Citat:
Ursprungligen postat av
heliumhest
Hej! Är en 23 år gammal tjej som för tillfället pluggar mitt sista år på högskolan. Av lite olika anledningar har min ekonomi varit lite svajig under hösten och har ett tag nu funderat på att börja sälja mig själv som "extra inkomst".
Generellt älskar jag sex och skulle vilja påstå att jag är väldigt bra i sängen, något av det bästa jag vet är att ge avsugningar så tänker att då kunna få betalt för att göra det bara är bonus. Har lite 'alternativ' stil, rött färgat hår, tatueringar, piercingar i brösten t.ex
Men till min fråga, har ni några tips för hur jag bör gå tillväga nu i början? Vart hittar man enklast kunder och finns det något jag bör tänka lite extra på?
Tacksam för alla tips!
Det är mycket att tänka på. Såg att någon hade länkat Säljarguiden från min blogg i din tråd som hamnade i papperskorgen; där finns massa nyttigt. Fuckförbundet har också en hel del tips, framförallt gällande säkerhet.
Läs gärna så mycket du kan i denna tråd (ignorera moralkärringarna). Vi skriver ofta samma sak om och om igen så det mesta är redan sagt
Börja gärna så och om du sedan har frågor är det enklare om de är lite mer specifika. Jag menar inte att inte svara men det är så himla mycket att tänka på och överväga. Delvis innan du börjar men också under din ”karriär” och konsekvenser i efterspelet.
Hur du än väljer att göra önskar jag dig lycka till