2008-07-26, 23:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av watson6669
Menar du Per Dahlberg?
Personligen tycker jag Gry är jävligt fin och en grym programledare.
Kollar man på mix megapols hemsida finns många bilder där hon är riktigt snygg.
Så hette han ja
Citera
2008-07-27, 02:18
Medlem
Le Cheval Blancs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Randall Flagg
Så hette han ja
Om jag inte minns fel så jobbade de bägge två på SVT i Växjö under en tid. Måste ha varit då?

EDIT: Grattis till Per , btw...
Senast redigerad av Le Cheval Blanc 2008-07-27 kl. 02:44.
Citera
2008-07-27, 02:21
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Futurum
Göra "en spansk" på "blonda svenska flicka".
Det låter inte fy skam det!

Futurum

OT som fan men whats up med att skriva under med ditt användarnamn?
Citera
2008-07-27, 22:46
Medlem
Spaceflowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gurrris
Jag äcklas faktiskt av henne. För en 7-8 år sen var hon en av programledarna i TV3s Silicon. Då tog hon gärna upp samtalsämnen som handlade om sina "fjärtar/fisar" och att "tjejer visst då bajsar". En annan tjej som gärna pratade om samma saker i samma program var Ann Söderlund. Båda är nu "firade" programledare.
Herregud, människor gör tydligen allt för att uppmärksammas.
Mediakåthet heter det.

-------

Du verkar lida av ngt. komplex mot framgångsrika tjejer. Man kan faktiskt få vara naturliga och nå framgång även om man är tjej!
Citera
2008-07-29, 23:57
Medlem
Kilroy was heres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
hon måste ha ett väldigt stort arsle eftersom hon bara har vida kjolar. hon är med andra ord ful!

Finns det ingen FB:are som har varit med vid inspelningarna och kan redogöra exakt för hur stort akterkastell denna matrona har?
Citera
2008-07-30, 00:07
Medlem
Doktor Kottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
OT som fan men whats up med att skriva under med ditt användarnamn?

Ja, det undrar jag också.

Doktor Kotte
Citera
2008-07-30, 01:17
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spaceflower
Du verkar lida av ngt. komplex mot framgångsrika tjejer. Man kan faktiskt få vara naturliga och nå framgång även om man är tjej!

Men lägg av! Det är fruktanvärt pinsamt om kvinnor släpper väder. Om de dessutom försöker göra ett artisterinummer av saken blir det ju rent outhärdligt!

Vad är det för fel med lite hederlig svensk uppfostran?

Jag minns det där programmet Silicon, i ett avsnitt "intervjuade" hon och kollegan Anna-Lisa Eriksson och Sickan Karlsson. Respektlöst, ointresserat och plumpt konfronterade de (i synnerhet Grytan) dessa, då över 80-åriga, damer med en massa "moderna" könsord. Det syntes nog så väl att Grytan njöt av situationen, hon trodde att hon "chockerade" dem. De intelligenta gamla damerna var tydligt uttråkade.

Minns ni förresten bilderna där hon fick lära sig skjuta automatvapen av den korrupte dåvarande kriminalkommisarien Olle Liljegren?

Gry är när man tänker efter, bland det sämsta som finns i Sverige, alla kategorier, och jag har ändrat mig - jag vill inte längre pucka henne mellan pattarna, inte under några omständigheter.

SGS
Citera
2008-07-30, 01:41
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Randall Flagg
Så hette han ja

trevligt program var Svenska slag iaf http://www.perdahlberg.com/
Citera
2008-07-30, 06:03
Medlem
Hon liknar ett djur, men jag kan inte komma på vilket. Det ser ut som ögonen är för stora och sitter för långt utåt sidorna på något sätt.
Sen verkar det vara alldeles för mycket tänder i munnen.
Citera
2008-07-30, 10:53
Medlem
watson6669s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
Men lägg av! Det är fruktanvärt pinsamt om kvinnor släpper väder. Om de dessutom försöker göra ett artisterinummer av saken blir det ju rent outhärdligt!

Vad är det för fel med lite hederlig svensk uppfostran?

Jag minns det där programmet Silicon, i ett avsnitt "intervjuade" hon och kollegan Anna-Lisa Eriksson och Sickan Karlsson. Respektlöst, ointresserat och plumpt konfronterade de (i synnerhet Grytan) dessa, då över 80-åriga, damer med en massa "moderna" könsord. Det syntes nog så väl att Grytan njöt av situationen, hon trodde att hon "chockerade" dem. De intelligenta gamla damerna var tydligt uttråkade.

Minns ni förresten bilderna där hon fick lära sig skjuta automatvapen av den korrupte dåvarande kriminalkommisarien Olle Liljegren?

Gry är när man tänker efter, bland det sämsta som finns i Sverige, alla kategorier, och jag har ändrat mig - jag vill inte längre pucka henne mellan pattarna, inte under några omständigheter.

SGS

Så du menar att bara män får släppa väder.?
Citera
2008-07-30, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wheelgunner
Hon liknar ett djur, men jag kan inte komma på vilket. Det ser ut som ögonen är för stora och sitter för långt utåt sidorna på något sätt.
Sen verkar det vara alldeles för mycket tänder i munnen.
Tänk dig då tanken när hon är femtriotre och ett halvt......
Mvh,
Iggy
Citera
2008-07-31, 00:47
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av watson6669
Så du menar att bara män får släppa väder.?

Ja, det gör jag faktiskt. Och bara på dass.

Sven-Gustaf Staake
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in