2024-05-13, 17:06
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MinKilleHarTjej
Nejmen neej! Fan vad de bilderna gjorde mig illa till mods. Riktigt illa. Ska väldigt mycke till för att hamna så djupt nere. Hur tar man sig ur en sån spiral på egen hand? Behövs nog många envisa anhöriga och en stor portion tur. Hoppas hon får den hjälp hon behöver. Gör ont att se.

Jag håller verkligen med. Man ser i blicken att hon mår skit stackaren. Hon behöver få komma hem till en trygg familj och sova ruset av sig. Sen skulle hennes mamma kunna skippa gymet en dag och hjälpa till med att skicka ut lite jobbansökningar exempelvis. Kanske följa med på lite 12 stegsmöten ibland också så att dottern vågar sig dit och får en ny umgängeskrets? Om man hinner gymma två gånger om dagen i ett års tid så hinner man umgås med sitt barn 3-4 ggr i veckan med.
Citera
2024-05-13, 17:07
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratdancer
Herregud vilka moralkakor som bakas här!
Är det bara jag som har runkat till bilderna?

Förmodligen bara du.
Citera
2024-05-13, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Nu pratar vi inte om barn som små barn utan barn som i relationen förälder och barn. Sen om man kallar det morderna skolan eller ej vet jag inte, men allt visar väl idag att man måste bryta medberoende så tidigt som möjligt.
Men jag förstår, du gillar att påstå saker på internet men att hänvisa till källar har du inte lust med Smart

Alva är inget offer, fattar ni inte det ? Hon har alltid tyckt det är häftigt med killar som Alex så det var la bra att hon fick lära sig en lite läxa för en gångs skull.
Citera
2024-05-13, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ratdancer
Herregud vilka moralkakor som bakas här!
Är det bara jag som har runkat till bilderna?
Japp, bara du.
Citera
2024-05-13, 22:04
Medlem
nakamotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ximo
Finns det mer utöver det som laddats upp här?

Ja finns på diverse telegramgrupper men tänker inte dela nå mer då det bara var rövbilden som är runkvänlig så att säga…
Citera
2024-05-13, 22:05
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swolenballs
Alva är inget offer, fattar ni inte det ? Hon har alltid tyckt det är häftigt med killar som Alex så det var la bra att hon fick lära sig en lite läxa för en gångs skull.

Att tycka att sådana killar som Alex är häftigt är sorgligt. Hon är ett offer för att hon lever i total avsaknad av både självinsikt och självkänsla. Hon mår och har förmodligen alltid mått skit, vilket gör att hon dras till andra trasiga själar som Alex. Då kan hon relatera. Tror du att en tjej som hatar sig själv som hon gör skulle kunna få till det med en normal kille? Dom skulle inte ens titta åt hennes håll. Alex sa i början att han tyckte synd om henne för att hon hade trasiga skor. Då hade Alva precis fyllt 18 och bodde hemma. Redan då var hon försummad av sina föräldrar. Hon är ett resultat av ett uselt föräldraskap.
Citera
2024-05-13, 22:06
Medlem
knark-kungens avatar
Hur gammal är den här ghettobitchen egentligen? Ju äldre hon blir desto mer tragiskt blir hon.

Finns det inga vänner eller familj som kan hjälpa henne? Att börja sälja nakenbilder på sig själv är så jävla extremt, hon behöver hjälp asap, man ser att hon mår väldigt dåligt.
Citera
2024-05-13, 22:22
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Hur gammal är den här ghettobitchen egentligen? Ju äldre hon blir desto mer tragiskt blir hon.

Finns det inga vänner eller familj som kan hjälpa henne? Att börja sälja nakenbilder på sig själv är så jävla extremt, hon behöver hjälp asap, man ser att hon mår väldigt dåligt.

24 långa svåra jordsnurr har hon hunnit samla på sig. Håller med om resten.
Citera
2024-05-13, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nakamoto
Ja finns på diverse telegramgrupper men tänker inte dela nå mer då det bara var rövbilden som är runkvänlig så att säga…

HAHA, "runkvänligt" är ett fantastiskt uttryck.
Citera
2024-05-13, 22:42
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
24 långa svåra jordsnurr har hon hunnit samla på sig. Håller med om resten.
24 år, då har hon väl dagdrivit i minst 10 år helt utan riktning här i livet, aldrig jobbat, skolan slutade hon väl gå till när hon var 13.

Jadu Alva, du ville bli en gangbitch, du lever nu i konsekvenserna av dina egna val. Känner du dig nöjd när du träffar på gamla klasskompisar som utbildat sig, skaffat barn och köpt lägenhet? Samtidigt så säljer du rövbilder och gör reklam för någon fattig vapesida.

Finns fortfarande tid att vända det här men du måste ha viljan att inte leva som en luffare

Fortsätter hon på den här banan tror jag hon dyker upp på rosa sidorna som fullblodsnarkoman innan 25 årsdagen.
Citera
2024-05-13, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jikokok
Vad är det hon vill sälja i premium Snapchat?
Har hon blivit hora?

Hon har onlyfans fast på snap, kostar 200 för en månad, vilket förövrigt inte e värt e jag 100% säker på
Citera
2024-05-13, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Jag fick ångest för hennes skull. Stackaren kan inte må bra. Kul att man hör att det är efterfest med någon grabb i bakgrunden samtidigt som hon står och filmar sig naken i en dusch. Har hon verkligen inga närstående som kan hjälpa henne ur det där träsket? Vilken fullkomligt misslyckad morsa hon har som låter dottern sjunka längre ner i misären för varje dag som går. Fy fan.

Haha tänkte detsamma.
Någon i bakgrunden som pratar.
Måste vara från någon traphouse eller något där hon är helt jävla nerknarkad.
Usch vilken tragisk människa.
Var är föräldrarna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in