2010-02-15, 14:20
Medlem
Hirvis avatar
Bosnisk, illaluktande,
Citera
2010-02-16, 04:13
Medlem
Efter att ha varit med en kurd, en indisk och en grekisk tjej så har jag blivit rätt så avtänd på "invandrarsex". Dom var alldeles för håriga och verkade inte ha vett att hålla efter sig heller.

En tanke som också flashade förbi medan jag hade sex med ovanstående var "undrar om hennes pappa är pizzabagare? fan vad gratispizza jag ska äta i så fall". Säger väl lite om hur bra sexet var med dom.
Citera
2010-02-16, 06:31
Medlem
Krappfiskarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pushtigban
Räknas det verkligen som invandrarsex när man själv är invandrare?

Ja det tycker jag.

Fråga dig själv, vilka vill du helst ska skriva i tråden, 10 st lafemmefatale eller 10 st Haiti.

PS: Ingen av de blattebrudar jag haft sex med har haft mycket hår där de inte bör ha det, tvärtom är det jag som varit hårig.
Citera
2010-02-16, 18:36
Medlem
Herr_Oins avatar
Här skall vi "recensera" våra sexuella upplevelser med en annan etnicitet än vår egen, inte diskutera huruvida "det är äckligt att knulla håriga blattar".

/Mod
Citera
2010-02-23, 16:13
Medlem
Två norskor har sugit min kuk också, men då var det jag som var invandraren.
Citera
2010-03-08, 11:01
Medlem
Skribents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psykosomatisk
Efter att ha varit med en kurd, en indisk och en grekisk tjej så har jag blivit rätt så avtänd på "invandrarsex". Dom var alldeles för håriga och verkade inte ha vett att hålla efter sig heller.

En tanke som också flashade förbi medan jag hade sex med ovanstående var "undrar om hennes pappa är pizzabagare? fan vad gratispizza jag ska äta i så fall". Säger väl lite om hur bra sexet var med dom.
Det kan ju ha varit så att du led av en del psykosomatiskt,
någon rimlig förklaring går inte att finna till att du missade Nirvana så pass!Stackare!
Härligt djuriskt sexigt med håriga tjejer!,finns ju inget bättre!
Synd att vissa grabbar missar detta,men deras förlust och andras vinst!
Mina bästa erfarenheter,över alla förväntan har varit med: persiska/sydeuropeiska/indiska/libanesiska/sydamerikanska tjejer!!
Citera
2010-03-08, 13:10
Medlem
Min förra kk är negress från colombia. Jävligt tajt fast sjuk i sängen. Det bästa hon vet är att simulera våldtäkt. Skit störigt. Först ber hon om min kuk, o när jag sen trycker in de så blir hon helt vild o säger att jag ska sluta o att hon inte vill. Om jag då slutar knulla så börjar hon be om den igen.
Det kändes bisarrt i början att knulla en tjej som ber mig sluta, men man vänjer sig.

Sen har ja knullat en tjej från ungern också. Knullade henne i 1.5h, ovetandes om att jag va i röven.. Det kan inte varit mycket till ringmuskel där.

O så har jag knullat en kurd, hon va en jäävla slyna (bästa kompis med anusungerskan) men desvärre hårig som en man.

En norska har ja också knullar, eller några. Fast de räknas väl knappt som utlänningar.? Jag tvingade iallafall en av dem att fläta två fina flätor/knullhandtag.. Vet inte varför, men jag tycker alla norska tjejer ska ha två flätor..

Har också knullat med en hynda från prag, som bajsade på min kuk. Rekommenderar inte det.
Senast redigerad av Petard 2010-03-08 kl. 13:20.
Citera
2010-03-08, 14:17
Medlem
BubblesDeVeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petard
Min förra kk är negress från colombia. Jävligt tajt fast sjuk i sängen. Det bästa hon vet är att simulera våldtäkt. Skit störigt. Först ber hon om min kuk, o när jag sen trycker in de så blir hon helt vild o säger att jag ska sluta o att hon inte vill. Om jag då slutar knulla så börjar hon be om den igen.
Det kändes bisarrt i början att knulla en tjej som ber mig sluta, men man vänjer sig.

Sen har ja knullat en tjej från ungern också. Knullade henne i 1.5h, ovetandes om att jag va i röven.. Det kan inte varit mycket till ringmuskel där.

O så har jag knullat en kurd, hon va en jäävla slyna (bästa kompis med anusungerskan) men desvärre hårig som en man.

En norska har ja också knullar, eller några. Fast de räknas väl knappt som utlänningar.? Jag tvingade iallafall en av dem att fläta två fina flätor/knullhandtag.. Vet inte varför, men jag tycker alla norska tjejer ska ha två flätor..

