• 3
  • 4
2022-09-30, 16:24
Medlem
Sist Tyskland stod på Rysslands sida gjorde de som Ryssland nu gör med Polen. Den gången slutade det inte så bra för Tyskland när de förklarade krig mot USA också…
Citera
2022-09-30, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ensamkrigaren
Kommer inte hända någonting, men det vore ju spännande om Tyskland och Ryssland gick samman.

USAs mardröm! Men tyskarna borde verkligen samarbeta med ryssarna. Reparera Nordstream o köpa gas av dom som aldrig förr
Citera
2022-09-30, 19:04
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hinku
Tyska nationalister är välorganiserade.
Skammen för nederlaget börjar suddas ut mer och mer. Att DDR blev en del av Tyskland får ses som en enorm framgång för framtiden.

Är inte tyskar som bygger förintelsenonument utan det hela är styrt från judiska världskongressen.
Hoppas man får se en dag tyskarna spränga dessa i luften, jag tror det kommer ske inom 50 år.
Precis som Ungrare, tjeckerna sprängde Stalin och kommunist monument.

vanföreställningar. jag har bott där, i relativ närtid. ett av kulturmarxism helt genomsyrat folk, som tillsammans med turkar och araber besmutsar ärans och hjältarnas land.
Citera
2022-09-30, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hinku
Tyska nationalister är välorganiserade.
Skammen för nederlaget börjar suddas ut mer och mer. Att DDR blev en del av Tyskland får ses som en enorm framgång för framtiden.

Är inte tyskar som bygger förintelsenonument utan det hela är styrt från judiska världskongressen.
Hoppas man får se en dag tyskarna spränga dessa i luften, jag tror det kommer ske inom 50 år.
Precis som Ungrare, tjeckerna sprängde Stalin och kommunist monument.

Tyska nationalister är vad jag har sett i allmänhet losers med hoodie och kamphund från de lägsta lagren av samhället.
Citera
2022-09-30, 22:00
Medlem
Zzzzorrros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av offlife
Ännu ett tecken på att du inte förstår det svenska språket och bara använder dig av översättningar.
Såhär skrev du: Hade du fått skriva inlägg under mina premisser hade det sett otäckt ut.

Du översätter allt och förstår därav inte var du själv skriver.
Ja låt oss ses, skriv dina kontaktuppgifter i meddelande till mig och låt oss ta det därifrån men något säger mig fortfarande att du bor väldigt väldigt långt bort härifrån och kommer varken skriva eller kunna ses

Exakt. Och nu vet du om fåtalet av dessa premisserna. Minus autocorrecten & en hund som drar hela tiden. Men det kanske jag sa.

Det skulle se otäckt ut ja. För ingen fattar knappt vad du säger nu. Ta ett steg tillbaka, läs en bok. Back to the basics babeey, babe to the basix.

Men shieet fattar du vilken nolla du framställer dig själv som när du skriver något sådant? Då fattar precis alla, fb-nerdarna inkl vilken satans tönt du är. Men sure... PMa mig ditt telefonnr så återkommer jag vid tillfälle.

Men jag varnar dig du tar vatten över huvudet & kommer bara jobba upp blodtrycket. Bättre jobba på bukfetman isf min nyvunne kamrat. Här kommer du inte långt med sådana fasoner.
Citera
2022-09-30, 23:05
Medlem
OsloRbastFTrests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justanam
På vilket sätt är denna tweet case closed? En nationalistisk anti-Europa politiker twittrar

Haha, anti-Europa politiker? Det finns ju knappt något som har skadat Europa mer än EU. Att ni sidoställer EU med Europa och säger nationalister i Europa är "anti-Europa" är skrattretande för mig. Nationalister är pro demokrati, EU-stödjare och ledare är anti-demokrati. Nationalister är pro frihet, EU-stödjare och ledare är anti-frihet. Nationalism är nyckeln till att Europa ska återställas till dens goda gamla storhet, EU är nyckeln till Europas totala destruktion, noll frihet, enorm fattigdom och misär, tragisk ekonomi, noll folkgemenskap, beslut på beslut som är totala fails, utflytande och i slutändan icke-existerande kultur, förenklande för USA att dominera hela Europa genom Brüssel, slavgörande av befolkningar, osv. osv. osv. Allt bara för den enda fördel att man kan åka friare över gränser.
Senast redigerad av OsloRbastFTrest 2022-09-30 kl. 23:11.
Citera
2022-09-30, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zzzzorrro
Exakt. Och nu vet du om fåtalet av dessa premisserna. Minus autocorrecten & en hund som drar hela tiden. Men det kanske jag sa.

Det skulle se otäckt ut ja. För ingen fattar knappt vad du säger nu. Ta ett steg tillbaka, läs en bok. Back to the basics babeey, babe to the basix.

Men shieet fattar du vilken nolla du framställer dig själv som när du skriver något sådant? Då fattar precis alla, fb-nerdarna inkl vilken satans tönt du är. Men sure... PMa mig ditt telefonnr så återkommer jag vid tillfälle.

Men jag varnar dig du tar vatten över huvudet & kommer bara jobba upp blodtrycket. Bättre jobba på bukfetman isf min nyvunne kamrat. Här kommer du inte långt med sådana fasoner.

