2022-09-27, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trevligt.
Visst kalla mig och Tate dum. Vart är din bugatti? exakt.

Vad fan har det med saken att göra? Inte jag som är arbetslös och gick på något jävla pyramidspel som dessutom är uppbyggt av världens mest patetiska man någonsin, återigen sitter jag på mitt kontor just nu med en lön på 55k i månaden, vad har du i lön? Exakt.
Citera
2022-09-27, 11:47
Medlem
Bo-Gerards avatar
Du får nog öva på att bli ett mer trovärdigt troll. Kanske blanda dina inlägg med saker som inte bara är trolls?
Citera
2022-09-27, 12:58
Medlem
MagisterBisters avatar
Citat:
Vi har ett problem:

Jag har haft det lite svårt när det kommer till jobb på senaste då jag aldrig har pluggat varken gymnasium eller universitet (typ). Jag har mest bara kollat på TikTok osv, följt trender osv. Fick dock ett jobb för typ ett halvår sedan genom en gammal kompis. Jag har dock aldrig varit mycket för att arbeta så jag bestämde mig för att bli som Andrew Tate: ekonomiskt oberoende.

Jag har alltid känt att jag och han har klickat bra när jag sett han på internet så jag tänkte ge järnet och studera hans kurs "Hustlers University". I och med att det kostade typ ca 5000kr (detta då jag la till massa förmåner) bestämde jag mig för att säga upp mig från jobbet och studera på heltid, dag in, dag ut. Får inte berätta för mycket om vad som ingår i kursen men kan säga att det var rejält lärorikt.

Nu får jag dock inte tillbaka mitt jobb och chefen sa att han skulle se till att jag förblir arbetslös genom att snacka med varenda chef i stan. Detta eftersom han anser att jag typ inte är trogen eller något. Vilka mer på flashback har gjort som mig eller hade jag bara otur med chefen? Ångrar ingenting men det är lite tråkigt att vara så här gammal och fortfarande inte är miljonär än...
De där som blir ekonomiskt oberoende - brukar inte det bygga på att de har en massa pengar och sedan hushållar med dem och investerar dem klok så de räcker länge? Brukar det vara vanligt att folk börjar på noll men ändå blir rika utan att anstränga sig?
Citera
2022-09-27, 15:13
Medlem
trevligt.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slavaswe
Vad fan har det med saken att göra? Inte jag som är arbetslös och gick på något jävla pyramidspel som dessutom är uppbyggt av världens mest patetiska man någonsin, återigen sitter jag på mitt kontor just nu med en lön på 55k i månaden, vad har du i lön? Exakt.

På vilket sätt är han den mest patetiska människan någonsin? Han har flera bilar och du har inte en ända. Vem ska jag se upp till? inte dig iaf
Citera
2022-09-27, 16:22
Medlem
Citat:
På vilket sätt är han den mest patetiska människan någonsin? Han har flera bilar och du har inte en ända. Vem ska jag se upp till? inte dig iaf

Så om man äger flera bilar kan man inte vara patetisk? Har du typ Asperger eller någon annan diagnos?

Jag äger faktiskt en bil, har en bostadsrätt i stockholms innerstad. Vad äger du själv din arbetslösa bidragstagare?
Citera
2022-09-27, 16:31
Medlem
Är du allvarlig? Om du inte är uppfinnare får du nog sätta dig i kassan på Coop igen.
Citera
2022-09-27, 17:06
Medlem
redbarradios avatar
H.U kostar 50$ i månaden.
Går själv, har lärt mig massor, allt har att göra hur mycket tid, energi och hur seriös du är.

”The only one that can make this work is YOU, the only one that can Fuck this up is You.”
Citera
2022-09-27, 19:23
Medlem
Homo-fils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redbarradio
H.U kostar 50$ i månaden.
Går själv, har lärt mig massor, allt har att göra hur mycket tid, energi och hur seriös du är.

”The only one that can make this work is YOU, the only one that can Fuck this up is You.”

Visdomsord.

Nästa bibel kommer att hittas snart i en pod nära dig.

Idioter!
Citera
2022-09-27, 19:26
Medlem
One2Manys avatar
Citat:

Han tjänar pengar på att blåsa idioter, dvs dig.
Ganska patetiskt sätt att försörja sig på, omoraliskt också.
Citera
2022-09-27, 22:55
Avslutad
Citat:
Vi har ett problem:

Jag har dock aldrig varit mycket för att arbeta så jag bestämde mig för att bli som Andrew Tate: ekonomiskt oberoende.
Ja, det är helt uppenbart. Ser du felet på egen hand eller behöver man använda överstrykningspenna?
Citera
2022-09-28, 01:55
Medlem
OsloRbastFTrests avatar
Citat:

Jag såg också ett klipp med en 10/10, eller iaf minst 9/10, som kände och träffade Tate och i klippet gav hon bara beröm om Tate, att han egentligen är väldigt bra man och trevlig och allt sånt. Det bevisar allt, Tate ÄR verkligen Top G, haters kan gå och hänga sig, spelar ingen roll om du gör 55 lax i månaden, dissar du Tate är du fan dåligare än Tate. Så är det bara. TOP G! TOP G! TOP G!
Citera
2022-09-28, 02:07
Medlem
Free12s avatar
"It is easier to get a job teaching how to do something than to get a job actually doing that thing."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in