2022-09-27, 17:47
Medlem
Miys avatar
Om du bestämmer dig för att behålla ungen så glöm inte logga ut från kontot och skapa ett nytt.

Kul om ungen hittar din flashbackprofil i framtiden och får veta att du surfade raka vägen in på Flashback forum och lät oss påverka om du ska behålla avkomman eller inte. 👍
Citera
2022-09-28, 00:57
Medlem
Vinterdofts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av euquero
De två första behöver du inte oroa dig för. Om du dessutom är elitidrottare så vet du hur du ska få kroppen i trim igen. En förlossning är en förlossning. Det kan tyckas skrämmande att man ska få ut något så stort ur något så litet, men kvinnor har klarat av det genom alla tider och de flesta skaffar dessutom fler barn än ett. Det finns bra smärtlindring och man glömmer den värsta smärtan så fort barnet är ute. Den tredje däremot... Jag skulle inte skaffa barn idag och jag hoppas att mina egna barn inte sätter barn till världen som den ser ut nu.
Jag förstår dig och tyvärr håller med dig men jag brukar tänkta när vi vet vad problemet är så kan vi tänka lösningar. Så en tanke jag har att kärlek numera är bara ett ord. Dagens kvinna tänker på sin kropp och karriär. Män mest på sex och njutning. Så vi skapar inte längre en familj och experter berättar att den modellen med den rätta för livet är ett minne blott. Utan hellre ska vi satsar på särbo speciellt med barn in i bilden.några tankar.
Citera
2022-09-28, 02:06
Medlem
Callebiltes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cobrah
Det passar inte alls nu
Det är nog inte ofta det passar. De flesta jag känner som har barn fick det inte heller planerat, inte jag heller. Men som någon skrev, när man får barnet i sin hand är allt annat oviktigt.

Jag hade ett fullsatt schema så jag fick helt enkelt planera om, och nu i efterhand tycker jag det blev mycket bättre såhär.

Nu är jag iofs ingen elitidrottare men det finns ju många duktiga elitidrottare som har barn, så kan dom kan du.

Det enda jag "ångrar" i mitt liv är att jag inte skaffade barn tidigare och inte för att de skall flyga ut så man kan njuta av ensamheten på ålderns höst utan att jag skulle vilja få fler år att spendera med mina barn innan man trillar av pinnen..
Citera
2022-09-28, 02:10
Avslutad
Är väl lika bra egentligen "inte än" slutar oftast med katter och antidepressiva piller, cigaretter och övervikt.
Citera
2022-09-30, 09:05
Bannlyst
Jag ger det Max några år. Sedan har ni gjort slut.

Barn är riktiga glädjedödare och relationssplittrare. Titta bara på alla som får barn. Efter några år är det över.

Gör abort och be din snubbe göra vasektomi. Skaffa aldrig barn, det är bara besvärligt.
Citera
2022-10-02, 02:13
Medlem
Det är bara att inse att det aldrig är läge för barn.
Har ni båda arbete förstår jag inte vad problemet är.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in