Flashback bygger pepparkakshus!
2006-07-08, 18:21
Bannlyst
har kommit över några tablett av ovanstående sort.

är det något om man vill flumma?
lr borde jag ge dom till ngn som verkligen behöver dom? =P

kollade på fass, men fattar tyvärr inte så mkt där.. ;P
Citera
2006-07-08, 18:33
Medlem
GaiNs avatar
Det är ju SSRI, inget att ha om man inte behöver dem och de är jobbiga då man inte bör blanda dem med speciellt mycket. Jag skulle gått in med dem till apoteket och lämna in skiten tillsammans med annan utgången medicin du kanske har hemma (inte spola ner etc, dåligt för miljön). Dessutom är "några" ingenting du ska ge till någon som behöver det- då det tar tid innan dessa tabletter börjar verka som de skall och är tänkt.

Må väl
GaiN
Citera
2006-07-08, 18:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GaiN
Det är ju SSRI, inget att ha om man inte behöver dem och de är jobbiga då man inte bör blanda dem med speciellt mycket. Jag skulle gått in med dem till apoteket och lämna in skiten tillsammans med annan utgången medicin du kanske har hemma (inte spola ner etc, dåligt för miljön). Dessutom är "några" ingenting du ska ge till någon som behöver det- då det tar tid innan dessa tabletter börjar verka som de skall och är tänkt.

Må väl
GaiN

så dom är itne bra till ngt alls alltså?
tänkte dom kanske var bra att sova på, kolla på film på..
vad som liksom.. ;P
Citera
2006-07-08, 18:41
Medlem
GaiNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Queenie
så dom är itne bra till ngt alls alltså?
tänkte dom kanske var bra att sova på, kolla på film på..
vad som liksom.. ;P

Om man behöver dem på riktigt och går igenom en behandling med dem kan de väl vara "okej", men behöver man inte skiten skulle jag inte tagit det. När jag var kring 15-16 år, ung och dum så tog jag X antal på skolan och blev rejält vinglig och illamående- slutade med tre feta spyor utanför skolan och hämtning av far
Citera
2006-07-08, 18:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GaiN
Om man behöver dem på riktigt och går igenom en behandling med dem kan de väl vara "okej", men behöver man inte skiten skulle jag inte tagit det. När jag var kring 15-16 år, ung och dum så tog jag X antal på skolan och blev rejält vinglig och illamående- slutade med tre feta spyor utanför skolan och hämtning av far

okej..
men du blev inte typ flummig av dom?
lr skön alls?
Citera
2006-07-08, 19:12
Medlem
galts avatar
Att tom börja med normal upptrappning, vilket man gör när man får medicinen utskriven, kan vara riktigt jobbigt.

Vill du känna på hög puls, illamående, dålig mage, aptitlöshet mm. så kan du sätta i dig ett par st.
Citera
2006-07-08, 22:06
Bannlyst
okej..
tack för svaren.

hittade dom hemma i min lillebror avlagda mediciner (elakt jag vet, men han hade skit många)
han fick dom för typ adhd liknande utbrott typ.
å förut fick man ju amfetamin för sådant, så jag tänkte att detta kanske var ngt liknande..
Citera
2006-07-08, 23:21
Medlem
StorMammas avatar
Inget att bänga på alls.

Bara antidepp....
Citera
2006-07-08, 23:54
Medlem
GaiNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Queenie
okej..
men du blev inte typ flummig av dom?
lr skön alls?

Nej det skulle jag inte säga, golvet blev lite gungigt och "flytande" ett tag men sedan spydde jag bara. Inget att ha som sagt, om du inte behöver dem av andra skäl än att flumma.

Må väl
GaiN
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in