• 1
  • 2
2022-10-03, 08:32
Medlem
Har sökt runt efter tråd om detta utan framgång.
Någon som vet mer?

https://www.expressen.se/nyheter/kri...e-fondmaklare/
Citera
2022-10-03, 08:42
Bannlyst
Citat:
Den framgångsrike hedgefondmäklaren levde ett liv med miljonbonusar, kokainfester och prostituerade.

Tillvaron vändes upp och ner när två män beväpnade med machete bröt sig in i hans bostad på Södermalm.

Det blev starten på en fyra dagar lång kidnappning där gärningsmännen hotade att döda både mäklaren och hans familj, enligt åtalet.
Så fondmäklaren är alltså både en knarkare och sexköpare. Hur vågade han anmäla detta? När hans identitet kommer ut så hoppas jag att folk ser mer snett på honom än nån stackare som försökte fixa mat för dagen.

Gör en insats för samhället: Stjäl från miljardärer.
Citera
2022-10-03, 08:47
Medlem
Linda.Hermosas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IceStick
Så fondmäklaren är alltså både en knarkare och sexköpare. Hur vågade han anmäla detta? När hans identitet kommer ut så hoppas jag att folk ser mer snett på honom än nån stackare som försökte fixa mat för dagen.

Oj, vad naiv man kan vara då.

Nej, ingen kommer bry sig och lyxhoror och gold diggers kommer återigen stå i kö och han och hans polers kommer knarka och knulla precis som tidigare.

Hans troféfru bryr sig inte så länge hon får stålar nog att sköta om sin lilla boutique och ha sina ”tjejmiddagar” på olika ställen runt om i stan.
Citera
2022-10-03, 09:08
Avstängd
micro113s avatar
Citat:

Han verkar ju inte ha uppfattat det som särskilt allvarligt förrän han togs till Södertälje med hänsyn till att han haft möten med sin bankkontakt och kunnat segla iväg och köpa kokain under pågående kidnappning.

Det framgår inte heller var hans familj befann sig.
Citera
2022-10-03, 09:28
Medlem
halaltarzans avatar
Det nya sättet att hedga månne? Förlorar du pengar på din placering så kidnappar du helt sonika mäklaren och låter den stå för förlusten.
Citera
2022-10-03, 10:29
Medlem
JPMorgandonators avatar
För jävligt. Mäklare är oljan i samhällsmaskineriet.

Jag skulle inte klara att tjäna ruggit med pengar på mina stororder många dagar utan mina mäklare.

Ett hot mot demokratin om ni frågar mig!

Får hoppas att denna typ av kriminalitet försvinner nu med borgerligt styre (jag röstade själv borgerligt).
Senast redigerad av JPMorgandonator 2022-10-03 kl. 10:32.
Citera
2022-10-03, 10:32
Medlem
Stämningsansökan

https://anonfiles.com/meCdU3A2yf/Sto...NGSANS_KAN_pdf

https://easyupload.io/3d3wp3

.
Citera
2022-10-03, 10:38
Medlem
Datumet är fel. Brottet begicks innan.
Citera
2022-10-03, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linda.Hermosa
Oj, vad naiv man kan vara då.

Nej, ingen kommer bry sig och lyxhoror och gold diggers kommer återigen stå i kö och han och hans polers kommer knarka och knulla precis som tidigare.

Hans troféfru bryr sig inte så länge hon får stålar nog att sköta om sin lilla boutique och ha sina ”tjejmiddagar” på olika ställen runt om i stan.

Och skämmas behöver han inte heller eftersom flashback-pöbeln etc hellre nagelfar och slödderstämplar pappan till ett barn som kört ihjäl sig i a-traktor och låter sånt här och tex präster som stjäl en kvarts miljon från hemlösa passera obemärkt förbi.
Citera
2022-10-03, 11:19
Medlem
Citat:

Sedan när blev svenska fondförvaltare miljardärer
Citera
2022-10-03, 12:26
Medlem
tantaluss avatar
Någon som har koll på vem denne Andr*as P*rsson (*=e) är? Vilken fond eller firma jobbar han på?
Citera
2022-10-03, 13:07
Medlem
skfoupamsayeraskjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tantalus
Någon som har koll på vem denne Andr*as P*rsson (*=e) är? Vilken fond eller firma jobbar han på?

VD för Citadels svenska filial enligt Ratsit. https://sv.wikipedia.org/wiki/Citadel_(f%C3%B6retag)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in