Flashback bygger pepparkakshus!
2024-03-28, 21:17
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plukke
Utseendemässigt är det dag och natt.

Samma dallrande valkar, Babben är nog vettigare om hon öppnar truten till skillnad mot bolsjeviken Gry.
Citera
2024-11-15, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Samma dallrande valkar, Babben är nog vettigare om hon öppnar truten till skillnad mot bolsjeviken Gry.
Ja men nog fan är hon mature hot.
Citera
2024-11-16, 13:26
Medlem
NiccoJs avatar
Såg henne i på spåret igår, hon verkar ha smalnat av ansiktet i vart fall.
Var väl ihop med Kristian Luuk för längesen, nu kunde han spela hennes farfar i en tv-serie.
Citera
2024-11-16, 15:15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Såg henne i på spåret igår, hon verkar ha smalnat av ansiktet i vart fall.
Var väl ihop med Kristian Luuk för längesen, nu kunde han spela hennes farfar i en tv-serie.
Hon såg jättevacker och elegant ut igår tycker jag, men Emma Molin gudars vad hon är sexig och söt.
Citera
2024-12-23, 14:15
Medlem
Tror att hon kan ha legat med Dr Alban.
Citera
2025-01-07, 09:14
Medlem
Jobbig människa, vem fan orkar lyssna på det där morgonprogrammet? Man riktigt hör hur rolig hon tycker hon själv är. Usch.
Citera
2025-01-07, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Villekulla90
Jobbig människa, vem fan orkar lyssna på det där morgonprogrammet? Man riktigt hör hur rolig hon tycker hon själv är. Usch.
Gry Forsell med vänner? Bokstavligt spyr.
Citera
2025-01-09, 07:20
Medlem
Såg nyss Gry på MixMegapols insta, hon verkar ha rasat i vikt. Såg riktigt fräsch ut och har ändrat klädstil betydligt, häromdagen hade hon en stickad rätt kroppsformad Telemarkströja.
Citera
2025-11-12, 18:28
Medlem
Det är faktiskt ett rejält kändistätt släktträd som omger Gry,det måste man säga.
Gry är dotter till den gamle proggaren Tomas Forsell(Nynningen,Häjkon Bäjkon).
Hennes faster är gift med OS Guldmedaljören Ragnar Skanåker,och Gry är kusin med den från Melodifestivalen väl kända Cazzi Opeia.Johannes Brost var farbror till Gry och hennes farfar var författaren Sven Forsell.

Om Gry röstar vänster så beror det troligen att hon haft det med sig sedan barnsben.Hennes proggarfarsa stod för övrigt på icke valbar plats på vänsterpartiets lista i kommunalvalet 2022.

Jag har sett mycket litet av Gry alltsedan de där pop programmen på 90 talet.Nu så ser jag henne emellertid i programmet Förrädarna,och jag måste säga att jag tycker hon har åldrats med all tillbörlig värdighet.Hon är fortfarande behaglig att beskåda tycker jag..vilket jag för övrigt tyckte på 90 talet också.

Hon har definitivt något välutvecklat under pannbenet dessutom.För övrigt så verkar hon vara en levnadsglad,harmonisk och cool kvinna..så räkna mig som ett fan.

Vad gäller hennes programledarförmåga så förmodar jag att den inte står någon annan efter.Gry är cool och så avspänd att det balanserar på linjen till nonchalans..men hon synes hålla sig på rätt sida hela tiden,och det där är svårt att förmedla.

Gry är smart,cool och snygg.Det är en mycket tilltalande kombo personliga egenskaper tycker jag.
Citera
2025-12-05, 20:16
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Villekulla90

Outhärdlig att lyssna på, bara ytligt pladder. Väck Kjell Alinge från de döda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in