• 1
  • 2
2022-10-07, 13:32
Medlem
En skjutning kostar samhället 75 milj kronor /https://www.epochtimes.se/!
Med den takt som skjutningarna ökar så får vi väl lägga ned försvar eller vård och omsorg för att ha råd med detta godhetsexperiment.
För mig innebär vetskapen om detta belopp att jag blir chockerad, och jag tänker att man måste vara sosse för att inte bli det.
Det enda halmstrå jag ser är SD;s tankar om att utvisa familjer när föräldrarna brustit i sin plikt att uppfostra sina barn till laglydiga medborgare och det är fråga om grövre brott som t ex skjutningar.

Det finns säkert länder som skulle ta emot sådana familjer mot en rundlig ersättning.
Citera
2022-10-07, 13:35
Medlem
Tror dig..men vad skall vi göra då ?? skjutningarna beror ju på knarkaffärer som svennen gör.
Citera
2022-10-07, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chonard
Tror dig..men vad skall vi göra då ?? skjutningarna beror ju på knarkaffärer som svennen gör.
Mot rundlig betalning förpassa hela familjen till t ex Mongoliet.
Citera
2022-10-07, 13:40
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Folk i Sverige knarkade även innan massinvandringen. Då utan att det ledde till en massa skjutande.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 42-43-44
Mot rundlig betalning förpassa hela familjen till t ex Mongoliet.
Jo men det vet du aldrig kommer att hända.
Citera
Medlem
Citat:
Och svenskarna måste knarka för att orka med det extrema dysfunktionella eländet som Sverige har blivit.
Citera
2022-10-07, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valet20222
Och svenskarna måste knarka för att orka med det extrema dysfunktionella eländet som Sverige har blivit.
bara svaga människor tar till droger.
Citera
2022-10-07, 13:45
Medlem
Hur många gängkriminella är det som inte dör - utan blir skadade till handikapp i resten av livet.

Hur lever dom den o hur kul har dom det - blir det några guldrolex krogsvängar utlandsresor mm
efter detta?
Citera
2022-10-07, 13:45
Medlem
991ESSs avatar
Svenskarna är rika, så de har råd att massimportera kriminellt slödder som pangar lite här och där.
Citera
2022-10-07, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 42-43-44
En skjutning kostar samhället 75 milj kronor /https://www.epochtimes.se/!
Med den takt som skjutningarna ökar så får vi väl lägga ned försvar eller vård och omsorg för att ha råd med detta godhetsexperiment.
För mig innebär vetskapen om detta belopp att jag blir chockerad, och jag tänker att man måste vara sosse för att inte bli det.
Det enda halmstrå jag ser är SD;s tankar om att utvisa familjer när föräldrarna brustit i sin plikt att uppfostra sina barn till laglydiga medborgare och det är fråga om grövre brott som t ex skjutningar.

Det finns säkert länder som skulle ta emot sådana familjer mot en rundlig ersättning.
fråga sjupartisterna om det de vill ha det så
Citera
2022-10-07, 13:54
Medlem
Mjälls avatar
Citat:
bara svaga människor tar till droger.

Kallar du urbefolkningen i amazonas för svaga människor? Mupp

Alla droger måste legaliseras. Alla som inte håller med är politiskt efterblivna, och bör sluta rösta samt börja ägna sig åt volontärarbete i förorterna.
Citera
2022-10-07, 13:54
Medlem
Citat:
Jo men det vet du aldrig kommer att hända.

Varför det? - När svensken har fått nog så är ha inte mesig längre och låter sig därför heller inte skrämmas till att låta rent vansinne passera
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in