Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-08, 09:25
  #169
Medlem
rainbowias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Surgubben-Jan
Emma Ribom
Ebba Andersson
Frida Karlsson

Är min topp-3. Kanske dags för ny omröstning nu?

Är nyfiken på vad som gjort att Emma har höjt sig för dig. För mig är det snarare tvärtom nästan. Hon är lätt att tycka om och är en kämpe fast blir lite mellanmjölk ibland. Har dock kvar henne som topp-5.

En ny omröstning gör sig nog bäst en månad innan säsongsstart när suget och hungern är som störst.
Citera
2024-04-08, 10:45
  #170
Medlem
bcdefgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rainbowia
Är nyfiken på vad som gjort att Emma har höjt sig för dig. För mig är det snarare tvärtom nästan. Hon är lätt att tycka om och är en kämpe fast blir lite mellanmjölk ibland. Har dock kvar henne som topp-5.

En ny omröstning gör sig nog bäst en månad innan säsongsstart när suget och hungern är som störst.
För mig är Emma årets sänke, numera närmare antiröst än topp fem
Citera
2024-04-08, 10:48
  #171
Medlem
Surgubben-Jans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rainbowia
Är nyfiken på vad som gjort att Emma har höjt sig för dig. För mig är det snarare tvärtom nästan. Hon är lätt att tycka om och är en kämpe fast blir lite mellanmjölk ibland. Har dock kvar henne som topp-5.

En ny omröstning gör sig nog bäst en månad innan säsongsstart när suget och hungern är som störst.
Tror jag röstade på Emma som etta även senast. Hon är en kämpe vars glädje lyser igenom TV-rutan. Och jag är väldigt svag för hennes stakning. Finns ju några ikoniska bilder på henne också. Som när hon omfamnar Jonna efter OS-guldet, håller om Frida på prispallen efter fiasko-stafetten eller när hon sitter på en bänk efter VM-Skiathlon i Oberstdorf.
Citera
2024-04-08, 12:16
  #172
Medlem
rainbowias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bcdefg
För mig är Emma årets sänke, numera närmare antiröst än topp fem

För mig är Hagström sänket.Tror jag hade henne som tvåa och frågan är om hon ens är topp-5 nu.

Citat:
Ursprungligen postat av Surgubben-Jan
Tror jag röstade på Emma som etta även senast. Hon är en kämpe vars glädje lyser igenom TV-rutan. Och jag är väldigt svag för hennes stakning. Finns ju några ikoniska bilder på henne också. Som när hon omfamnar Jonna efter OS-guldet, håller om Frida på prispallen efter fiasko-stafetten eller när hon sitter på en bänk efter VM-Skiathlon i Oberstdorf.

Stämmer bra. Detta var dina fem senast.

Emma Ribom
Jonna Sundling
Frida Karlsson
Ebba Andersson
Linn Svahn
Citera
2024-04-08, 21:36
  #173
Medlem
Surgubben-Jans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rainbowia
Emma Ribom
Jonna Sundling
Frida Karlsson
Ebba Andersson
Linn Svahn
Då minns jag rätt. Jonna och Linn har tappat eftersom jag hejar så mycket på Emma så jag glömmer bort dem.

Ebba och Frida tycker jag lika mycket om, får annars känslan av att de är väldigt polariserat där. Får ofta höra att jag skulle favorisera någon av dem på andra forum.
Citera
2024-04-09, 01:27
  #174
Medlem
Hjv9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rainbowia
Är nyfiken på vad som gjort att Emma har höjt sig för dig. För mig är det snarare tvärtom nästan. Hon är lätt att tycka om och är en kämpe fast blir lite mellanmjölk ibland. Har dock kvar henne som topp-5.

En ny omröstning gör sig nog bäst en månad innan säsongsstart när suget och hungern är som störst.

Emma är mys. Jag gillar hennes outtömliga kärlek till sporten.

Jag röstar för en ny omröstning i oktober/november.
Citera
2024-04-09, 18:03
  #175
Medlem
rainbowias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjv9
Emma är mys. Jag gillar hennes outtömliga kärlek till sporten.

Jag röstar för en ny omröstning i oktober/november.

Låter som en bra plan.
Citera
2024-04-09, 21:18
  #176
Medlem
bcdefgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjv9
Emma är mys. Jag gillar hennes outtömliga kärlek till sporten.

Jag röstar för en ny omröstning i oktober/november.
Jag röstar på Jonna, oavsett när
Men kanske ska jag chocka mig själv med en röst på Frida?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback