2021-10-21, 14:17
Medlem
Hej jag har bestämt mig att börja vara lite mer spontan i livet. Vad tror ni händer om man frågar massa tjejer dagligen på stan eller i bekantskapskretsen om de vill göra ett blowjob på mig för 5000kr. Och sen under avsugningen frågar man om dom vill ha sex för 5000kr till.
Tror ni någon nappar?
Citera
2021-10-21, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av estet10
Hej jag har bestämt mig att börja vara lite mer spontan i livet. Vad tror ni händer om man frågar massa tjejer dagligen på stan eller i bekantskapskretsen om de vill göra ett blowjob på mig för 5000kr. Och sen under avsugningen frågar man om dom vill ha sex för 5000kr till.
Tror ni någon nappar?

Jag tror du har större chans om man skippar betalnings-delen. Och min erfarenhet är att du förmodligen kommer få fler blåsjobb än du trodde.
Citera
2021-10-21, 14:20
Medlem
Citat:
Tror ni någon nappar?
Bättre du rör dig på ställen där det florerar droger eller alkohol, det fungerar. Men skippa att erbjuda 5000kr din jävla idiot
Citera
2021-10-21, 14:38
Medlem
Skulle i så fall råda om att enbart göra detta inom bekantskapskretsen. Känns väldigt riskabelt att börja med okända så kör och testa på de du känner. 2000 är mer rimligt sen kanske 6000 för mer snusk.
Citera
2021-10-21, 14:43
Medlem
Glostrups avatar
Detta är en nästintill helt perfekt idé som inte har en chans att slå tillbaka på utföraren.

Alla tjejer i TS omgivning som får frågan dagligen kommer att bli så glada för förfrågan att tanken på att anmäla honom för sexuella trakasserier omedelbart försvinner, och de okända som blir tillfrågade kommer att tacka sin lyckliga stjärna för att just de får detta oemotståndliga erbjudande.

Pengarna som erbjuds är pricken över i, eftersom tjejerna självklart tänker ”det är ju inte olagligt att sälja sex”, och därmed ser transaktionen som nästintill självklar.

Det finns bara en liten svaghet i idén: Den tar inte ut svängarna ordentligt. Mitt förslag för att krydda till hela grejen lite mer är att helt strunta i att fråga tjejer du känner eller möter slumpvis på stan - det är ju alldeles för mesigt. Istället ska du bara fråga de poliser du möter, både män och kvinnor. Visst, det kanske blir nåt enstaka ”okej då” från en kille, men som vi alla vet så får inte fega killar särskilt mycket oralsex, så det kommer att vara värt det.

Om du inte hittar några poliser så kan du alltid fråga ordningsvakter eller uniformerad militär istället. Dessa grupper är vana vid den här typen av frågor, och kommer att se till att du blir varmt omhändertagen.
Citera
2021-10-21, 14:44
Bannlyst
betydligt billigare och lättare att få en kladdig erotisk tömning när du minst anar TS
om du vågar ta kontakt med kvinnor på ett lätt och enkelt sätt mitt i vardagen
våga säga HEJ , bjud på en korv med bröd , och viska sedan i örat , att du är kåt på en skön kvinna
Citera
2021-10-21, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sista.tiden
betydligt billigare och lättare att få en kladdig erotisk tömning när du minst anar TS
om du vågar ta kontakt med kvinnor på ett lätt och enkelt sätt mitt i vardagen
våga säga HEJ , bjud på en korv med bröd , och viska sedan i örat , att du är kåt på en skön kvinna
Det är alltså så du vill bli uppraggad? en jävla korv med bröd. Haha
Senast redigerad av badpope 2021-10-21 kl. 14:53.
Citera
2021-10-21, 15:13
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Tror ni någon nappar?
Du åker dit för försök till sexköp.
Citera
2021-10-21, 15:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av badpope
Det är alltså så du vill bli uppraggad? en jävla korv med bröd. Haha

det funkar testa
Citera
2021-10-21, 15:38
Medlem
maxatdunders avatar
Jag tror inte du vågar göra det, men 5000 är inga pengar, du måste upp en del för att tjejer ska börja överväga
Citera
2021-10-21, 15:39
Medlem
Nedomanskys avatar
TS,
Risken är nog att din bekantskapskrets kommer att krympa rejält...
Citera
2021-10-21, 15:46
Medlem
holmiums avatar
Marknadspriset är knappast på den nivån.

Folk som betalar för mycket för en vara eller tjänst är idioter.

Men visst kan du lämna lite dricks för väl utfört arbete, sen spelar det ingen roll vilken yrkeskategori det gäller.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in