• 1
  • 2
2022-09-30, 11:42
Medlem
min polares syrra ska flytta och behövde lite starka armar att bära lådor. jag och polaren var där och kånkade och sprang i trappor häromdagen. hon är typ 32 tror jag, singel och ska byta till lite större lya (första lägenheten efter att ha dumpat exet).

i alla fall. bara bakgrund där. när vi som bäst håller på att bära så är jag inne i sovrummet och garderoben står öppen. helt öppet i en låda ligger en enorm jävla dildo.

lätt 25cm. omkrets som en falukorv, ådrig och hård.
typ så här: https://www.sinful.se/willie-city-cl...sk-dildo-27-cm

det enda som är realistiskt med den där är väl att det ser ut som en kuk och kanske känns som en, men den är mycket större än verkliga kukar. inte bara i längd, men framför allt omkrets.

jag har sett massa vibratorer genom åren och de är ju en sak. oftast till för att stimulera klitoris. men denna monsterkuk som hon uppenbarligen gillar att leka med och vars enda syfte är penetrationen, den gjorde att jag kände mig rätt ödmjuk. denna massiva påle är större än alla kukar jag någonsin sett, oavsett irl eller på porrfilm. gick hem och googlade på hur stora kukar världens kändaste manliga porrskådisar har, och nog fan är hennes dildo bra mycket större än så.

rent intellektuellt vet jag att den kvinnliga vaginan är flexibel. det ska komma ut bebishuvuden ur den, det finns inga kukar som är "för stora" så länge hon är upphetsad och uppvärmd. ändå har man gått omkring och känt sig hyfsat välutrustad genom åren. men den där monsterballen är man inte ens i närheten av. de flesta män är knappt 30-40% så stora som den där.

så frågor till framför allt kvinnor, men även män som vet:

a. är ni många tjejer som går runt och önskar att vi män hade så där stora kukar? var ärlig!
b. hur är känslan med en så enorm dildo gentemot en riktig kuk som är bra mycket mindre?
c. om riktig kuk är bättre, vad är det som gör den bättre? värmen, äkta muskel istället för plast, att den pulserar?

här glider man runt i världen och tror man är välutrustad, medan man i själva verket inte är i närheten av den storlek kvinnor som polarens syrra gärna hade haft, för den kuken finns inte.

ofrånkomligen kommer flashbackkukarna samlas här nu och säga att de minsann är större än dildon jag länkade till, vilket jag tror på ungefär lika mycket som jag tror på tomten. har sett en del porr i mina dagar och den sortens dase hon hade i garderoben existerar inte på män i verkligheten
Citera
2022-09-30, 11:56
Medlem
Jag tänker att det är inte alls säkert att jättedildon används till full penetrering. Utan mer som något stort och härligt att smeka sig med och gnugga sig mot. Jag kan mycket väl förstå att den visuellt är upphetsande, precis som stora bröst.
Citera
2022-09-30, 11:57
Medlem
Syster-Smisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KingKongMajor
min polares syrra ska flytta och behövde lite starka armar att bära lådor. jag och polaren var där och kånkade och sprang i trappor häromdagen. hon är typ 32 tror jag, singel och ska byta till lite större lya (första lägenheten efter att ha dumpat exet).

i alla fall. bara bakgrund där. när vi som bäst håller på att bära så är jag inne i sovrummet och garderoben står öppen. helt öppet i en låda ligger en enorm jävla dildo.

lätt 25cm. omkrets som en falukorv, ådrig och hård.
typ så här: https://www.sinful.se/willie-city-cl...sk-dildo-27-cm

det enda som är realistiskt med den där är väl att det ser ut som en kuk och kanske känns som en, men den är mycket större än verkliga kukar. inte bara i längd, men framför allt omkrets.

jag har sett massa vibratorer genom åren och de är ju en sak. oftast till för att stimulera klitoris. men denna monsterkuk som hon uppenbarligen gillar att leka med och vars enda syfte är penetrationen, den gjorde att jag kände mig rätt ödmjuk. denna massiva påle är större än alla kukar jag någonsin sett, oavsett irl eller på porrfilm. gick hem och googlade på hur stora kukar världens kändaste manliga porrskådisar har, och nog fan är hennes dildo bra mycket större än så.

rent intellektuellt vet jag att den kvinnliga vaginan är flexibel. det ska komma ut bebishuvuden ur den, det finns inga kukar som är "för stora" så länge hon är upphetsad och uppvärmd. ändå har man gått omkring och känt sig hyfsat välutrustad genom åren. men den där monsterballen är man inte ens i närheten av. de flesta män är knappt 30-40% så stora som den där.

så frågor till framför allt kvinnor, men även män som vet:

a. är ni många tjejer som går runt och önskar att vi män hade så där stora kukar? var ärlig!
b. hur är känslan med en så enorm dildo gentemot en riktig kuk som är bra mycket mindre?
c. om riktig kuk är bättre, vad är det som gör den bättre? värmen, äkta muskel istället för plast, att den pulserar?

här glider man runt i världen och tror man är välutrustad, medan man i själva verket inte är i närheten av den storlek kvinnor som polarens syrra gärna hade haft, för den kuken finns inte.

ofrånkomligen kommer flashbackkukarna samlas här nu och säga att de minsann är större än dildon jag länkade till, vilket jag tror på ungefär lika mycket som jag tror på tomten. har sett en del porr i mina dagar och den sortens dase hon hade i garderoben existerar inte på män i verkligheten

Det var mycket tankar för en stackars dildo..😉
Kan ju också vara så att det var en skämtpresent från nån?

