2024-10-12, 20:14
Avslutad
Svenska pojkar kommer gömma sig i skogen, inte försvara dig. Sorry. Så ser verkligheten ut.

Finns inga hot om straff som kommer ordna det, då det handlar om pojkarnas EGNA liv, på riktigt.
Citera
2024-10-13, 11:54
Medlem
Citronfrommages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Är den där Paula Wallenburg verkligen en kvinna?
Det måste ju vara en transa, med det utseendet och rösten.
Citera
2024-10-13, 13:38
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Citronfrommage
Det måste ju vara en transa, med det utseendet och rösten.
Jag är benägen at hålla med dig.
Citera
2024-12-03, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ossianassar
Ehhh. Nej. En kvinna får stryk av män. Enda chansen att vinna skulle vara om mannen är svårt handikappad eller halvdöd.

Fö är swedistans kvinnor alla landsförrädare, och därför inte värda att försvara ens mot muslimgrisar. Sorry så är det.

Tragiskt att det finns extremister som avskyr/hatar sitt motsatta kön…….
Du vet inte alls vad du pratar om att dra alla över en kam….

Kvinnor är mer än dubbelt värda att försvaras i krig som män
Tycker nog kvinnor/damer har haft det väl svårt ofta, tyvärr svårare än män genom historien
Jag är man, men står helt på deras sida iaf
Vet inte om ja tycker de är betydligt mer värda att försvaras än män, men nischar med det iaf

Okey, när ja tänker efter på en sak
Män har ofta,
i den här världen existensen som den är sämre hårväxt än kvinnor, ändå tragiskt om det kommer upp några slags avundsjukor iom det… Män kan väl skaffa implantat o först ta död på hår om man är missnöjd med sin hårväxt
Så ska man väl få bättre o snyggare hår sen om man tycker utseende är viktigt då

Ja vet inte
Men spekulerar i saker jag inte har kunnat förstå
Ibland har ja tänkt iofs
mäns hårväxt o det med det
kanske inte ska lägga mig i det så mycket alla gånger..
Men ja funderar allmänt över orättvisor i världen o hur folk kan känna över olika saker i förhållande till andra också
Senast redigerad av Englishisoverrated 2024-12-03 kl. 22:02.
Citera
2024-12-04, 18:26
Avslutad
Som man har du två val vid totalkrig som i Ukraina. Att samarbeta och gå med i militären eller bli skjuten/avrättad. Detta är verkligheten för ukrainska män. Fronten eller döden. Kvinnorna klubbar och knullar runt som vanligt, naturligtvis. Så ”jämställd” är verkligheten.
Citera
2024-12-04, 20:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Englishisoverrated
Tragiskt att det finns extremister som avskyr/hatar sitt motsatta kön…….
Du vet inte alls vad du pratar om att dra alla över en kam….

Kvinnor är mer än dubbelt värda att försvaras i krig som män
Tycker nog kvinnor/damer har haft det väl svårt ofta, tyvärr svårare än män genom historien
Jag är man, men står helt på deras sida iaf
Vet inte om ja tycker de är betydligt mer värda att försvaras än män, men nischar med det iaf

Okey, när ja tänker efter på en sak
Män har ofta,
i den här världen existensen som den är sämre hårväxt än kvinnor, ändå tragiskt om det kommer upp några slags avundsjukor iom det… Män kan väl skaffa implantat o först ta död på hår om man är missnöjd med sin hårväxt
Så ska man väl få bättre o snyggare hår sen om man tycker utseende är viktigt då

Ja vet inte
Men spekulerar i saker jag inte har kunnat förstå
Ibland har ja tänkt iofs
mäns hårväxt o det med det
kanske inte ska lägga mig i det så mycket alla gånger..
Men ja funderar allmänt över orättvisor i världen o hur folk kan känna över olika saker i förhållande till andra också

Din jävla feministhagga. Shit up med ditt sliddjur. Ingen, vare sig swedistans fåtal män av vitt ursprung, eller araber kommer försvara er.

Ni haggor är ju så jävla bra så det löser ni ju bäst själva.
Citera
2024-12-04, 21:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FootnBalls
Som man har du två val vid totalkrig som i Ukraina. Att samarbeta och gå med i militären eller bli skjuten/avrättad. Detta är verkligheten för ukrainska män. Fronten eller döden. Kvinnorna klubbar och knullar runt som vanligt, naturligtvis. Så ”jämställd” är verkligheten.
Haha, nej verkligen ingen avrättning i Ukraina. Däremot fängelse upp till fem år.
Citera
2024-12-04, 22:32
Medlem
Sefiruzs avatar
Såklart inte värda att försvara, vi försvarar inte ens dem mot det pågående inbördeskriget då det är bättre med Sharia, svenska män kommer gömma sig i skogen.
Citera
2024-12-05, 01:53
Medlem
Jag skiter helt i så kallade ”män” uppenbarligen inte bryr sig ett vitten om svenskarnas fortplantning heller
Det är till klart största del mäns fel tror jag att det här landet ser ut som det gör

TS vet inte alls vad han kväser om som en del andra galningar
Men normal godhet o humanism behöver inte ha nån betydelse för vissa
okok
..
Senast redigerad av Englishisoverrated 2024-12-05 kl. 01:56.
Citera
2024-12-05, 13:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Haha, nej verkligen ingen avrättning i Ukraina. Däremot fängelse upp till fem år.
Haha ja du kan så mycket. Lärde du dig detta från TV4 nyhetsmorgon?
Citera
2024-12-05, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Englishisoverrated
Jag skiter helt i så kallade ”män” uppenbarligen inte bryr sig ett vitten om svenskarnas fortplantning heller
Det är till klart största del mäns fel tror jag att det här landet ser ut som det gör

TS vet inte alls vad han kväser om som en del andra galningar
Men normal godhet o humanism behöver inte ha nån betydelse för vissa
okok
..

Samhället var bättre när kvinnor inte hade rösträtt.
Citera
2024-12-05, 20:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FootnBalls
Haha ja du kan så mycket. Lärde du dig detta från TV4 nyhetsmorgon?
Det är samma som i Sverige, fast här är maxstraffet fyra år för brott mot tjänsteplikt i krigstid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in