2010-01-04, 18:09
Medlem
ExPlayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sibbann
Man ska väl inte prata med tjejerna?

Nån djupare konversation behövs inte men när deras engelskakunskaper stannar vid "Hello" kan d ju bli trubbel.
Alla damer kanske inte gillar, att killen att på klassiskt FB manér, halar fram snoken utan att ha konverserat lite innan.
Citera
2010-01-04, 20:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ExPlayer
Nån djupare konversation behövs inte men när deras engelskakunskaper stannar vid "Hello" kan d ju bli trubbel.
Alla damer kanske inte gillar, att killen att på klassiskt FB manér, halar fram snoken utan att ha konverserat lite innan.

Gest-språk, god mat, vin, ögonkontakt, och "hello, hello, hello, hello", duger fint som förspel...
Citera
2010-01-05, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Souvenir

När det kommer till Nordiska tjejer dock så är det Finländarna som är min favorit...

Jag vet inte vad det är med finskorna, men när brudarna säger moi moi eller börjar snacka Finska så blir jag "megakåt"...
Det är något med deras språk som får igång mig

Absolut... Östersjön klockan två på natten när man pumpar en blond finska som har svarta stay ups medan hon stönar... moi moi nolla mej me din kok

det är något speciellt!
Citera
2010-01-05, 12:28
Moderator
evilhoneys avatar
OT raderat. Håll er till saken!
//mod
Citera
2010-01-05, 19:29
Medlem
dont_blame_mes avatar
en eritrean, bästa sexet jag haft faktiskt, och då var hon oskuld när vi väl började

indiern va helt okej, hade rätt porrig kropp

mer än så är de väl inte mer med blattetjejer =)
Citera
2010-01-11, 15:56
Medlem
wishyouwereheres avatar
Om araber

Citat:
Ursprungligen postat av wishyouwerehere
2 araber har de allt blivit:

1) Fet men inte jättelång kuk. Hade bara två lägen. On och Off. Antingen straffknulla han eller så var han stilla. Omusikalisk utan rytm. Snubben va bufflig. 2/5 för brutalt slår mesigt trots allt även om de va risk å gå sönder

2) En med riktigt lång men mindre fet kuk: Knullade med längre o mer varierade drag. Hade mer dans i höfterna o va elegant. 4/5.

glömde ju säga vad de speciella med araber (snubbar) e:

Dom e så knullkåta att dom går igång på hål i allmänhet
O eftersom dom e omskurna kan dom hålla på ett bra tag
Det gäller å ge upp motståndet å inse att araben inte ger sig förrän man e helt jävla mjukkörd
Citera
2010-02-15, 01:47
Medlem
lafemmefatales avatar
  • Syrian nr. 1 - Pullade mig och började sen tjata om att jag skulle suga av honom. Detta var jag inte sugen på, så han fick åka ut.
  • Syrian nr. 2 - Förväntade sig att jag skulle suga av honom fast ville själv inte slicka. Han kom efter sju-tio minuters knullande och skyllde på att jag stönade för mycket.
  • Syrian nr. 3 - En sådan lär aldrig existera.
  • Polack - I somras, mitt bästa sex. En riktigt stor och stark grabb, väldigt vältränad. Kände mig som en liten myra. Han slängde runt mig vårdlöst i kanske tre-fyra timmar och avslutade med att slicka mig med total entusiasm. Sen höll han om mig hela natten och skjutsade hem mig på morgonen. Tänker på det än idag... blev nog lite kär.
  • Serb - Rätt vild. Spankade mig och kallade mig luder, jag bara skrattade. Han var bra i sängen dock, märkte direkt när han började slicka att han var erfaren.

I överlag föredrar jag dock svenska killar. Jag gillar när de gång på gång säger att det minsann är mer krut i mig än deras egna svenskor. Det är rätt komiskt också att jag nästan bara har blivit påsatt av extremt invandringskritiska och till och med nynazistiska killar. Dubbelmoralen flödar ska ni veta, även på detta forum.
Citera
2010-02-15, 03:30
Medlem
fredd4ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cliffhanger
Mitt livs älskog har jag haft med en Gazaremsa. Totalt absolut bäst. Hon sög nästan ut hjärnan på mig Fick t.o.m. spruta henne i munnen efter analsex. Låter som om jag dikterar, men readers - she let me. Hon var 18 och jag 30. Farbror Bossevarning. Ok. Men jag var mer rädd för omvänt hedersmord...

Tack för infon, funderar på att göra lumpen i Israel..

Får man fråga vad du gjorde i där bortsett från din piprensning?
Citera
2010-02-15, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slalompjäxor

Helt tokig i sängen, totalt undergiven och lika inne på BDSM som jag. Här har vi en riktig vildkatt, något jag har fått höra ska vara gement för alla finskor. Har inte en enda polare som kopulerat en finska utan att få sig en sjuhelvetes resa.

Stämmer nog bra. Var tillsammans med en halvfinska förr och hon var het! Är nu gift med en helfinska (11 år äldre än mig, MILF ) och hon älskar sex, alla tänkbara varianter. Suger som en gudinna och tar den i rumphålet också

Är för övrigt halvt finlandssvensk själv, så jag antar att all sex är invandrarsex för mig...
Citera
2010-02-15, 10:13
Medlem
Nauthizs avatar
Chilensk brud, kort och plufsig. Härliga brön, men ack så tråkig i sängen. Bara låg där som en strandad nordkapare.
Citera
2010-02-15, 10:53
Medlem
För övrigt har jag erfarenheter av en adopterad colombianska (mulatt) och två adopterade indiskor också.
Citera
2010-02-15, 11:51
Medlem
Pushtigbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lafemmefatale
Nej och jag har faktiskt ingen aning om hur och varför jag hittat dessa syrianer men ja, aldrig mer tror jag.

Räknas det verkligen som invandrarsex när man själv är invandrare?
Trodde tråden handlade om svenskarnas erfarenheter om när de får nuppa med utlänningar...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in