Har också knullat med en hynda från prag, som bajsade på min kuk. Rekommenderar inte det.

hahaha! steg hon av och bajsade en skvatt som man lagger ketchup pa en korv med brod, eller hur gick det till?
Citera
2010-03-08, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BubblesDeVere
hahaha! steg hon av och bajsade en skvatt som man lagger ketchup pa en korv med brod, eller hur gick det till?

Hahaha. Nä inte riktigt så.
Hon hade nog bara planerat taskigt innan hon gav mig tillträde i röven.
Fast det va mestadels mitt eget fel. kan flika in lite tips här så ni inte gör samma tabbe som mig.

Om ni knullar röv är det några saker som måste beaktas.

* Använd olja, även fast det kan va relativt rent så är det ju som att stoppa ner en piprensare i ett gammalt bongrör, "flensost skårorna" under ollonet är jävligt bra på att samla bajs.

* Spruta henne inte i röven

* Om du sprutar henne i röven. Dra då direkt ut kuken.. Skulle kunna tänka mig att det funkar okej om man kommer i röven och sakta drar ut den from att första "sperma spasmen" kommit, men ge fan i dem där sista avslutnings jucken..

Jag fattade ju inte detta utan sket(sket som i struntade) i olja o knullade på henne utav bara helvette. När jag kom så pressade ja in kuken så långt in i röven som ja bara kunde. Och efter det avslutade jag med några sista juck.. Dem sista jucken är jävligt goa om man är i en fitta men om man har kuken i röven är det som att be om att få niggersnopp..
Min kuk va heeelt brun när jag drog ut den och fy heeelvette vad det luktade.

Är dock lite stolt över hur jag tvättade av den..
Hon gick direkt efteråt in på toan och bajsade sperma o då greppade jag hennes huvudkudde, formade den som en lösfitta och drog av det värsta kletet på den.. Det blev en stor brun bajskuks avbildning på hennes huvudkudde.. Hade kunnat betala en slant för att få se hennes min när hon upptäckte det.

Jag själv fick spela kylig. Vi skulle gå till fotbollsträning tillsammans efter att vi var klara så jag fick dra upp byxorna och bita ihop. Låtsas som inget hade hänt o sen gå inom min lgh för att "hämta mina benskydd"..
Doften som kom när jag hällde varmt vatten på kuken och fuktade det då torkade bajsskalet, var något jag aldrig kommer glömma.

Hade inte sex på 2.5månader efter det.. Jag runkade inte ens
True story
Citera
2010-03-08, 16:39
Medlem
-tomten-s avatar
Hej!
Här är mina erfarenheter.

1. Filipinska. Helt sexgalen. Bästa avsugningen någonsin. 4+
2. Syrianska. Totalt ovetande om sex. Tog inga initiativ men sa inte nej till analt. 2+ enbart för att hon var så söt.
3. Tyska. Lita fet som kåt. Ett misstag på en Spanienresa. 3+ ändå
4. Kazakstan. Bäst. Omättlig. Håller ihop nu... Vill allt. 5+
5. Danska. Snabbknull hos henne vid Köpenhamnskarnevalen. Hade en jätteaggresiv hund i lägenheten. Var livrädd för den. Bra knull men bara 2+ p.g.a hunden.
6. Irakiska. Skrek som om hon höll på att dö. Men hade nog aldrig ansat fitthåret. Långhårig ner på låren. Ville bara komma därifrån. 1---
7. Afrikanska. Vet ej vilket land. Engångsknull en lördagsnatt. 2:an var inte att tänka på. Inget extra men hon sög bra. 2+
8. Polska. Semesterresa som tog ett stopp i Krakow. Underbart vacker och helt vild. Hade en underbar helg på ett hotell. Ville absolut ha satsen i munnen. 5+ där också.
Citera
2010-03-08, 17:19
Medlem
BubblesDeVeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petard

Fantastisk historia, en erfarenhet for livet. den kommer du bara med dig, sa kan du ligga dar pa dodsbadden 90 bast och ge visa rad till barnbarnsbarnen.
Varfor far man aldrig hora sant av dom aldre i dessa dagar? packade man inte bajs pa 30-talet?
Citera
2010-03-08, 18:42
Medlem
Ballfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lafemmefatale
Det är rätt komiskt också att jag nästan bara har blivit påsatt av extremt invandringskritiska och till och med nynazistiska killar. Dubbelmoralen flödar ska ni veta, även på detta forum.
Vart kommer du ifrån då, och hur har du kommit att gå till sängs med rasister om du är invandrare??
Skulle vara intressant att veta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in