Citat:
Ursprungligen postat av LOV2XLR8
Ja, svara på frågan.
Har personligen några relativt intressanta erfarenheter.
1. Sex med en turkiska som jag körde dirty sex med i alla hål och som senare frågade om jag var frisk (hade inget emot det under sexet och sa de magiska orden "jag är inte en sån tjej" ). Plus 4 i betyg.
2. En kurdiska som jag bara fick köra i tvåan medans hennes kompis (svenska) blev påsatt på golvet av polarn. 5
3. Slovenska som jag hade "love" med då jag gillade henne. Var dock tvungen att åka hem då hela hennes släkt jagade mig. 3
Detta är 3 ex, fler följer men bidrag gärna med egna berättelser. Utlänningars sex med svenskor räknas givetvis.
Vet bara jag är så jävla trött på Svenska brudar. Hade en rysk tjej som ville komma hit från en rysk dejtingsajt som jag bara var där för kolla. Där var så sjukt snygga tjejer som sökte killar. Tänkte först hon skämta lite men hon betalade sin biljett och fixade visum och allt. Plötsigt var hon här en weekend. Jag har förkärlek till tjejer som blir riktigt våta. Hon var väldigt kort liten och smal. Det gillar jag med. Trång, våt och red, sög och svalde. Såg mer ut som en oskyldig skolfröken med glasögon (fast väldigt söt med långt hår). Vi hade sex hela helgen låste in oss mer eller mindre. Skitjobbigt dock sista timmarna innan hon skulle åka hem. Vi blev lite ovänner. Sen drog hon till Asien och bosatte sig där. Annars jäkligt bra sex.
Bästa sexet jag haft var dock ett extremt undantag en Svensk tjej. Hon var så kåt att hon ville konstant. Vi kunde inte sitta titta på TV utan hon kåtade upp mig. Var med på allt. Älskade analsex och allt. Härlig go rakad fitta som jag låg och mumsade på mycket. Stora bröst. En av få tjejer som kunnat mätta mina behov. Samtidigt väldigt go tjej och bra prata med.Tyvärr så ville hon inte ha förhållande och det visade sig sen varför. Hon gick sen bort. Min jävla vanliga otur. Hittar vad jag söker och så går den och dör.