2025-01-26, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DagobertDagobert
Lily rose är ju sexig. Är hon naken i denna?

Hela hon består av panna
Citera
2025-01-26, 16:16
Medlem
Klas-Vegass avatar
Detta är den sämsta vampyrfilm jag sett. Det har ändå blivit några stycken vid det här laget.

Är det jag som blivit en gammal grinig gubbe? Stora resurser har lagts på data animering, det ser ju jag också. Mörkt är det.

Orlock (dracula) framställning fungerar inte. Som vampyren pratar alltså. Tycker någon att det fungerar?
Citera
2025-01-26, 17:02
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klas-Vegas
Detta är den sämsta vampyrfilm jag sett. Det har ändå blivit några stycken vid det här laget.

Är det jag som blivit en gammal grinig gubbe? Stora resurser har lagts på data animering, det ser ju jag också. Mörkt är det.

Orlock (dracula) framställning fungerar inte. Som vampyren pratar alltså. Tycker någon att det fungerar?

Menar du att filmen var mörk?
Citera
2025-01-26, 18:49
Medlem
Klas-Vegass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Menar du att filmen var mörk?
Bilderna var väldigt mörka. Animationen var mörk. Mörka bilder.
Citera
2025-01-26, 19:01
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Bilderna var väldigt mörka. Animationen var mörk. Mörka bilder.

Jo men det var ju en mörk film, hade varit konstigt med solsken och fågelkvitter.
Gillade sättet mörker scenerna var filmade, såg åtminstone vad som hände till skillnad från tex slutstriden i GOT.
Citera
2025-01-26, 19:10
Medlem
Klas-Vegass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Jo men det var ju en mörk film, hade varit konstigt med solsken och fågelkvitter.
Gillade sättet mörker scenerna var filmade, såg åtminstone vad som hände till skillnad från tex slutstriden i GOT.
Jo, jag skriver ju att stora resurser lagts på animeringen. Men resten...
Citera
2025-01-30, 18:13
Avslutad
Vilket jävla skräp.
Citera
2025-02-01, 00:06
Medlem
Oakenshields avatar
Sex och homojuckande under blodsugning var fruktansvärt tröttsamt, om nu Eggers är en sån enastående regissör borde han kunnat använda talangen bättre än dessa billiga försök till att väcka uppmärksamhet. Störtlöjligt. Synd när miljöerna var snyggt påkostade och bra filmade.
Citera
2025-02-03, 17:23
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:

Du har helt rätt👍
Citera
2025-02-03, 20:08
Avstängd
Uruselt pinsam film, det finns bara två filmer av Nosferatu värda att se, orginalet från 1922 och Shadow of the Vampire från år 2000.
Citera
2025-02-05, 14:43
Medlem
Il.Malizias avatar
Är det bara jag som gillade denna? Riktigt snyggt filmad.

Lily Rose-Depp är verkligen svårdefinierad. Snygg ibland, ser konstig ut ibland. Hon stönade iallafall på bra.
Citera
2025-02-05, 17:11
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BWisser
Uruselt pinsam film, det finns bara två filmer av Nosferatu värda att se, orginalet från 1922 och Shadow of the Vampire från år 2000.

Skulle Coppolas Dracula från 1992 platsa i det sällskapet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in