Sen är det väl inte fel att gilla brontosaurusdildos…😂
jag älskar stora kukar men riktigt sådär lång behöver den ju inte vara..😝
Citera
2022-09-30, 12:03
Medlem
Varför hamnar alltid män mentalt i ett tillstånd av att känna sig otillräckliga och att ifrågasätta sig själva? Det är aldrig någon som verkar förstå att även kvinnor har en storlek, och den här tjejen verkar ha motsvarande en mikrokuk. Och nej, knipövningar är bara bullshit. Sönderknullad fitta, väldigt oattraktivt.
Citera
2022-09-30, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Jag tänker att det är inte alls säkert att jättedildon används till full penetrering. Utan mer som något stort och härligt att smeka sig med och gnugga sig mot. Jag kan mycket väl förstå att den visuellt är upphetsande, precis som stora bröst.

den har sugkopp för att man ska kunna fästa den vid ytor och sen trycka sig mot den? svårt att se att den inte är tänkt för penetration. ingen vibratorfunktion heller, ingen elektronik i den. men det är klart, jag har ingen aning om hur den används.

Citat:
Ursprungligen postat av Syster-Smisk
Det var mycket tankar för en stackars dildo..😉
Kan ju också vara så att det var en skämtpresent från nån?

Sen är det väl inte fel att gilla brontosaurusdildos…😂
jag älskar stora kukar men riktigt sådär lång behöver den ju inte vara..😝

den låg i en låda med sexiga underkläder och glidmedel, tror den används. hur kan jag bara spekulera i och även om jag kommer bra överens med polarens syrra, är detta absolut inget jag tänkt ta upp till diskussion. så det är sagt, är absolut inte intresserad av henne heller men självförtroendet fick sig en smäll, så är det.

eftersom du gillar stora, kan inte du svara på mina funderingar ovan?

Citat:
Ursprungligen postat av ensamkrigaren
Varför hamnar alltid män mentalt i ett tillstånd av att känna sig otillräckliga och att ifrågasätta sig själva? Det är aldrig någon som verkar förstå att även kvinnor har en storlek, och den här tjejen verkar ha motsvarande en mikrokuk. Och nej, knipövningar är bara bullshit. Sönderknullad fitta, väldigt oattraktivt.

jag tror det beror på att mäns sexualitet är mycket visuell, och vi vill gärna gå runt och tro att vår kuk är minsann speciell och antingen stor, välformad eller båda. vi har förstått att storlek är hyfsat viktigt för tjejer. vi kan bli bättre älskare med träning, men kuken är den storlek den är, inget att göra åt.

så när vi får en dos verklighet spolad på oss, att en kvinna om hon själv får bestämma pullar sig med en kukstorlek som inte finns i verkligheten, är det en kalldusch. i guess?

kan man göra en rak parallell till mäns syn på bröst?
inte så viktigt för många män, de män som tycker det är viktigt har ändå inga problem med ett par av normalstorleken, alla bröst man får ta på är fantastiska, osv
Citera
2022-09-30, 12:19
Medlem
Megaforces avatar
Hon har sannolikt fått den där monsterkuken i 30-års present av sina väninnor. Det är tydligen inte helt ovanlig födelsedagspresent då..

Det betyder inte att hon verkligen använder den fullt ut. Den kanske bara ligger där för att vara till hands om hon behöver ett tillhygge t.ex. om det kommer inbrottstjuvar.
Citera
2022-09-30, 12:27
Medlem
Tror du den var stor, kolla storleken på de bruden känd som 'Siswet' använder
Citera
2022-09-30, 12:40
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KingKongMajor
….

Antingen har du aldrig knullat, eller annars är inte din pillesnopp så stor som du tror.
Har man en för lång kuk så kan man slå i livmodertappen, och smärtan (för kvinnan) sägs kunna jämställas med en smäll på pungkulorna.
Citera
2022-09-30, 12:41
Medlem
over9ks avatar
Hon kanske är pervers men finns en chans att hon fått den som skämtpresent också. Jag har fått uppblåsbara dockor och grejer av polarna, betyder inte att jag använder det.

För övrigt är det oattraktivt och patetiskt med män som snöar in sig på sin otillräckliga storlek.
Citera
2022-09-30, 12:42
Medlem
Bassplays avatar
De flesta här på FB har större än så.

25 cm bara ? Löjligt

Smakade ni på den?
Citera
2022-09-30, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rad-i-Kalle
Antingen har du aldrig knullat, eller annars är inte din pillesnopp så stor som du tror.
Har man en för lång kuk så kan man slå i livmodertappen, och smärtan (för kvinnan) sägs kunna jämställas med en smäll på pungkulorna.

syftade på omkrets

och jo, jag har gjort just det med ett ex sen, då var det färdigknullat för den kvällen
Citera
2022-09-30, 13:27
Medlem
Såg en live demo i Danmark av en tokstor dildo, tvivlar på att någon sådan existerar i verklig form.
Tror inte man kan jämföra sig med en dildo, den används på ett sätt och den äkta varan på ett annat sätt.

Skulle aldrig känna mig hotad av en dildo, skulle nog mer vilja vara med och använda den i så fall.

Känner man sig hotad av en dildo, vad känner man sig då när kvinnan mitt i akten börjar smeka sig själv? Man får ta det som ett tillfälle att lära sig och leka lite, samma med dildo.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in