Citat:
Ursprungligen postat av
DigitalDisaster
Du har förstås startat om telefonen och det går fortfarande efter det inte att ta bort meddelandet?
Har du ställt in så att meddelanden synkas via iCloud så kan det vara värt att testa att logga ut från iCloud på telefonen och logga in igen.
Ska testa, men är ganska säker på att jag redan gjort det.
Nope, använder inget cloud. Cloud är helt avstängt och har alltid varit.
Gjorde precis en omstart och det löste inte problemet. Har även försökt hitta någon bra onlinetjänst för att blurra filmen jag spelade in men det verkar inte finnas något smidigt.
Men det enda som händer när jag vänsterswipear på konversationen är att iphone frågar om jag vill radera den. På vilket jag trycker radera, sen ser det ut som den håller på att raderas i typ en mikrosekund, men sen händer inget och konversationen poppar tillbaka. Omstart hjälper inte. Omstart av meddelande appen hjälper inte. Går jag in i inställningar och lagringsutrymme och sen kikar på meddelanden så verkar det ligga kvar en massa bilder/filmer jag skickat till personen. Och försöker jag ta bort dom där så fungerar det, men iphone verkar inte förstå att filerna är markerade som ledigt utrymme för den klagar fortfarande på att det finns ”stora bilagor” som jag kan ta bort…
Så jävla störigt.