2022-09-30, 21:47
Medlem
Blodbokens avatar
Fairlo utger sig för att vara ett ansvarstagande låneinstitut. Grundat av några stackars flyktingbarn från Syrien på 80-talet...bla bla bla. I våras hade jag ett lån på 100 000 där till 12% ränta. I juni kom ett mejl att de måste höja räntan till 14%. Därefter blev det 16% och nu kommer ett nytt snyftbrev om en höjning till 18%. Dock oklart exakt eftersom de svamlar om nominell ränta och effektiv ränta men skriver inga räntesatser. Skit samma, min poäng är att ni ska akta er för Fairlo. De är skojare och utsugare.
Citera
2022-09-30, 22:02
Medlem
Kickassfarsans avatar
Sådär går det om man gör business med bedragare, dom rövkör dig gubben.
Citera
2022-09-30, 22:08
Medlem
Jonathanhylstas avatar
Fick ett email om det, Har bara en kredit på 2000 där men ändå. Åsnor är dom
Citera
2022-10-01, 01:14
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blodboken
Fairlo utger sig för att vara ett ansvarstagande låneinstitut. Grundat av några stackars flyktingbarn från Syrien på 80-talet...bla bla bla. I våras hade jag ett lån på 100 000 där till 12% ränta. I juni kom ett mejl att de måste höja räntan till 14%. Därefter blev det 16% och nu kommer ett nytt snyftbrev om en höjning till 18%. Dock oklart exakt eftersom de svamlar om nominell ränta och effektiv ränta men skriver inga räntesatser. Skit samma, min poäng är att ni ska akta er för Fairlo. De är skojare och utsugare.

Det är väl inte så konstigt?
Citera
2023-03-20, 15:13
Citat:
Ursprungligen postat av Blodboken

18%? Mitt ligger på 25%
Skall lösa bort dom fort som fan nu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in