• 1
  • 2
2022-09-28, 19:31
Bannlyst
Så fort mannen går ut på gatan så ska feministerna attackera mäns självkänsla om de inte ofrivilligt i tvång ger tillit/trygghet och låter sig våldtas psykiskt av kvinnor de är rädda för (pga den psykiska misshandel mot deras självkänsla=skapar rädsla).

Att bli psykiskt våldtagen och ge tillit till dom man är rädda för tar energi.

Varför tar feministerna energi från män?
Citera
2022-09-28, 19:36
Medlem
991ESSs avatar
Den största energin de tar är skatt, ca 70% av ens arbete går till den korrupta kriminella parasitstaten, som ju är feministisk/HBTQPEDO/pro illegal invandring etc etc
Citera
2022-09-28, 19:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 991ESS
Den största energin de tar är skatt, ca 70% av ens arbete går till den korrupta kriminella parasitstaten, som ju är feministisk/HBTQPEDO/pro illegal invandring etc etc

Feministerna tar ju så mycket energi att männen går in i väggen, får psykos, pratar med jävulen och måste bl8 sjukskrivna. Sen när männen är ännu svagare så spottar feministerna på dom ännu mer. Har man psykos får man ju inga brudar, o då e man ju incel o måste ge ännu mer energi. Verkligen så man bygger tillit...
Senast redigerad av Dr.Zznaggels 2022-09-28 kl. 19:48.
Citera
2022-09-28, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Zznaggels
Så fort mannen går ut på gatan så ska feministerna attackera mäns självkänsla om de inte ofrivilligt i tvång ger tillit/trygghet och låter sig våldtas psykiskt av kvinnor de är rädda för (pga den psykiska misshandel mot deras självkänsla=skapar rädsla).

Har du lust att ge några konkreta exempel? Jag har aldrig märkt av något av det där när jag har gått ut på gatan.
Citera
2022-09-28, 20:04
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Jag är med dig på att feminister är vampyrer men resten vet jag inte om jag förstod. På gatan är kvinnor tämligen fromma det är väl på nätet dom små liven kaxar upp sig och vilken man är rädd för kvinnor? Hängde med sådär.
Citera
2022-09-28, 20:11
Medlem
grungewhores avatar
Citat:

Kulturmarxismen handlar inte om att stärka de utsatta och minoriteter, det handlar om att skapa förövare och offer. Utan denna dynamik så kan inte Kulturmarxismen existera, och därmed är status quo nödvändigt. Om det inte finns rasism, hur ska man då kunna krossa rasism?
Citera
2022-09-28, 22:54
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:

Det känns som att du inte befinner dig på ett bra ställe just nu. Istället för att gå ut på gatan tycker jag att du ska ge dig ut och campa i skogen i helgen. Ladda med uppbyggande och helande energi.
Citera
2022-09-29, 01:38
Medlem
Idumeas avatar
Jag vet inte, men jag tycker det låter intressant… skulle behöva mer energi i mitt liv. Har känt mig rätt trött på sistone. Hur går de tillväga för att stjäla energin?
Citera
2022-09-29, 08:30
Medlem
Citat:

LOL, what? Vad talar du om? När jag ger mig ut på stan brukar typ ingen alls tala med mig.
Citera
2022-09-29, 19:27
Kvinnor är parasiter som dränerar de allmänna resurserna, detta har ju konstaterats hur många gånger som helst på FB.
Citera
2022-09-29, 19:29
Kombinera detta med total avsaknad av självkritik, likt ett barn, på deras småbarnsnivå, och du har receptet på en katastrof a la Svedala.
Citera
2022-11-13, 16:19
Medlem
Idumeas avatar
Bump: Min insomni är tillbaka och jag skulle verkligen vilja ha tydligare instruktioner om hur man stjäl energi från män. Räcker det med att liksom bara kolla elakt på dem på stan eller vad? Är det någon slags alkemisk process eller kan man utföra en sk. psykisk våldtäkt genom astralprojicering? Tacksam för svar på hur man tar energi från män.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in