2022-10-01, 20:10
Medlem
Hej! Slog mig att om man är tillsammans med en snygg tjej så är det bästa att pusha på att flytta ihop med tjejen fort. Så länge man inte bor ihop så känns de som att tjejen hela tiden kommer stöta på andra killar betydligt oftare och på helgerna kommer de finnas mycket tid som hon inte spenderar med mig. = större chans hon hittar en annan kille eller andra raggar på henne.

Är de knepet ? att flytta ihop med tjejen och låsa sig med henne , så man minimerar chansen att hon börjar va me nån annan kille.
Bor man ihop så känns de som att tjejen kommer ha svårare att bara avsluta relationen?
Är man inte ihop så är de så enkelt att bara börja ignorera och börja knulla me nån annan.
Fler än jag som tänkt samma tanke?

För mig har de varit så att tjejen har massa killar som raggar på henne hela tiden och tillslut blir hon nyfiken på nån annnan. Brukar hålla i 3 månader typ sen alltid nån annan hon börjar knulla med. Så har de varit när jag dejtat någon snygging
Citera
2022-10-01, 20:19
Avslutad
Utsidan ger insidan en chans , sug på den du.
Citera
2022-10-01, 20:23
Medlem
vantablacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av estet10
Hej! Slog mig att om man är tillsammans med en snygg tjej så är det bästa att pusha på att flytta ihop med tjejen fort. Så länge man inte bor ihop så känns de som att tjejen hela tiden kommer stöta på andra killar betydligt oftare och på helgerna kommer de finnas mycket tid som hon inte spenderar med mig. = större chans hon hittar en annan kille eller andra raggar på henne.

Är de knepet ? att flytta ihop med tjejen och låsa sig med henne , så man minimerar chansen att hon börjar va me nån annan kille.
Bor man ihop så känns de som att tjejen kommer ha svårare att bara avsluta relationen?
Är man inte ihop så är de så enkelt att bara börja ignorera och börja knulla me nån annan.

För mig har de varit så att tjejen har massa killar som raggar på henne hela tiden och tillslut blir hon nyfiken på nån annnan. Brukar hålla i 3 månader typ sen alltid nån annan hon börjar knulla med. Så har de varit när jag dejtat någon snygging

Tror du behöver fundera på dig själv och din inställning till förhållanden innan du inleder något nytt. Min gissning är att det är din syn på relationen/tjejen som gjort att dina tidigare tjejer sett sig om efter annat. Eller att du helt kvävt dom.

Förhållanden bygger på tillit. Du kan inte flytta ihop med en tjej med intentionen att kunna kontrollera henne bättre eller så att hon "håller sig hemma". Man flyttar ihop av andra orsaker. Man kan inte heller kedja fast sig vid en annan människa så att denne inte kan göra annat med andra människor. Sånt kväver folk. Förhållanden mår bra av att individerna i förhållandet gör saker på egen hand också och har sin grej, hobbys, egna vänner med mera. Sedan kan du inte styra vad andra människor gör mot din tjej, det är ju inte hennes fel att killar ibland raggar på henne. Egentligen ingens fel eftersom det inte står i pannan på henne att hon är upptagen.

Jag tror du kommer få svårt (eller ja, det har du ju uppenbarligen redan) att hitta en tjej som möter upp dina krav.
Citera
2022-10-01, 20:24
Medlem
Belters avatar
Är du 14 år eller?
Citera
2022-10-01, 20:25
Medlem
Nej, knepet är att inte vara svartsjuk och veta att du själv är priset. Svartsjuka och desperation är extremt avtändande, och att droppa att man vill flytta ihop efter man legat några gånger är en enorm red flag.

Du har då inte lyckats väcka tillräckligt med känslor. Efter månader så skall hon vara besatt av dig, för att du visat henne vad du kan erbjuda rent känslomässigt.

Låter som att du visat för mycket intresse, vilket varit en turn-off. Ibland måste man bara ta det lugnt, spela det kallt och få henne att förstå att du har valmöjligheter.
Citera
2022-10-01, 20:50
Medlem
dödsknivens avatar
Det låter mer som att det bästa knepet för dig är att inte skaffa någon tjej alls, då är risken noll att hon kommer att dumpa dig. Alternativt fundera över varför tjejerna lämnar dig efter tre månader och kanske tänka den provocerande tanken att det kanske är något du kan göra annorlunda?
Citera
2022-10-01, 21:18
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Nej simpen det kommer inte funka. Slampan kommer vara otrogen till slut ändå, i lägenheten du betalar hyran för.

Slappna av och hitta en vettig tjej du litar på istället för denna korkade planen.
Citera
2022-10-02, 02:02
Medlem
llundberg57s avatar
Är du totalt pantad? Om tjejen kommer att vara otrogen så kommer hon att vara det oavsett om ni bor ihop eller inte. Och du kan gör precis samma sak. Om du inte litar på henne, gör slut!
Det är väl för faan hur självklart som helst.
Citera
2022-10-02, 04:13
Medlem
MrBubss avatar
TS lär aldrig bli sambo med en snygg tjej eftersom han saknar viktiga kunskaper när det gäller damer, sex och sambo-liv

(FB) Får man ha samlag när man bor i en hyresrätt?
(FB) Är 25 år kille och vet inte vart klitoris sitter. Är det normalt?
(FB) Vad händer om man knullar när man redan är gravid?

Något desperat också när han är beredd att hosta upp 5000 kronor...
(FB) Fråga om avsugning. Hur många går med på det tror ni?

Hans tråd-historisk är helt bedrövlig, så det finns inte en brud som vill flytta ihop med en totalt okunnig kille, så det bästa rådet är nog att köpa en hund.
Senast redigerad av MrBubs 2022-10-02 kl. 05:08.
Citera
2022-10-09, 13:55
Medlem
Spacemodes avatar
Spelar faktiskt ingen roll. Två olika polare som bodde ihop med sin tjejer (som de flesta skulle säga är snygga) blev fetingblåsta. Ena polaren såg tydliga tecken och flera indikationer på otrohet medans den andra polaren var helt ovetandes även fast det var ganska solklart att hon låg med en av hans polare.

Citera
2022-10-09, 14:33
Medlem
Finns alltid någon där ute som är snyggare, rikare, mer framgångsrik än vad du är. Vill hon gå vidare med någon annan så gör hon det oavsett om ni bor tillsammans eller inte.

Alla tjejer oavsett om dom är singel, i förhållande, gifta, m.m har massvis med killar som raggar på dom i DM's och ute på stan.

Tjej som är rädd att förlora sin kille för han är så bra kommer inte göra snedsteg som riskerar det. Samma för oss killar också.

Bra skydda sig dock. Investera inte mer i förhållandet än vad hon gör, om du investerat mindre eller lika mycket så lättare gå vidare.
Citera
2022-10-09, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av estet10

Det främsta knepet är väl att göra henne på smällen? Sen kräva att man flyttar ihop "för barnets bästa".
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in