2022-10-03, 23:35
Medlem
-Orko-s avatar
Som rubriken. Hur gör jag? Hittar ingen knapp. Behöver stänga ner det tillfälligt då det blockar en uppdatering till ett säkert program och tror att det är virus.
Citera
2022-10-03, 23:38
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Orko-
Som rubriken. Hur gör jag? Hittar ingen knapp. Behöver stänga ner det tillfälligt då det blockar en uppdatering till ett säkert program och tror att det är virus.

Avinstallera skiten! Kör med windows inbyggda istället.
Kolla gärna länken jag har om "John MacAffe", det är han själv som skojar om hur kasst hans program är.
Citera
2022-10-03, 23:41
Medlem
Ganonitos avatar
Virus är det inte, men det är ett jävligt dåligt program. Jag kunde inte ens avinstallera det på egen hand när jag råkat installera det utan fick ta datorn till en IT-firma.
Citera
2022-10-03, 23:48
Medlem
-Orko-s avatar
Alltså, jag behöver hjälp med att stänga av det tillfälligt. Inte diskutera McAfee som produkt, men tack ändå Finns det någon "av"-knapp?
Citera
2022-10-03, 23:50
Medlem
1FFs avatar
Citat:

Info - https://www.linksys.com/support-arti...icleNum=135555
Citera
2022-10-04, 00:39
Medlem
-Orko-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1FF
Info - https://www.linksys.com/support-arti...icleNum=135555

Tackar!
Citera
2022-10-04, 00:44
Medlem
1FFs avatar
Citat:
Tackar!

Funkade det?

Mc Afee kan ibland slöa ner en dator, så om du upplever det så kan Ms Defender vara ett bättre alternativ. Förutom att Defender är riktigt bra.
Citera
2022-10-04, 00:48
Medlem
-Orko-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1FF
Funkade det?

Mc Afee kan ibland slöa ner en dator, så om du upplever det så kan Ms Defender vara ett bättre alternativ. Förutom att Defender är riktigt bra.

Japp, det funkade även om programmet har lite annan layout nu än på bilderna.
Citera
2022-10-04, 17:48
Medlem
rattata22s avatar
Citat:
Alltså, jag behöver hjälp med att stänga av det tillfälligt. Inte diskutera McAfee som produkt, men tack ändå Finns det någon "av"-knapp?
Av-knappen är att skaffa ett bättre antivirus. McAfee är känt för att vara svårt att ha att göra med. Rekommenderar varmt Windows Defender, kompletterat med Malwarebytes Anti-Exploit som blockerar exploits i webbläsaren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in