Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-10-05, 14:54
  #1
Medlem
Muppetys avatar
Jag fick ett erbjudande om 8 st Bingolotter för 200 kr, o då skulle jag få ett presentkort på Clas Ohlson på 300 kr också, det lät ju bra, så visst. De sa att jag kunde säga upp prenumerationen när jag ville, o det gjorde jag efter jag fått de 8 lotterna.

Jag fick lotterna (o vann tillbaka de 200 kronorna), men något presentkort har inte kommit. Så ringde jag o klagade den 20:e september, då sa han att presentkortet skulle komma senast i förra veckan, det kan alltså inte vara skickat då.

Idag ringde jag o klagade igen, men då säger hon att det skickades den 15:e september!?

Ljuger o luras dom så här? Är det fler som blivit lurade?

Jag har samtliga samtal bandade. Ska jag polisanmäla dom för bedrägeri?
Citera
2022-10-05, 15:56
  #2
Medlem
Fastnat i spamfiltret på emailen?
Citera
2022-10-06, 07:22
  #3
Medlem
Muppetys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donner123
Fastnat i spamfiltret på emailen?
Oj...

Skickar dom det elektroniskt?
Citera
2022-10-06, 07:27
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muppety
Oj...

Skickar dom det elektroniskt?

Vet inte, var bara en tanke. Skicka fysiska presentkort idag känns väldigt stenålders. Har de din emailadress bör du nog kolla där.
Citera
2022-10-06, 07:28
  #5
Medlem
Muppetys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donner123
Vet inte, var bara en tanke. Skicka fysiska presentkort idag känns väldigt stenålders. Har de din emailadress bör du nog kolla där.
Tack, ska kolla om jag hittar nått.
Citera
2022-10-06, 17:24
  #6
Medlem
Muppetys avatar
Hmm... Idag kom presentkortet. Kanske gick extra snabbt p.g.a. denna tråd o mitt klagomål igår...?
Citera
2022-10-06, 18:14
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muppety
Hmm... Idag kom presentkortet. Kanske gick extra snabbt p.g.a. denna tråd o mitt klagomål igår...?

Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback