2022-09-26, 22:14
Medlem
trevligt.s avatar
Vi har ett problem:

Jag har haft det lite svårt när det kommer till jobb på senaste då jag aldrig har pluggat varken gymnasium eller universitet (typ). Jag har mest bara kollat på TikTok osv, följt trender osv. Fick dock ett jobb för typ ett halvår sedan genom en gammal kompis. Jag har dock aldrig varit mycket för att arbeta så jag bestämde mig för att bli som Andrew Tate: ekonomiskt oberoende.

Jag har alltid känt att jag och han har klickat bra när jag sett han på internet så jag tänkte ge järnet och studera hans kurs "Hustlers University". I och med att det kostade typ ca 5000kr (detta då jag la till massa förmåner) bestämde jag mig för att säga upp mig från jobbet och studera på heltid, dag in, dag ut. Får inte berätta för mycket om vad som ingår i kursen men kan säga att det var rejält lärorikt.

Nu får jag dock inte tillbaka mitt jobb och chefen sa att han skulle se till att jag förblir arbetslös genom att snacka med varenda chef i stan. Detta eftersom han anser att jag typ inte är trogen eller något. Vilka mer på flashback har gjort som mig eller hade jag bara otur med chefen? Ångrar ingenting men det är lite tråkigt att vara så här gammal och fortfarande inte är miljonär än...
Citera
2022-09-26, 22:17
Medlem
Konkebanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trevligt.
Vi har ett problem:

Jag har haft det lite svårt när det kommer till jobb på senaste då jag aldrig har pluggat varken gymnasium eller universitet (typ). Jag har mest bara kollat på TikTok osv, följt trender osv. Fick dock ett jobb för typ ett halvår sedan genom en gammal kompis. Jag har dock aldrig varit mycket för att arbeta så jag bestämde mig för att bli som Andrew Tate: ekonomiskt oberoende.

Jag har alltid känt att jag och han har klickat bra när jag sett han på internet så jag tänkte ge järnet och studera hans kurs "Hustlers University". I och med att det kostade typ ca 5000kr (detta då jag la till massa förmåner) bestämde jag mig för att säga upp mig från jobbet och studera på heltid, dag in, dag ut. Får inte berätta för mycket om vad som ingår i kursen men kan säga att det var rejält lärorikt.

Nu får jag dock inte tillbaka mitt jobb och chefen sa att han skulle se till att jag förblir arbetslös genom att snacka med varenda chef i stan. Detta eftersom han anser att jag typ inte är trogen eller något. Vilka mer på flashback har gjort som mig eller hade jag bara otur med chefen? Ångrar ingenting men det är lite tråkigt att vara så här gammal och fortfarande inte är miljonär än...

Va fan är det jag läser? Kan inte tro att du är såhär dum och faktiskt gjort detta?
Citera
2022-09-26, 22:22
Medlem
Oj, blev du inte återanställd efter ett halvår av tiktokande. Vart är världen på väg?
Citera
2022-09-26, 22:24
Medlem
trevligt.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uluchsheniye
Konstigt. Jag gick också Andrew Tates kurs och sa också upp mig för att ägna mig åt det jag lärde mig på heltid, men jag hade inga problem att få jobb, kneg och stålar.

Se på mig nu; Blott nio månader senare.

Helt ekonomiskt oberoende och en söt liten blondin till vänster och en spänning sexig brunett till höger.

Jag vet inte exakt vad du gör för fel, men du bör nog se om åtminstone avsnitt arton och tjugotre.

Kämpa!

Eller Som Andrew säger Go get it! Cause it’s yours to take!

Är du seriös? Vart sökte du jobb? Inkluderade du något från kursen i ditt cv?
Citera
2022-09-26, 22:25
Medlem
trevligt.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittfitta
Vad är diskussionsunderlaget egentligen? Att diskutera hur korkad du är eller?

Jag undrar som sagt hur resten av alla gjorde efter vi läste kursen. LÄS
Citera
2022-09-26, 22:29
Medlem
Fittfittas avatar
Citat:
Jag undrar som sagt hur resten av alla gjorde efter vi läste kursen. LÄS
En snabb googling på den där kursen du nämner ger detta: Is Hustlers University Legit? No, Hustlers University is not legit as it has been proven to be an MLM – A Multi-Level, Marketing Scheme. Du har alltså sysslat med pyramidspel och kommentarer är överflödiga. Som sagt, ska vi diskutera hur korkad du är eller? Misstänker dock att du bara trollar lite för det är ju verkligen tragiskt annars.
Citera
2022-09-26, 22:29
Medlem
Citat:
Vi har ett problem:

Det här måste ju vara årets trollning. Du överdrev dock lite med att chefen skull ringa hela staden.
Citera
2022-09-26, 22:44
Medlem
Citat:
Vad pratar du om?

Ja, varför skulle din chef ringa till andra chefer så att du förblir arbetslös? Skulle den här storyn vara sann hade han skitit totalt i dig
Citera
2022-09-26, 22:46
Medlem
trevligt.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theken1891
Ja, varför skulle din chef ringa till andra chefer så att du förblir arbetslös? Skulle den här storyn vara sann hade han skitit totalt i dig

Jag tror han bara hotades. Menar inte att han har gjort det men han sa det
Citera
2022-09-26, 22:48
Medlem
trevligt.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittfitta
En snabb googling på den där kursen du nämner ger detta: Is Hustlers University Legit? No, Hustlers University is not legit as it has been proven to be an MLM – A Multi-Level, Marketing Scheme. Du har alltså sysslat med pyramidspel och kommentarer är överflödiga. Som sagt, ska vi diskutera hur korkad du är eller? Misstänker dock att du bara trollar lite för det är ju verkligen tragiskt annars.

Du är bara destruktiv och vet inte vad du pratar om. För att nå ut till rätt människor måste man göra så här. Alla har inte samma mindset som jag.
Citera
2022-09-26, 23:10
Medlem
Onaniprodukts avatar
Citat:
Vi har ett problem:

Ja, ett sätt att tjäna enkla pengar är ju att starta en hjärndöd strunt-kurs på internet och få en massa andra hjärndöda personer att betala för den. Fungerar rätt bra har jag hört, så testa det.
Citera
2022-09-26, 23:20
Medlem
Hur känns det att vara en omegahanne som idoliserar en betahanne och bedragare?

För att försöka vara lite seriös och låtsas att du är seriös i en uppenbar trolltråd dock:

Om du har skrivit i ditt CV att du slösat din tid och dina pengar på en MLM scam så se till att du tar bort det omedelbart. Det är knappast till din fördel att stoltsera med att du är en patetisk individ. Se även till att du ändrar ditt mindset från korkad byfåne till anställningsbar normalt funktionerande individ. Blir definitivt lättare på en eventuell jobbintervju då.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in