar
Franz Ferdinand. George Floyd. Det behövs bara en gnista på lättantändligt material.
Citera
2022-10-08, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Förstå mig rätt, alltid tråkigt när någon oskyldig person dör men varför blir det här så fruktansvärt uppförstorat? Jag har sett de mest bestialiska mord mot oskyldiga människor i Iran under åren utan att någon har brytt sig. Nu helt plötsligt så löper folk amok?

Är det den amerikanska/västerländska propagandamaskinen som har eldat igång det här för att störta den iranska ledaren?
https://m.youtube.com/watch?v=HriEvUAQgMY

För att det alltid finns undertrycka känslor och något som blossar upp till slut.

Det är inte bara folk utan många utbildade kvinnor och flickor. Sedan så har de inte mycket att förlora om de blir ihjälslagna bara för att sjalen sitter fel.

Människor gör alltid motstånd mot det de tycker är fel. Det är så världen alltid fungerat även om det inte protesteras på lång tid

Sedan så är det väl fullt av protester och aktivister där. Omfattningen är väl skillnaden.

Kvinnor vill ha lika mycket rättigheter som män. Ganska enkelt faktiskt.
Citera
2022-10-09, 05:44
Medlem
100% propaganda.

Mahsa är en bonde i schackspelet.
Citera
2022-10-09, 08:05
Medlem
nedboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deliciousdelux
100% propaganda.

Mahsa är en bonde i schackspelet.

Det där var väl 100% fel.

Människorna lever själva under samma förtryck som dödade flickan. Till slut rinner bägaren över och då protesterar några och andra som lever oönskat under samma förtryck ställer sig i protest bredvid. I princip hela befolkningen är emot Irans diktatur och förtryck.
Citera
2022-10-09, 13:17
Medlem
Bahrams avatar
Citat:
Förstå mig rätt, alltid tråkigt när någon oskyldig person dör men varför blir det här så fruktansvärt uppförstorat? Jag har sett klipp på de mest bestialiska mord mot oskyldiga människor i Iran under åren utan att någon har brytt sig. Nu helt plötsligt så löper folk amok?

Är det den amerikanska/västerländska propagandamaskinen som har eldat igång det här för att störta den iranska regimen?
Det är propaganda. Irans polis har inte gjort nåt alls.
Mahsa var sjuk sen innan av nån anledning. Hon svimmade av mitt i salen. Filmer finns.
En ny fitta har dött nyligen. Oppositionella grupper har lurat henne in i nån lägenhet och kastat ner henne från taket för att iscensätta mord.

Media i Sverige fortsätter okritiskt att snacka om Iran. Frågan är varför svennar är så dumma.
Citera
2022-10-09, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bahram
Det är propaganda. Irans polis har inte gjort nåt alls.
Mahsa var sjuk sen innan av nån anledning. Hon svimmade av mitt i salen. Filmer finns.
En ny fitta har dött nyligen. Oppositionella grupper har lurat henne in i nån lägenhet och kastat ner henne från taket för att iscensätta mord.

Media i Sverige fortsätter okritiskt att snacka om Iran. Frågan är varför svennar är så dumma.

Svennar är så dumma?

Jag är svensk och startade den här tråden. Det är Vänstersvennen som är dum i huvudet.

Har du bevis på balkongmordet?
Senast redigerad av Kimma7 2022-10-09 kl. 13:42.
Citera
2022-10-09, 15:09
Medlem
henrycostahills avatar
Citat:

Tror inte mycket handlar om henne som person utan hon har blivit en symbol.
Citera
2022-10-09, 21:36
Medlem
Bahrams avatar
Citat:
Svennar är så dumma?

Jag är svensk och startade den här tråden. Det är Vänstersvennen som är dum i huvudet.

Har du bevis på balkongmordet?
https://youtube.com/shorts/fiHxEzPZ5Vc?feature=share
Tid och datum. Sista bilderna av henne. Hon slängdes ner från samma byggnad. Nån (era allierade USA) ville säkert iscensätta. Intressant att YouTube rensats bra efter USA:s order.

Loool ni svennar är de dummaste människorna på jordklotet.
Citera
2022-10-09, 22:49
Medlem
Citat:
Tid och datum. Sista bilderna av henne. Hon slängdes ner från samma byggnad. Nån (era allierade USA) ville säkert iscensätta. Intressant att YouTube rensats bra efter USA:s order.

Haha, lugn och fin nu. Den ariska svenskens IQ-nivå är långt över MENA-människan. Finns en anledning varför vårat samhälle är ett av de framgångsrikaste i världen och varför ni är kvar på stenåldern. Det är inte förrän nu som det har börjat gå åt helvete i Sverige med allt importerat ointelligent smuts som vi har tagit in.

Sämsta länken någonsin btw. Vad är det för stenåldersåsna som har lagt på ljud och bildeffekter? Det är inte Hollywood nu din getknullare. Ge mig ett riktigt bevis.
Senast redigerad av Kimma7 2022-10-09 kl. 22:58.
Citera
2022-10-09, 22:55
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:

Hur är det där ett bevis öht? Det enda den filmen visar är en tjej vars ansikte inte syns som går in i en gränd.
Citera
2022-10-09, 23:52
Medlem
DinKurdias avatar
Citat:
Haha, lugn och fin nu. Den ariska svenskens IQ-nivå är långt över MENA-människan. Finns en anledning varför vårat samhälle är ett av de framgångsrikaste i världen och varför ni är kvar på stenåldern. Det är inte förrän nu som det har börjat gå åt helvete i Sverige med allt importerat ointelligent smuts som vi har tagit in.

Sämsta länken någonsin btw. Vad är det för stenåldersåsna som har lagt på ljud och bildeffekter? Det är inte Hollywood nu din getknullare. Ge mig ett riktigt bevis.
Hahaha vilken IQ? Är en svensk arier? 😄
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in