2023-12-29, 08:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av expat2021
Ingen, vilket är naturligt. Finns ingen anledning att riskera sitt liv för kvinnorna i Sverige när de är skräp som ni här i tråden visar så tydligt.
Räckte du upp handen för männen i tråden? Ossianassar tar du väl hjältemodigt en kula för?
Citera
2023-12-29, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Räckte du upp handen för männen i tråden? Ossianassar tar du väl hjältemodigt en kula för?

Män kan försvara sig själva, varför skulle de behöva min hjälp?
Citera
2023-12-29, 08:55
Avslutad
Citat:
Nä jag trodde väl att du inte skulle riskera livet för någon överhuvudtaget. Kvinnor i tråden inräknade.
Citera
2023-12-29, 08:56
Medlem
Citat:
Nä jag trodde väl att du inte skulle riskera livet för någon överhuvudtaget. Kvinnor i tråden inräknade.

Varför skulle jag dö för någon i Sverige, ge mig din bästa anledning!
Citera
2023-12-29, 08:58
Avslutad
Citat:
Varför skulle jag dö för någon i Sverige, ge mig din bästa anledning!
Det finns ingen anledning för dig att dö för någon i Sverige.
Citera
2023-12-29, 08:59
Medlem
Citat:
Det finns ingen anledning för dig att dö för någon i Sverige.

Precis!
Citera
2023-12-29, 09:00
Avslutad
Citat:
Precis!
Ja, precis.
Citera
2023-12-29, 10:23
Medlem
Citat:
Ingen, vilket är naturligt. Finns ingen anledning att riskera sitt liv för kvinnorna i Sverige när de är skräp som ni här i tråden visar så tydligt.

Kvinnorna här i tråden är inte skräp och visar inte att de är skräp. Det här en debatt-tråd, där du visar att du är skräp, eftersom du vill slå en kil mellan den svenska gruppen genom att baktala svenska kvinnor. Och svenska kvinnor och några andra försvarar sig mot dina skräp-attacker. Att försvara sig är inte synonymt med att vara skräp. Skärpning!

Hade du varit en trevligare man, hade kvinnorna i tråden varit trevliga mot dig.

Du begär trevlighet av kvinnor, även när du beter dig som en lus på deras huvuden.

Citat:

Alla kan försvara sig i grupp och med vapen och ammunition etc. En ensam man eller ensam kvinna kommer dock inte kunna försvara sig särskilt länge. Inte eller några få män/några få kvinnor, i synnerhet inte utan vapen etc. Så. Man behöver hålla ihop i grupp. Du är däremot en splittrare av rang. En sådan som vill slå kil mellan de i gruppen (svenskar). Obehaglig typ är vad du är.
Citera
2023-12-29, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Kvinnorna här i tråden är inte skräp och visar inte att de är skräp.

Jo
Citera
2023-12-29, 10:33
Medlem
Citat:
Jo

Nope. De debatterar mot meningsmotståndare. Att debattera mot meningsmotståndare är inte synonymt med att vara "skräp".

Att göra det du gör, att slå kil mellan svenska gruppen genom att baktala svenska kvinnor, det är däremot att vara "skräp". Så skärpning!
Citera
2023-12-29, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Nope. De debatterar mot meningsmotståndare. Att debattera mot meningsmotståndare är inte synonymt med att vara "skräp".

Att göra det du gör, att slå kil mellan svenska gruppen genom att baktala svenska kvinnor, det är däremot att vara "skräp". Så skärpning!

Det är sättet ni debatterar på som visar att ni är skräp, inte att ni debatterar.
Citera
2023-12-29, 10:40
Medlem
Citat:
Det är sättet ni debatterar på som visar att ni är skräp, inte att ni debatterar.

Sättet de debatterar på?
Hur tänker du att de skulle debattera då, mot dig som hatar svenska kvinnor och som skriver elaka kommentarer om svenska kvinnor? Du som försöker slå en kil mellan gruppen svenskar genom att baktala svenska kvinnor? I en tid då vi har krig i närområdet och behöver hålla ihop den svenska gruppen.

Du kan inte tänka själv att ditt eget sätt att formulera dig, gör att kvinnorna i tråden formulerar sig på ett sätt mot dig (och den där ossiannissssiannser)?

Du kan inte förvänta dig rosor när du kastar bajs. Förstått?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in