2006-07-09, 18:10
Hej, igrkvll brjade repriser av en ssong ur serien "Simma lugnt larry" p tvan.

Vet ngon vilken ssong detta r? skojig serie iaf :-)
Citera
2006-07-09, 18:16
Medlem
erikbes avatar
Jag tycker serien r usel. r stort Seinfeld fan, men "Simma lungt..." r ju inte bra p nt stt
Citera
2006-07-10, 20:43
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.brun
Hej, igrkvll brjade repriser av en ssong ur serien "Simma lugnt larry" p tvan.

Vet ngon vilken ssong detta r? skojig serie iaf :-)

Det r en underbar serie, men skerligen en "Acquired taste" Inte humor fr alla precis. Om du menar reprisen som gick i lrdags kvll, s brjade man helt enkelt frn brjan. Det var allts frsta avsnittet i frsta ssongen.

Mitt favoritavsnitt r dock Krazee eyez-killah i en senare ssong.
Citera
2006-07-10, 22:17
Ok, tack s mycket.. :-) jag ska frska flja serien s gott som det gr med tanke p den dliga sndningestiden (lrdagkvll).

Okej, jag har sett nt stravsnitt d och d frr ocks, det som verkar vara gemensamt fr varje avsnitt r att larry alltid hamnar i ngot slags trubbel, jttekul allts :-)
Citera
2006-07-11, 02:25
Medlem
Det drjer ett litet tag innan serien tar sig tycker jag. Men visst r den vldigt bra.
Ngon som har koll p i vilket avsnitt en auschwitz survivor och en som deltagit i tv-programmet survivor brjar brka om vem som haft det vrst? Det r bara fr skoj...
Citera
2006-07-11, 02:48
Medlem
gsfans avatar
Ja,det tar ett tag innan man uppskattar den,frsta gngen man sg den tnkte man va r det hr fr skit?Det r ingen serie man gapskrattar t precis,mer en ltt underhllning som man sitter och smler till.Konstigt nog gillade inte jag seinfeld s mycket,det r mest Jerry Seinfeld sjlv som jag inte gillar,George och Kramer r ju helt underbara karaktrer.

Men den hr skapelsen av Larry David gillar jag.

Har frsta ssongens dvd-box som rekommenderas!
Citera
2006-07-11, 15:55
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Art Vandelay
Det drjer ett litet tag innan serien tar sig tycker jag. Men visst r den vldigt bra.
Ngon som har koll p i vilket avsnitt en auschwitz survivor och en som deltagit i tv-programmet survivor brjar brka om vem som haft det vrst? Det r bara fr skoj...

Avsnittet heter, inte helt ovntat, The survivor och r det nionde i ssong 4.
Citera
2006-07-11, 16:19
Medlem
Har sett ngra avsnitt och jag tyckte det var sjukt trkigt. Satt bara och stirrade. Blev riktigt besviken, eftersom jag gillar seinfeld :/
Citera
2006-07-11, 16:21
Medlem
stukas avatar
tycker det r en briljant serie, men man mste gilla larry david helt enkelt, och allt han gr, fr att gilla grejen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in