Äh ska sluta informera. Folk vill lita på aftonhoran.
Har facetime från platsen och det stämmer att 2 skjutna. Ena har åkt till sjukhuset den andra dog på plats
Tacksam för din information, så uppdatera gärna. Telgenytt, du själv samt flera andra medlemmar säger samma sak. Att tråden spammas är bara att beklaga.
Äh ska sluta informera. Folk vill lita på aftonhoran.
Har facetime från platsen och det stämmer att 2 skjutna. Ena har åkt till sjukhuset den andra dog på plats
Om du har info som stämmer så är jag glad att du rapporterar, verkligen. Jag ser det bara som konstigt att polisen själva går ut med att en person är skadad för ca 12 minuter sedan. Men har du mer info än så är jag glad om du delger oss den likt du gör.
Om du har info som stämmer så är jag glad att du rapporterar, verkligen. Jag ser det bara som konstigt att polisen själva går ut med att en person är skadad för ca 12 minuter sedan. Men har du mer info än så är jag glad om du delger oss den likt du gör.
Det är ju två olika skjutningar gå in på telgenytt så ser du.
Jävla tröga idioter som på allvar litar på aftonbladet och andra hormedier som bara tar hänsyn till Sverigebilden. Det är inte första gången som massmedia är så extremt sega och inte uppdaterar om dödsfall förrän morgondagen, där olika tidiga källor på FB senare visat sig ha rätt.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!