2010-10-01, 12:58
Medlem
jag har satt pa massor av nationaliteter menni sverige bara svenskor. mitt inlagg i ebatten mest exotiska knull ar en grinlands eskima son jag motte i danmark. vardelos pa att knulla men kanns hyffsat enszmnt om att ha satt pa en eskima brud!

skulle aldrig dra pa en krok nasa men har varit med bade syd och nord Amerikaner, aussie och kiwi girls samt asiater. min forsta karlek nar jag var ung var en kvinna vid namn natalie fran lyon. vacker som fa men jag var ung och vagade inte riktigt stadga mej. jaklars vilken kvinna det var!
Citera
2010-10-01, 19:42
Medlem
Amsterdaims avatar
Jag har bara varit med två invandrarkillar.

1. Arab (irakier) Den ena var normal. Vanligt sex. Inget specifikt. Omskuren visserligen, trodde alltid att de orkade längre, men han var inte en av dessa. Han ville inte ens bli avsugen i början för han tyckte nog det var pinsamt att komma för snabbt. Men iaf, inget speciellt med honom gällande sex-wise, så vanilj man kan bli. Strax under medellängd på kuken.

2. Colombia. Han var jävligt annorlunda. Väldigt dominant. Hade bara sex med honom en gång. Han orkade flera timmar den gången vi hade sex. (han var mycket äldre också) Rätt så intressant att gå från vanilj till att bli dominerad, jag sa till colombianen att han fick göra vad han ville i princip, visste ingenting om hur han gillar det när han frågade vad jag ville göra.
Citera
2010-10-01, 20:34
Medlem
Finlandssvenskar är sköna. Både sexiga, manliga och gulliga. Men det är dumt att generalisera. En snygg man är en snygg man, de kan finnas var som helst. Personligen tänder jag inte på mörkhyade och öststatskillar.

Edit: Asiater är heller inte min grej..
Senast redigerad av Paerla 2010-10-01 kl. 20:42.
Citera
2010-10-01, 20:37
Medlem
rejvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebbson
Så man kan i princip jucka i luften och få samma "njutning" som med en thaibrud?

Kan förstås inte tala för alla thaibrudar men visst fan blev jag besviken. Var iof full då också, kan ha spelat roll.
Citera
2010-10-01, 21:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rövner
Jag har haft sex med somaliskor med ganska mycket kurvor faktiskt men jag gillar bäst när dom är skitsmala för det är så min exotiska bild alltid varit av dom. Går jag och käkar indiskt vill jag inte ha en club sandwich med balti-smak, jag vill ha en riktig baltigryta. Älskar deras bräcklighet och deras vackra stora huvuden. "Överbettet" brukar inte vara några problem. Att denövre tandraden är framskjuten är enbart en fördel eftersom den exponerade ollonytan också är större på ollonets ovansida. Däremot har jag haft sex med afrikanskor med väldigt mycket piercingar på mina resor, men vilka problem det blivit av det är väl lite OT i denna tråden.

Hahahaha fy fa-an
Citera
2010-10-02, 01:20
Bannlyst
Jag tog oskulden av en Judisk flicka.
Citera
2010-10-02, 01:32
Medlem
Liebes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keisari
Jag tog oskulden av en Judisk flicka.
Masel Tov
Citera
2010-10-02, 01:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av rövner
Jag har haft sex med somaliskor med ganska mycket kurvor faktiskt men jag gillar bäst när dom är skitsmala för det är så min exotiska bild alltid varit av dom. Går jag och käkar indiskt vill jag inte ha en club sandwich med balti-smak, jag vill ha en riktig baltigryta. Älskar deras bräcklighet och deras vackra stora huvuden. "Överbettet" brukar inte vara några problem. Att denövre tandraden är framskjuten är enbart en fördel eftersom den exponerade ollonytan också är större på ollonets ovansida. Däremot har jag haft sex med afrikanskor med väldigt mycket piercingar på mina resor, men vilka problem det blivit av det är väl lite OT i denna tråden.

Tack för ett gott skratt. Grät av skratt där
Citera
2010-10-02, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rejver
Hade sex med en thaibrud ett par gånger. Tight kropp som asiater brukar ha men tyvärr väldigt slapp där nere. Råkade glida ur och jucka några gånger i luften och kände ingen skillnad.

