2023-12-27, 22:37
Avslutad
Nej jag och majoriteten av svenska män pissar på er och er arabstat.

Skönt att det verkar gått in äntligen efter tusen inlägg från mig och andra.
Citera
2023-12-27, 22:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ossianassar
Nej jag och majoriteten av svenska män pissar på er och er arabstat.

Skönt att det verkar gått in äntligen efter tusen inlägg från mig och andra.
Nej de flesta män sitter inte och drömmer om att våldta plundra döda och roffa åt sig och sätter sitt hopp till att arabpolarna gör det åt dem.
Citera
2023-12-27, 23:03
Avslutad
Nej det är inget vi tänker på dagligen. Vi bidar vår tid.

Försvara du dina araber själv, det blir nog bra.
Citera
2023-12-27, 23:03
Avslutad
Det blir du och merapi. Ni kan ju bilda en specialenhet.
Citera
2023-12-27, 23:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ossianassar
Nej det är inget vi tänker på dagligen. Vi bidar vår tid.

Försvara du dina araber själv, det blir nog bra.
Det blir nog du som får försvara dem, de ska ju döda poliserna åt dig. Frågan är vad du tror händer med dig sen.
Senast redigerad av Ipsi 2023-12-27 kl. 23:19.
Citera
2023-12-28, 03:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Nej, jag trodde att man var tvungen enligt lag att ta den placering man får och det du kommer med nu att man bestämmer helt själv vad man vill göra är helt nya uppgifter.

Du kan påverka vilken placering du får, om du nu skulle ha tyckt att det är viktigt att försvara landet och kvinnorna. Men när du som jag inte tycker det är värt att försvara så skiter man förstås i det. Jag förstår dig.
Citera
2023-12-28, 06:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av expat2021
Du kan påverka vilken placering du får, om du nu skulle ha tyckt att det är viktigt att försvara landet och kvinnorna. Men när du som jag inte tycker det är värt att försvara så skiter man förstås i det. Jag förstår dig.
Hur tänker du om de som krigar i Ukraina, har de betalt för att få den plats de har eller får de gilla läget på den plats de tilldelas av de som organiserar försvaret?

Tänk om ingen vill vara i Norrland för där är så kallt? Vem ska man påverka, ÖB?
Senast redigerad av Ipsi 2023-12-28 kl. 06:40.
Citera
2023-12-28, 06:41
Medlem
Citat:
Hur tänker du om de som krigar i Ukraina, har de betalt för att få den plats de har eller får de gilla läget på den plats de tilldelas av de som organiserar försvaret?

Tänk om ingen vill vara i Norrland för där är så kallt? Vem ska man påverka, ÖB?

Känns väl som du ställer dessa frågor i fel tråd nu men vill man inte vara i Norrland kan man förstås bara flytta, behöver du verkligen hjälp av någon för detta?
Citera
2023-12-28, 06:46
Avslutad
Citat:
Känns väl som du ställer dessa frågor i fel tråd nu men vill man inte vara i Norrland kan man förstås bara flytta, behöver du verkligen hjälp av någon för detta?
Säger man till ÖB då att man hade tänkt ta sin placering i Blekinge istället?
Citera
2023-12-28, 06:49
Medlem
Citat:
Säger man till ÖB då att man hade tänkt ta sin placering i Blekinge istället?

Nej du har ju helt undvikit krigsplacering eftersom du inte tycker det är viktigt att försvara landet så du behöver inte göra något. När du inte tycker det är värt att försvara är det bara att skita i det.
Citera
2023-12-28, 06:56
Avslutad
Citat:
Nej du har ju helt undvikit krigsplacering eftersom du inte tycker det är viktigt att försvara landet så du behöver inte göra något. När du inte tycker det är värt att försvara är det bara att skita i det.
Och hur tänker du att de i Ukraina har fått sina placeringar? Har de valt själva eller fick de gilla läget?
Citera
2023-12-28, 07:03
Medlem
Citat:
Och hur tänker du att de i Ukraina har fått sina placeringar? Har de valt själva eller fick de gilla läget?

Helt OT
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in