Citat:
Ursprungligen postat av Spaceflower
Du verkar lida av ngt. komplex mot framgångsrika tjejer. Man kan faktiskt få vara naturliga och nå framgång även om man är tjej!

Men lägg av! Det är fruktanvärt pinsamt om kvinnor släpper väder. Om de dessutom försöker göra ett artisterinummer av saken blir det ju rent outhärdligt!
Vad är det för fel med lite hederlig svensk uppfostran?
Jag minns det där programmet Silicon, i ett avsnitt "intervjuade" hon och kollegan Anna-Lisa Eriksson och Sickan Karlsson. Respektlöst, ointresserat och plumpt konfronterade de (i synnerhet Grytan) dessa, då över 80-åriga, damer med en massa "moderna" könsord. Det syntes nog så väl att Grytan njöt av situationen, hon trodde att hon "chockerade" dem. De intelligenta gamla damerna var tydligt uttråkade.
Minns ni förresten bilderna där hon fick lära sig skjuta automatvapen av den korrupte dåvarande kriminalkommisarien Olle Liljegren?
Gry är när man tänker efter, bland det sämsta som finns i Sverige, alla kategorier, och jag har ändrat mig - jag vill inte längre pucka henne mellan pattarna, inte under några omständigheter.
SGS