2002-06-07, 11:46
äldre konto (old)
Ej medlem
Ralf2... Jag har kört IR på det... det är fentanyl, har en bekant som langar på plattan.

-----------------------------------------------[pH]armacist------------------------
Citera
2002-06-07, 19:52
äldre konto (old)
Ej medlem
Ok! Det var ju faktiskt väldigt intressant. Måste nog fara till Stockholm nån gång och inhandla ett varuprov. Nåt så förhållandevis obskyrt ämne vill man ju gärna prova.
Citera
2003-06-23, 12:20
äldre konto (old)
Ej medlem
Vilka fentanyler förekommer på marknaden? Har Alfentanil, Sufentanil och Remifentanil likartat rekreationellt värde? Hur mycket får man vara beredd på att lägga upp?
Citera
2003-06-23, 14:36
äldre konto (old)
Ej medlem
Ptja.. alla de varianter av fentanyl du räknar upp är ju utvecklade för att ha en kort halveringstid, så man inte behöver vara groggy så länge efter operationer osv. Men förutom att dom verkar kortare tid än vanligt fentanyl är dom säkert lika härliga.
Citera
2014-03-14, 23:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av [pH]rmacist
Ralf2... Jag har kört IR på det... det är fentanyl, har en bekant som langar på plattan.

-----------------------------------------------[pH]armacist------------------------

Vad innebär IR? Är det många plattanlangare som analyserar sina produkter innan de säljer?
Citera
2014-03-15, 05:41
Medlem
UndeadNinjas avatar
Finns väl redan 1000 fentanyltrådar i opidelen?

Undead
Citera
2014-03-15, 07:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Finns väl redan 1000 fentanyltrådar i opidelen?

Undead

Jag undrade inte om fentanyl utan om det är vanligt att man gör IR på langares produkter. Nu kanske han [pH]rmacist inte har skrivit på länge, men det är ju vanligt att man har nya nick så han kanske kommer tillbaks och svarar under nåt av de.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in