Citat:
Ursprungligen postat av
offlife
När jag avslöjar dig att det är uppenbart du varken pratar eller förstår svenska med tanke på dina ordval och meningar samt konstiga ordspråk och att du jobbar för främmande makt.
Ditt svar är att gå till motattack och hävda jag är en "ukrohllolo" "uhkrotroll" och att jag jobbar för främmande makt.
Tar inget vatten över huvudet, vill du ses så skicka bara hur jag når dig. Men även här säger du exakt som mig fast tvärtom, dvs att jag ska ge mitt nummer. Det var du som ville leka ball och pratade hotfullt och du skulle skicka privat meddelande till mig men precis som jag sade, så gjorde du inte det.
Hela flashback skrattar åt dig ändå fortsätter du dag in och dag ut. Du måste ha världsrekord i startade trådar som hamnar i papperskorgen och andra skitrubriker
Ha ha ha ha
Men ge dig nu. Och gör dig inte dummare än vad du är.
Men vad bra att jag fick bena ut vad jag menade och som du i all din utomordentligt eländiga enfald fortfarande inte begriper.
Det säger nada, zilsh om min svenska. Men betydligt mera om Herrn själv.
Då har vi benat ut om detta.
Vad gäller resterande klowneri så märker ju precis alla som läser att du är en internetkrigare. Och inget annat. Man pratar inte så, man säger inte så om man menar allvar.
Det är du som bjudit på dans. Jag vill inte slåss mot dig, ännu mindre vill jag göra illa dig. Och att du trots allt skit du drar igång kommer lik förbaskat sitta där bredvid farbror b, dra rövarhistorier ur röven med gråten i hals.
Du är inte värd den risken för mig. Inte att du tror jag är en rysk spion eller nåt. Ha ha ha ha... Shieet alltså.
Så vi tar det igen min nyfunne vän. Du är välkommen till att höra av dig till mig. Men det kommer inte sluta som du vill, vare sig på telefon eller irl. Men visst om du insisterar så Ja! Okej... Men då ska vi fixa ett arrangemang bara så du inte gråter arslet av dig senare hos du vet vem...
Bättre dock att du lugnar ner dig och jobbar på bukfetman eller nåt annat. Bara att du stör dig så mycket på vad folk skriver på internet och det för npt som INTE har med Sverige att göra säger ju en herrans massa om hur det står till hos dig. Du måste bearbeta denna ilskan. Den kommer äta upp dig och förkorta ditt liv. Och det är ett råd från djupet av mitt hjärta.
Och du... Din lilla tölp. Du ska inte hålla på anklaga mig för massa skit bara för du inte kan tänka själv för 5 öre. Att jag inte stöttar patrasket i Ukraina betyder inte att jag inte älskar Sverige. Och är beredd att dö för landet om så krävs. Och även mot ryssar om dom så ens muckat om saken.
Allt jag ser dock är blint hat på neanderthalnivå. Det "kravet" ska inte vara likvärdigt med om man älskar och är lojal mot Sverige eller inte!!!
Jag vägrar detta tankegodset.
Och jag kommer vägra hata på Kina och kineser den dagen den karusselen sätter igång. Det säger ingenting om min kärlek eller lojalitet för Sverige. Fatta!