• 1
  • 2
2022-10-02, 18:07
Medlem
Många verkar säga upp Expressen Premium, nu när Hanif Bali ska börja skriva krönikor.

Kommer Expressen få fler premiumkunder genom sitt samarbete med Hanif Bali?
Citera
2022-10-02, 18:09
Medlem
SMART4SSs avatar
Vart har du fått den informationen ifrån att kunder säger upp sina abonnemang?
Citera
2022-10-02, 18:15
Medlem
Det kommer de nog vinna på. Man skall inte lyssna för mycket på de högljudda vänstermänniskorna på twitter.

Han blir nog en frisk fläkt i havet av tölpar och vänsterbös. Inte för att jag läser krönikor i kvällstidningar själv, men Hanif Bali verkar ändå vara en rationell och sansad person.
Citera
2022-10-02, 18:18
Medlem
Zaedrewss avatar
Tror inte det är många som säger upp abonnemang? Kanske mer vänsterfolk som aldrig annars läser Expressen och absolut inte betalat för det som Twittrar argt om att det aldrig mer ska läsa Expressen.

Vad tidningar förlorar på är ju att ha folk som Alex Shulman som krönikörer.
Citera
2022-10-02, 18:21
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aroblin
Många verkar säga upp Expressen Premium, nu när Hanif Bali ska börja skriva krönikor.

Tror det är en vinst. Vänstermänniskor läser väl mest Aftonbladet och kommunistblaskan ETC.

Hanif börjar starkt iallafall, hoppar på MP direkt

https://www.expressen.se/ledare/hani...m-enhorningar/

Hoppas Alex Schulman slutar i protest
Senast redigerad av fittslem 2022-10-02 kl. 18:46.
Citera
2022-10-02, 18:26
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:

De kommer att vinna på att ha HB med, ser själv fram emot att läsa honom.

Var kan man läsa att premiumkunder säger upp sin prenumeration p g a att han ska medverka? Knappast i Expressen i alla fall.
Citera
2022-10-02, 18:33
Moderator
Popesizes avatar
Han blir en frisk fläkt i alla fall. Nu brukar jag inte läsa skvallerpressen alltför mycket, så jag kommer nog inte att följa honom aktivt. Men jag tror inte att han blir ett sänke. Cancellerings-kulturens högljuddaste apor brukar oftast ändå inte köpa vad de klagar på.

Den enda Expressen-krönikör sen tidigare som jag gillade var Ulf Nilson.

Så, Go Bali!
Citera
2022-10-02, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gusselby
De kommer att vinna på att ha HB med, ser själv fram emot att läsa honom.

Var kan man läsa att premiumkunder säger upp sin prenumeration p g a att han ska medverka? Knappast i Expressen i alla fall.

Om man söker på Expressen på Twitter, så verkar flera lägga upp bilder där de säger upp Expressen premium.
Citera
2022-10-02, 18:43
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Om man söker på Expressen på Twitter, så verkar flera lägga upp bilder där de säger upp Expressen premium.
Jahaja, så utomordentligt barnsligt då.
Citera
2022-10-02, 18:47
Medlem
MrMarios avatar
Citat:

Nej.
Det är inga prenumeranter som säger upp något. Det är antalet näthatare som inte har några prenumerationer, som de nu alltså säger upp. Ungefär detsamma som alla C-kändisar som hotade med att lämna Sverige om högerblocket vann valet...
Citera
2022-10-02, 19:08
Medlem
Karmans avatar
Några hundra prenumeranter kanske de förorar, men vinner desto fler. Mig till exempel.
Citera
2022-10-02, 19:10
Medlem
Duerfs avatar
Jag tror samhällsklimatet kommer förändras och identitetspolitik och nativitet har peakat. Det kommer finnas mer utrymme för avfällingar som Bali.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in