Citat:
Ursprungligen postat av BubblesDeVere
hahaha! steg hon av och bajsade en skvatt som man lagger ketchup pa en korv med brod, eller hur gick det till?
Hahaha. Nä inte riktigt så.
Hon hade nog bara planerat taskigt innan hon gav mig tillträde i röven.
Fast det va mestadels mitt eget fel. kan flika in lite tips här så ni inte gör samma tabbe som mig.
Om ni knullar röv är det några saker som måste beaktas.
* Använd olja, även fast det kan va relativt rent så är det ju som att stoppa ner en piprensare i ett gammalt bongrör, "flensost skårorna" under ollonet är jävligt bra på att samla bajs.
* Spruta henne inte i röven
* Om du sprutar henne i röven. Dra då direkt ut kuken.. Skulle kunna tänka mig att det funkar okej om man kommer i röven och sakta drar ut den from att första "sperma spasmen" kommit, men ge fan i dem där sista avslutnings jucken..
Jag fattade ju inte detta utan sket(sket som i struntade) i olja o knullade på henne utav bara helvette. När jag kom så pressade ja in kuken så långt in i röven som ja bara kunde. Och efter det avslutade jag med några sista juck.. Dem sista jucken är jävligt goa om man är i en fitta men om man har kuken i röven är det som att be om att få niggersnopp..
Min kuk va heeelt brun när jag drog ut den och fy heeelvette vad det luktade.
Är dock lite stolt över hur jag tvättade av den..
Hon gick direkt efteråt in på toan och bajsade sperma o då greppade jag hennes huvudkudde, formade den som en lösfitta och drog av det värsta kletet på den.. Det blev en stor brun bajskuks avbildning på hennes huvudkudde.. Hade kunnat betala en slant för att få se hennes min när hon upptäckte det.
Jag själv fick spela kylig. Vi skulle gå till fotbollsträning tillsammans efter att vi var klara så jag fick dra upp byxorna och bita ihop. Låtsas som inget hade hänt o sen gå inom min lgh för att "hämta mina benskydd"..
Doften som kom när jag hällde varmt vatten på kuken och fuktade det då torkade bajsskalet, var något jag aldrig kommer glömma.
Hade inte sex på 2.5månader efter det.. Jag runkade inte ens
True story