Inte samma erfarenhet som dig dar. Har traffat 3 olika thaibrudar 19,21 och 36 ar gammla. Alla valdigt tajta bade i kroppen och i fittan. Dem ville dock inte suga, vilket blev en liten besvikelse.

Och nej alla brudar i thailand ar inte horor
Citera
2010-10-02, 08:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LOV2XLR8
Ja, svara på frågan.

Har personligen några relativt intressanta erfarenheter.

1. Sex med en turkiska som jag körde dirty sex med i alla hål och som senare frågade om jag var frisk (hade inget emot det under sexet och sa de magiska orden "jag är inte en sån tjej" ). Plus 4 i betyg.

2. En kurdiska som jag bara fick köra i tvåan medans hennes kompis (svenska) blev påsatt på golvet av polarn. 5

3. Slovenska som jag hade "love" med då jag gillade henne. Var dock tvungen att åka hem då hela hennes släkt jagade mig. 3

Detta är 3 ex, fler följer men bidrag gärna med egna berättelser. Utlänningars sex med svenskor räknas givetvis.

Vet bara jag är så jävla trött på Svenska brudar. Hade en rysk tjej som ville komma hit från en rysk dejtingsajt som jag bara var där för kolla. Där var så sjukt snygga tjejer som sökte killar. Tänkte först hon skämta lite men hon betalade sin biljett och fixade visum och allt. Plötsigt var hon här en weekend. Jag har förkärlek till tjejer som blir riktigt våta. Hon var väldigt kort liten och smal. Det gillar jag med. Trång, våt och red, sög och svalde. Såg mer ut som en oskyldig skolfröken med glasögon (fast väldigt söt med långt hår). Vi hade sex hela helgen låste in oss mer eller mindre. Skitjobbigt dock sista timmarna innan hon skulle åka hem. Vi blev lite ovänner. Sen drog hon till Asien och bosatte sig där. Annars jäkligt bra sex.

Bästa sexet jag haft var dock ett extremt undantag en Svensk tjej. Hon var så kåt att hon ville konstant. Vi kunde inte sitta titta på TV utan hon kåtade upp mig. Var med på allt. Älskade analsex och allt. Härlig go rakad fitta som jag låg och mumsade på mycket. Stora bröst. En av få tjejer som kunnat mätta mina behov. Samtidigt väldigt go tjej och bra prata med.Tyvärr så ville hon inte ha förhållande och det visade sig sen varför. Hon gick sen bort. Min jävla vanliga otur. Hittar vad jag söker och så går den och dör.
Citera
2010-10-02, 10:37
Medlem
OverVikts avatar
Jag har bara haft sex med svenska tjejer... fasT NU ÄR DET HELVETES DROPPE NU!!! Måste hitta en as sexig och birdie look bruden snarast.
Citera
2010-10-02, 11:38
Medlem
downbelows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Talismannen
Vet bara jag är så jävla trött på Svenska brudar. Hade en rysk tjej som ville komma hit från en rysk dejtingsajt som jag bara var där för kolla. Där var så sjukt snygga tjejer som sökte killar. Tänkte först hon skämta lite men hon betalade sin biljett och fixade visum och allt. Plötsigt var hon här en weekend. Jag har förkärlek till tjejer som blir riktigt våta. Hon var väldigt kort liten och smal. Det gillar jag med. Trång, våt och red, sög och svalde. Såg mer ut som en oskyldig skolfröken med glasögon (fast väldigt söt med långt hår). Vi hade sex hela helgen låste in oss mer eller mindre. Skitjobbigt dock sista timmarna innan hon skulle åka hem. Vi blev lite ovänner. Sen drog hon till Asien och bosatte sig där. Annars jäkligt bra sex.

Bästa sexet jag haft var dock ett extremt undantag en Svensk tjej. Hon var så kåt att hon ville konstant. Vi kunde inte sitta titta på TV utan hon kåtade upp mig. Var med på allt. Älskade analsex och allt. Härlig go rakad fitta som jag låg och mumsade på mycket. Stora bröst. En av få tjejer som kunnat mätta mina behov. Samtidigt väldigt go tjej och bra prata med.Tyvärr så ville hon inte ha förhållande och det visade sig sen varför. Hon gick sen bort. Min jävla vanliga otur. Hittar vad jag söker och så går den och dör.

gärna adress till den dejtingsajten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in