2022-09-24, 22:33
Medlem
https://www.youtube.com/user/redlettermedia

Va' säger ni om hack fraudsen som driver Redlettermedia? Mike är så klart den STORA idolen. Jag brukar se på nya avsnitt ihop med ett av mina barnbarn som är väldigt devoterad till den här kanalen. Sämst tycker vi båda om Jack den liberale böghoran som ständigt måste renhetssignalera sina värderingar.

Jay är en bra och lagom okontroversiell sidekick till Mike, och Rich (olla födelsedagsbarnet) Evans är så klart i en alldeles egen liga.

Vilken är er favoritgäst? Jag tycker att kanadickerna är roligast. Särskilthan med lockigt hår som brukar vara så fuil att han inte klarar av att säga något.

Synd att den där tjejen med det trevliga skrattet försvann men jag tror hon blev internetstalkad av ett creepo.

När ska dom lägga upp nytt material? Nu är det mer än en vecka sedan!
Citera
2022-09-25, 11:58
Medlem
Loerthas avatar
RLM är den enda kanalen som jag följer. Gillar speciellt deras program Best of the worst! De brukar väl lägga upp saker ett par gånger i månaden.
Citera
2022-10-22, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loertha
RLM är den enda kanalen som jag följer. Gillar speciellt deras program Best of the worst! De brukar väl lägga upp saker ett par gånger i månaden.
Dom hade ett par dåliga veckor nu tyckerjag med nonsens Det här den där vudeon med Dick the Birthdatboy var ointressant varför lägger dom upp sådant istället för prigran som har med filmer och sånt att göra. Bara utfyllnad, och samma med Creepshow 1 och2 som dom delade upp två segment. Så intressant är det inte. Varför inte lägga mer tid på kvalitetsprogrammen.
Citera
2023-01-12, 22:08
Medlem
Senaste avsnittet verkar dom ha bajsat i egen näven. Kontroversiellt på Reddit. Angående det där om nepotism. Och att dom sågade Glass Onion men i sammma andetag hyllade The Meny. Ganska likartade filmer kanske att the meny är mer tilltalande för pseudointellektuella typer men sammantaget är båda filmerna lika grunda.
Citera
2023-01-30, 22:04
Medlem
Dom har steppat upp temmpot det här året. Hösten 2022 tyckte vi var ett lågvattenmärke.
Citera
2023-02-01, 20:34
Medlem
carminaburanas avatar
Jag gillar bara Mike och Jay, står inte ut med Rich och hans krystade skratt.
Citera
2023-02-01, 20:36
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IH8Juice
Senaste avsnittet verkar dom ha bajsat i egen näven. Kontroversiellt på Reddit. Angående det där om nepotism. Och att dom sågade Glass Onion men i sammma andetag hyllade The Meny. Ganska likartade filmer kanske att the meny är mer tilltalande för pseudointellektuella typer men sammantaget är båda filmerna lika grunda.

Reddit är ju liberalernas näste och alla de ÄLSKADE Glass Onion och hatar Elon Musk. Om mna kritiserar den så är man nazist.
Citera
2023-04-19, 10:15
Medlem
Nu gjorde dom så där igen efter nästan två veckor tystnad släppte en helt meningslös behind the scenes video ingen av dom deras roliga program bara en massa ointressant tramsande.

Varför kan dom inte ha ett regelbundet schema?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in