Som rubriken. Hur gör jag? Hittar ingen knapp. Behöver stänga ner det tillfälligt då det blockar en uppdatering till ett säkert program och tror att det är virus.
Som rubriken. Hur gör jag? Hittar ingen knapp. Behöver stänga ner det tillfälligt då det blockar en uppdatering till ett säkert program och tror att det är virus.
Avinstallera skiten! Kör med windows inbyggda istället.
Kolla gärna länken jag har om "John MacAffe", det är han själv som skojar om hur kasst hans program är.
Virus är det inte, men det är ett jävligt dåligt program. Jag kunde inte ens avinstallera det på egen hand när jag råkat installera det utan fick ta datorn till en IT-firma.
Alltså, jag behöver hjälp med att stänga av det tillfälligt. Inte diskutera McAfee som produkt, men tack ändå Finns det någon "av"-knapp?
Av-knappen är att skaffa ett bättre antivirus. McAfee är känt för att vara svårt att ha att göra med. Rekommenderar varmt Windows Defender, kompletterat med Malwarebytes Anti-Exploit som blockerar exploits i webbläsaren.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!