När jag avslöjar dig att det är uppenbart du varken pratar eller förstår svenska med tanke på dina ordval och meningar samt konstiga ordspråk och att du jobbar för främmande makt.
Ditt svar är att gå till motattack och hävda jag är en "ukrohllolo" "uhkrotroll" och att jag jobbar för främmande makt.
Tar inget vatten över huvudet, vill du ses så skicka bara hur jag når dig. Men även här säger du exakt som mig fast tvärtom, dvs att jag ska ge mitt nummer. Det var du som ville leka ball och pratade hotfullt och du skulle skicka privat meddelande till mig men precis som jag sade, så gjorde du inte det.
Hela flashback skrattar åt dig ändå fortsätter du dag in och dag ut. Du måste ha världsrekord i startade trådar som hamnar i papperskorgen och andra skitrubriker
Citera
2022-09-30, 23:10
Medlem
OsloRbastFTrests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FBerntsson
så behöver det inte vara på grund av att Putin spelar 5D schack. Det kan precis lika gärna vara på grund av att motståndaren (Joe Biden) är gravt dement, knappt vet vad han beslutar om, och att han helt enkelt gjort bort sig...

Varför ser jag ständigt folk som faktiskt seriöst tror att Biden ensamt styrar USA ett land med 335 miljoner invånare och typ 7 av 10 av de högst rankade universitet? Du är i allafall den andra jag har sett på dom senaste 7-10 dagarna.
Citera
2022-09-30, 23:21
Medlem
Zzzzorrros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av offlife
När jag avslöjar dig att det är uppenbart du varken pratar eller förstår svenska med tanke på dina ordval och meningar samt konstiga ordspråk och att du jobbar för främmande makt.
Ditt svar är att gå till motattack och hävda jag är en "ukrohllolo" "uhkrotroll" och att jag jobbar för främmande makt.
Tar inget vatten över huvudet, vill du ses så skicka bara hur jag når dig. Men även här säger du exakt som mig fast tvärtom, dvs att jag ska ge mitt nummer. Det var du som ville leka ball och pratade hotfullt och du skulle skicka privat meddelande till mig men precis som jag sade, så gjorde du inte det.
Hela flashback skrattar åt dig ändå fortsätter du dag in och dag ut. Du måste ha världsrekord i startade trådar som hamnar i papperskorgen och andra skitrubriker

Ha ha ha ha

Men ge dig nu. Och gör dig inte dummare än vad du är.

Men vad bra att jag fick bena ut vad jag menade och som du i all din utomordentligt eländiga enfald fortfarande inte begriper.

Det säger nada, zilsh om min svenska. Men betydligt mera om Herrn själv.

Då har vi benat ut om detta.

Vad gäller resterande klowneri så märker ju precis alla som läser att du är en internetkrigare. Och inget annat. Man pratar inte så, man säger inte så om man menar allvar.

Det är du som bjudit på dans. Jag vill inte slåss mot dig, ännu mindre vill jag göra illa dig. Och att du trots allt skit du drar igång kommer lik förbaskat sitta där bredvid farbror b, dra rövarhistorier ur röven med gråten i hals.

Du är inte värd den risken för mig. Inte att du tror jag är en rysk spion eller nåt. Ha ha ha ha... Shieet alltså.

Så vi tar det igen min nyfunne vän. Du är välkommen till att höra av dig till mig. Men det kommer inte sluta som du vill, vare sig på telefon eller irl. Men visst om du insisterar så Ja! Okej... Men då ska vi fixa ett arrangemang bara så du inte gråter arslet av dig senare hos du vet vem...

Bättre dock att du lugnar ner dig och jobbar på bukfetman eller nåt annat. Bara att du stör dig så mycket på vad folk skriver på internet och det för npt som INTE har med Sverige att göra säger ju en herrans massa om hur det står till hos dig. Du måste bearbeta denna ilskan. Den kommer äta upp dig och förkorta ditt liv. Och det är ett råd från djupet av mitt hjärta.

Och du... Din lilla tölp. Du ska inte hålla på anklaga mig för massa skit bara för du inte kan tänka själv för 5 öre. Att jag inte stöttar patrasket i Ukraina betyder inte att jag inte älskar Sverige. Och är beredd att dö för landet om så krävs. Och även mot ryssar om dom så ens muckat om saken.

Allt jag ser dock är blint hat på neanderthalnivå. Det "kravet" ska inte vara likvärdigt med om man älskar och är lojal mot Sverige eller inte!!!

Jag vägrar detta tankegodset.

Och jag kommer vägra hata på Kina och kineser den dagen den karusselen sätter igång. Det säger ingenting om min kärlek eller lojalitet för Sverige. Fatta!
Citera
2022-10-01, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OsloRbastFTrest
Haha, anti-Europa politiker? Det finns ju knappt något som har skadat Europa mer än EU. Att ni sidoställer EU med Europa och säger nationalister i Europa är "anti-Europa" är skrattretande för mig. Nationalister är pro demokrati, EU-stödjare och ledare är anti-demokrati. Nationalister är pro frihet, EU-stödjare och ledare är anti-frihet. Nationalism är nyckeln till att Europa ska återställas till dens goda gamla storhet, EU är nyckeln till Europas totala destruktion, noll frihet, enorm fattigdom och misär, tragisk ekonomi, noll folkgemenskap, beslut på beslut som är totala fails, utflytande och i slutändan icke-existerande kultur, förenklande för USA att dominera hela Europa genom Brüssel, slavgörande av befolkningar, osv. osv. osv. Allt bara för den enda fördel att man kan åka friare över gränser.

Ja sorry det hade räckt att du sagt "menar du inte EU? ". Men jag menade ffa anti-euro, det var slarvigt.
Senast redigerad av justanam 2022-10-01 kl. 01:36.
Citera
2022-10-01, 07:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OsloRbastFTrest
Varför ser jag ständigt folk som faktiskt seriöst tror att Biden ensamt styrar USA ett land med 335 miljoner invånare och typ 7 av 10 av de högst rankade universitet? Du är i allafall den andra jag har sett på dom senaste 7-10 dagarna.

Klart att ingen tror att Biden styr USA. Poängen med att sätta en dement på platsen är givetvis att folk runtomkring kan göra precis som de vill utan någon som helst demokratisk kontroll.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in