2022-09-28, 06:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av OsloRbastFTrest
Jag såg också ett klipp med en 10/10, eller iaf minst 9/10, som kände och träffade Tate och i klippet gav hon bara beröm om Tate, att han egentligen är väldigt bra man och trevlig och allt sånt. Det bevisar allt, Tate ÄR verkligen Top G, haters kan gå och hänga sig, spelar ingen roll om du gör 55 lax i månaden, dissar du Tate är du fan dåligare än Tate. Så är det bara. TOP G! TOP G! TOP G!

Alternativt så bevisar det att han är smart nog att betala en snygg tjej så att hon hjälper honom att blåsa folk.
Citera
2022-09-28, 06:17
Bannlyst
Haha.
Citera
2022-09-28, 10:29
Medlem
CassandraCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konkebanan
Va fan är det jag läser? Kan inte tro att du är såhär dum och faktiskt gjort detta?

måste vara ett troll, men tyvärr finns det fullt av puckon som tror de kommer lista ut livets gåta genom att följa nån influencers råd
Citera
2022-09-28, 14:42
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konkebanan
Va fan är det jag läser? Kan inte tro att du är såhär dum och faktiskt gjort detta?

Att folk fortsatt går på alla dessa trolltrådar orkestrerade av någon oskuld på ett forum som blev avstängd härifrån Pga trams. Går inte läsa på aktuella händelser mer för 80 procent av trådarna är tramstrådar skapade av oskulder från det forumet.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in