2022-09-30, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av justanam
Aha ja du menar så, att de är pro-Ryssland. Och ryssarna har sprängt nordstream för att få med sig pro-ryssarna i Tyskland ännu mer. Ok.

Exakt! Påstår dock inte att så är fallet utan jag tillhör de som inte ser det ena mer eller mindre troligt än och mer fakta måste fram innan man kan säga vare sig bu eller bä.
Citera
2022-09-30, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FBerntsson
Det är inte alls uppenbart. Det normala är att politiker (i alla länder) är idioter utan förmga att tänka längre än näsan räcker. Händer något som gynnar en viss part (i detta fall Ryssland) så behöver det inte vara på grund av att Putin spelar 5D schack. Det kan precis lika gärna vara på grund av att motståndaren (Joe Biden) är gravt dement, knappt vet vad han beslutar om, och att han helt enkelt gjort bort sig...

Till skillnad från Putin så är ju ändå Joe en person som omger sig av väldigt kompetenta personer och även om man kan göra sig lite lustig över felsägningar mm så har han/de ju bara tagit de helt rätta beslut i varje läge när det gäller kriget i Ukraina, men visst! Det är också en möjlighet om än mindre trolig sådan
Citera
2022-09-30, 11:34
Medlem
Zzzzorrros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Vi ska vara väldigt medvetna om att Europa blivit rövknullade av globalisterna i decennier utan minsta motstånd. Förr eller senare vaknar de vita folken.

Hoppas! Hoppas! Hoppas så innerligt på detta.

🇩🇪❤🇷🇺

https://twitter.com/ivan_8848/status...164952576?s=20

Vi får hoppas det finns en mikroskopisk ansats till stolthet kvar i den tyska folksjälen. Jäklar vad det skulle bli åka av.

Verkar av herrn i filmen länkat att döma att han åtminstone är sjukt trött på 🇺🇸🇬🇧 klagosånger om kinesen också. Gott så. Hoppas detta är starten för en ny morgondag.

Vi kan handla med alla utan att insistera att de följer våra seder & normer.

Sen tycker jag det är riktigt äckligt gjort av 🇺🇸🇬🇧 att ge grönt ljus för detta. 🇩🇪 har fått plocka våg efter våg av mänskligt elände i svallvågorna av deras diverse krig. Och nu sänder man dom till stenåldern eller fast i skruvstäd visavi polacken.

En skymf jag hoppas ger ringar på vattnet. Speciellt när det är så utstuderat och ondskefullt.
Citera
2022-09-30, 11:59
Medlem
tigerpus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow-Mule
Till skillnad från Putin så är ju ändå Joe en person som omger sig av väldigt kompetenta personer och även om man kan göra sig lite lustig över felsägningar mm så har han/de ju bara tagit de helt rätta beslut i varje läge när det gäller kriget i Ukraina, men visst! Det är också en möjlighet om än mindre trolig sådan

Samma folk som inte kan svara på frågan "vad är en kvinna?"?
Eller folket som säger att män kan bli gravida?
Citera
2022-09-30, 12:13
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
nej, för tyskarna kommer inte göra ett skvatt. fyra generationer av ursäktande ynkryggar som gång på gång röstar fram miljöpartister och bygger nya förintelsemonument istället för kärnkraft (som dom istället lägger ned). vad skulle dom göra, dom kastrerade fegisarna? smyga fram till någon av de stora amerikanska militärbaserna i tyskland och peta in en protestlapp under stängslet?
Tyska nationalister är välorganiserade.
Skammen för nederlaget börjar suddas ut mer och mer. Att DDR blev en del av Tyskland får ses som en enorm framgång för framtiden.

Är inte tyskar som bygger förintelsenonument utan det hela är styrt från judiska världskongressen.
Hoppas man får se en dag tyskarna spränga dessa i luften, jag tror det kommer ske inom 50 år.
Precis som Ungrare, tjeckerna sprängde Stalin och kommunist monument.
Citera
2022-09-30, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tigerpu
Samma folk som inte kan svara på frågan "vad är en kvinna?"?
Eller folket som säger att män kan bli gravida?

Om du inte fattade vad jag menade i den kontext som dialogen i tråden förs så är det bättre att inte säga något alls.

Tråden handlar inte om Amerikansk inrikespolitik så att dra en löjlig dagiskommentar är OT är bara tramsigt.
Citera
2022-09-30, 12:22
Medlem
Kan det tredje riket resa sig igen? Kan åter die Blutfahne svaja i vinden och elden brinna under den tyska örnen? Kan ljudet åter igen eka av en miljon man i Wehrmacht som marscherar till strid?
Citera
2022-09-30, 15:31
Medlem
Sinraths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheOldOneKnows
https://twitter.com/k_on_warlord/sta...3332557500421?

Hur kommer detta sluta?

Man undrar hur dom tror detta skulle bli en fördel för dom? Är det samma självdestruktiva män som man ofta ser på Flashback som bara vill att land och samhälle ska "klappa ihop nån jävla gång, jag hatar allt!"? Vill man bli inkallad och leka med vapen eller vadå?
Citera
2022-09-30, 15:32
Medlem
TheOldOneKnowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinrath
Man undrar hur dom tror detta skulle bli en fördel för dom? Är det samma självdestruktiva män som man ofta ser på Flashback som bara vill att land och samhälle ska "klappa ihop nån jävla gång, jag hatar allt!"? Vill man bli inkallad och leka med vapen eller vadå?

Det tror jag inte, men om det är så, så bör du fundera på hur dessa människor skapats och vad det beror på? De verkar inte vara speciellt nöjda, ellerhur?
Citera
2022-09-30, 15:35
Medlem
Sinraths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheOldOneKnows
Det tror jag inte, men om det är så, så bör du fundera på hur dessa människor skapats och vad det beror på? De verkar inte vara speciellt nöjda, ellerhur?

Så deras "lösning" är att försöka hamna i krig med västvärldens största vapenmakt? Blir man nöjd då?
Citera
2022-09-30, 15:38
Medlem
TheOldOneKnowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinrath
Så deras "lösning" är att försöka hamna i krig med västvärldens största vapenmakt? Blir man nöjd då?

De verkar uppenbarligen hysa större agg mot USA än mot Ryssland, som är östvärldens största vapenmakt(och betydligt närmare, med mer att ge dem) så det var en värdelös jämförelse.

Det spelar liksom roll vem som har gjort vad också, men den aspekten ignorerar du totalt. USA har direkt skadat dem, det har inte Ryssland.
Citera
2022-09-30, 16:07
Medlem
Zzzzorrros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av offlife
Detta inlägget gör det bara än mer uppenbart du inte talar det svenska språket. Du förstår inte vad jag skriver till dig. Vad i helvete är det du svamlar om egentligen? PonkeMonken är det ännu ett helt nytt svensk ordspråk?
Du är nog det tydligaste rys*trol*et på flashback.
Ditt lilla hot var charmigt, vill du ses eller? Isåfall får du ta dig till Sverige, vilket är en mycket lång resa för dig. Att jag förföljer dig vet jag inte heller var du fått det ifrån, man ser dig i alla trådar skriva med helt osammanhängande och konstiga meningsuppbyggnader samt en massa ord som är uppenbart översatt.

Vart har jag hotat dig någonstans din lort? Du frågar mig om jag vill ses?! Jag tror helt ärligt inte du skulle klara av vad den lilla gapiga munnen kan bita. Så kommer du skvallra och så håller det på...

Been there döne that. Men visst om du verkligen vill ses och vi kan styra upp ngt juste så absolut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in