• 1
  • 2
2022-09-26, 11:33
Medlem
Polisen skriver:

"Polisen agerar på uppgifter om att två män i 30- och 35-årsåldern har våldtagit två yngre kvinnor i en lägenhet i Järfälla under natten. Männen grips på plats i lägenheten och kvinnorna förs till sjukhus för undersökning."

Länk: https://polisen.se/aktuellt/handelse...takt-jarfalla/

Någon som vet mer?
Citera
2022-09-26, 11:40
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skanskman
Polisen skriver:

"Polisen agerar på uppgifter om att två män i 30- och 35-årsåldern har våldtagit två yngre kvinnor i en lägenhet i Järfälla under natten. Männen grips på plats i lägenheten och kvinnorna förs till sjukhus för undersökning."

Länk: https://polisen.se/aktuellt/handelse...takt-jarfalla/

Någon som vet mer?

Slår ihop järfälla + män 30-35 år + yngre kvinnor = invandrare som ville knulla.
Citera
2022-09-26, 11:44
Medlem
Citat:

Två män i 30- och 35-årsåldern har gripits misstänkta för att ha våldtagit två yngre kvinnor i en lägenhet i Järfälla utanför Stockholm.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...edEntry=960281
Citera
2022-09-26, 13:02
Medlem
halaltarzans avatar
Jahaja, dubbelvåldtäkt i en lägenhet alltså. Hur kommer det sig att grannarna inte hörde nåt då, blev de hotade till tystnad eller var de månne så redlösa att de inte riktigt förstod vad som pågick förens efteråt?
Citera
2022-09-26, 13:40
Medlem
Nilsbofinks avatar
Antingen hudfärgsutmanade eller wt. Vet inte riktigt vilket som är vanligast i Järfälla
Citera
2022-09-26, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nilsbofink
Antingen hudfärgsutmanade eller wt. Vet inte riktigt vilket som är vanligast i Järfälla
Det första
Citera
2022-09-26, 14:37
Medlem
Skärp er när ni talar om brottsoffren. De är i ”yngre tonåren”. Troligtvis trasiga. De lockades och/eller pådyvlades och/eller lurades i och/eller tvingades i sprit och/eller annat. Varför försvarar ni babbeluringar helt plötsligt? Det är ett faktum att man aldrig ska umgås med babbeluringar inom ett hems fyra väggar, men detta var som sagt tjejer i yngre tonåren. Konsekvenstänket finns inte alltid då.
Citera
2022-09-26, 16:06
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rullgardajna
Skärp er när ni talar om brottsoffren. De är i ”yngre tonåren”. Troligtvis trasiga. De lockades och/eller pådyvlades och/eller lurades i och/eller tvingades i sprit och/eller annat. Varför försvarar ni babbeluringar helt plötsligt? Det är ett faktum att man aldrig ska umgås med babbeluringar inom ett hems fyra väggar, men detta var som sagt tjejer i yngre tonåren. Konsekvenstänket finns inte alltid då.

Åh fan. Du får väl höra av dig till DN då och säga att de får skärpa till sig......

Citat:
Kvinnorna ska enligt polisen vara över 18 år, båda fördes till sjukhus efter händelsen för att undersökas.
Citera
2022-09-26, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Åh fan. Du får väl höra av dig till DN då och säga att de får skärpa till sig......

Är DN ombud för alla Flashbacks användare? Vet inte om du är jäkligt dålig på ironi eller om du inte förstår att mitt inlägg riktade sig till folk här som kallade tjejerna för ”luder” etc. Annars så skicka allas fullmakter per papperspost så snackar jag med DN. Så får de ta tag i användarna som kallar tjejrna luder. Skicka handlingarna till valfri folkbokföringsadress så hämtar jag upp dem.
Citera
2022-09-26, 16:34
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Är DN ombud för alla Flashbacks användare? Vet inte om du är jäkligt dålig på ironi eller om du inte förstår att mitt inlägg riktade sig till folk här som kallade tjejerna för ”luder” etc. Annars så skicka allas fullmakter per papperspost så snackar jag med DN. Så får de ta tag i användarna som kallar tjejrna luder. Skicka handlingarna till valfri folkbokföringsadress så hämtar jag upp dem.

Nejdå, jag förstod vad du ville ha sagt.

Men eftersom DN skrivit att kvinnorna var över 18 och du vet att de var i yngre tonåren så kan det väl vara bra om du mejlar DN och säger att de har fått fel info.
Citera
2022-09-26, 16:42
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:

Du påsttår att: "detta var som sagt tjejer i yngre tonåren", och i DN påstås det att båda offren var över 18 år " Två män, 30 respektive 35 år, greps misstänkta för våldtäkt på två yngre kvinnor. Kvinnorna ska enligt polisen vara över 18 år".
Så det är nog anledningen till att du får lite mothugg här, har du andra uppgifter som bekräftar DITT påstående är det naturligtvis intressant.

https://www.dn.se/sverige/tva-man-gr...er-i-jarfalla/
Citera
2022-09-26, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sykkelpump
Du påsttår att: "detta var som sagt tjejer i yngre tonåren", och i DN påstås det att båda offren var över 18 år " Två män, 30 respektive 35 år, greps misstänkta för våldtäkt på två yngre kvinnor. Kvinnorna ska enligt polisen vara över 18 år".
Så det är nog anledningen till att du får lite mothugg här, har du andra uppgifter som bekräftar DITT påstående är det naturligtvis intressant.

https://www.dn.se/sverige/tva-man-gr...er-i-jarfalla/

Ok ok.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här