2008-02-16, 19:23
Medlem
gubbslemmets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kromatoze
Aldrig hört frasen "once you go black, you never turn back"

Ta en svart kille och ställ bredvid en kines. Vem tror du de flesta tippar som mest välhängd?

Har inga fakta då jag är kille, men detta är vad ajg hört.

Hörde jag till leda när jag bodde i USA. Så polaren hörde ett bättre uttryck efter ett tag, som vi började använda så fort något smarthuvve sa frasen ovan, nämligen Once you go white, you know youre right
Citera
2008-02-16, 19:39
Medlem
Mollgans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gubbslemmet
Hörde jag till leda när jag bodde i USA. Så polaren hörde ett bättre uttryck efter ett tag, som vi började använda så fort något smarthuvve sa frasen ovan, nämligen Once you go white, you know youre right
Och sen gick du ut mellanstadiet.
Citera
2008-02-17, 02:52
Bannlyst
Once you go asian you never go caucasian.
Citera
2008-02-17, 03:05
Medlem
zims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xist
Jag hade fan hellre satt på en hink med ljummet vatten

Det har jag gjort en gång
Citera
2008-02-17, 03:21
Medlem
yeahgrrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fnutten
Once you go asian you never go caucasian.
när det kommer från dig kan jag nog tänka mig att det finns en del sanning i det...
Citera
2008-02-17, 04:22
Medlem
Asswrestlers avatar
Otroligt hög % av tjejerna det skrivs om i tråden som ÄLSKAR analsex, ÄLSKAR att få sprutet i munnen, ÄLSKAR att bli stenhårt bottnade, suger som en gudinna, trång som få osv osv osv. Hur bär ni er åt för att ha så hög träffprocent på dessa kvinnor?
Citera
2008-02-17, 09:47
Medlem
gubbslemmets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mollgan
Och sen gick du ut mellanstadiet.

Japp:-) Idiot
Citera
2008-02-26, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lord pyton
En spanjorska. Skön och med stora härliga pattar. Min favorit var att knulla henne mellan brösten och sen spruta henne i ansiktet. Knullade henne i Tyskland på en språkresa för en massa år sedan. Det roligaste var att granne till mig i studentkorridoren så bodde en kille som var kär i henne, och varje natt fick han höra hur jag knullade henne för allt var jag var värd. Högljudd var hon också och lite dirtypratande. Bästa minnet med henne var när hon skrek "fuck me, fuck me you big cocked Swedish stallion" Det stärkte egot rätt rejält...

Haha, fan vad jag garvade åt detta. Riktigt toppknull om man ser till omständigheterna.

Snackade du med den kärlekskranka killen senare? Gav du honom ett överlägset leende i matsalen? Berätta jag är idel öra!
Citera
2008-02-26, 15:24
Medlem
Inzaits avatar
Jag har bara haft sex med en utlänsk tjej och det var hur nice som helst och inte nog med det, det var min oskuld också. ^^
Citera
2008-02-26, 21:55
Medlem
Kroat, både skön & het!
Började på en skum nattklubb och fortsatte i ett mysigt hotellrum i Zagreb
Citera
2008-02-26, 23:04
Medlem
foshoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asswrestler
Otroligt hög % av tjejerna det skrivs om i tråden som ÄLSKAR analsex, ÄLSKAR att få sprutet i munnen, ÄLSKAR att bli stenhårt bottnade, suger som en gudinna, trång som få osv osv osv. Hur bär ni er åt för att ha så hög träffprocent på dessa kvinnor?

Du, jag satt just och funderade på samma sak. Är det möjligt att alla knullat samma tjej med dessa preferenser, och därmed indirekt knullat varann en liten liten aning?

Mina bidrag får bli

1. En asstor senegales (?) som hette Bruno och blev flyförbannad om man log mot honom. Han snackade wolof. Det var distraherande.
2. En iranier på en parkbänk efter nördig bowling, som jag vann. Jävligt oväntat. Både segern och parkbänksincidenten.
3. En ukrainska. Det var dåligt. Jag försökte verkligen få till det men det var alldeles för... dåligt. Tror det kan ha varit hennes första gång. Aw
Citera
2008-07-12, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foshoo
Du, jag satt just och funderade på samma sak. Är det möjligt att alla knullat samma tjej med dessa preferenser, och därmed indirekt knullat varann en liten liten aning?

Mina bidrag får bli

1. En asstor senegales (?) som hette Bruno och blev flyförbannad om man log mot honom. Han snackade wolof. Det var distraherande.
2. En iranier på en parkbänk efter nördig bowling, som jag vann. Jävligt oväntat. Både segern och parkbänksincidenten.
3. En ukrainska. Det var dåligt. Jag försökte verkligen få till det men det var alldeles för... dåligt. Tror det kan ha varit hennes första gång. Aw

Är du kille lr tjej? Samt är du homofil lr bisse?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in