Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-07-06, 16:30
  #13
Medlem
Jag såg handla kläder på Åhlens City förra året tillsammans med vad det såg ut som, en bögpolare. Inte mycket att komma med, jag vet
Citera
2006-07-06, 16:34
  #14
Medlem
Jag gillar henne alltsedan hon outade han den där löjlige som skrev "Fröken Smillas känsla för snö", ni vet.

Fast förutom det kan jag inte påstå att jag läst något intressant av henne. Så jag slutar nog läsa snart.
Citera
2006-07-06, 16:43
  #15
Medlem
Hans Castorps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickan2
Jag gillar henne alltsedan hon outade han den där löjlige som skrev "Fröken Smillas känsla för snö", ni vet.

Fast förutom det kan jag inte påstå att jag läst något intressant av henne. Så jag slutar nog läsa snart.

Hur outade hon honom, Peter Hoeg (peter bög?), att han var homogay eller?
Citera
2006-07-06, 16:44
  #16
Medlem
abcdefghijs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av broderdeb
Jag är också mycket förtjust i den vackra Natalia, men tyvärr är hon är fortfarande ihop med Per Hagman. Per har förövrigt en gigantiskt stor kuk, så det är väl ett skvaller om henne, att hon gillar att bli knullad av en stor kuk.

Annars var det länge sedan jag såg henne ute. Var håller hon hus nu för tiden, har hon slutat gå ut?

Hur vet du att den är så stor?? Har du provat den??
Citera
2006-07-06, 16:46
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hans Castorp
Hur outade hon honom, Peter Hoeg (peter bög?), att han var homogay eller?
Ha ha, nej hon snokade upp var han gömde sig, och han började stöta på henne genom att lova henne specialintervjuer, helt uppenbart i syftet att få träffa henne igen. Hon gjorde den i mitt tycke helt riktiga journalistiska bedömningen, att denna töntighet var intressantare att avslöja än att invänta de exklusiva intervjuerna.
Citera
2006-07-06, 17:00
  #18
Medlem
Takayamas avatar
Bra bild på henne

Hittade denna på google.
http://sellouts.blogg.se/images/2134_0_1132703463.jpg

Nu stal hon nymflistans topp från Tuva Novotny.
Citera
2006-07-06, 17:07
  #19
Medlem
Nulles avatar
Länkar till Kazmierskas Hoeg-artiklar, för den som är intresserad:

http://www.expressen.se/index.jsp?a=425313
http://www.expressen.se/index.jsp?a=425897
Citera
2006-07-06, 19:19
  #20
Medlem
Skriver smart och bra, hon är väldigt snygg, uppväxt i Närke, katolik, föräldrarna från Polen.
Citera
2006-07-06, 19:41
  #21
Medlem
Jaha Johoanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petter Utas
Både Kazmierska och hon Linda Skugga på Expressen har haft sin storhetstid, nuförtiden fungerar dom endast som någon typ av moralkärringar som fördömer folk som inte delar deras grumliga livssyn.

Vad är halveringstiden på sådana här mediafenomen nu för tiden? Har en känsla av att den blir kortare och kortare. Aftonhoran byter ju numera krönikörer som Lill Babs avverkade (avverkar?) sängkamrater.
Citera
2006-07-06, 19:44
  #22
Medlem
Squalos avatar
Hon skrev ju ett och annat som var bra förr, sen blev det mest gnäll tycker jag. Men jag kanske har ändrat åsikter för mycket på senare tid... Nu har jag inte läst något av henne på länge. Hon var (kanske är) krönikör på lokaltidningen här, Norrköpings tidningar, och den har jag inte längre.

Hon satt med i en filmtävlingsjury en gång, i vilken jag bidrog med en rulle. Hur som helst så rådissade hon vår film, och hyllade annat skräp istället. Totalt kassa rullar... Fast det fanns ju fler i juryn än hon förståss... Så hon kan ha gillat den, lite...
Citera
2006-07-06, 21:13
  #23
Medlem
P3RK3L3s avatar
Äh vafan hon är rätt härlig. Har träffat henne privat och hon är jättetrevlig och inte alls rabiat som en massa andra jävla tjejer i de där kretsarna är.
Citera
2006-07-06, 21:32
  #24
Medlem
alcatrazs avatar
Hon är väldigt vacker men hennes åsikter får man ta med en nypa salt.
Jag tror inte ens hon själv tror på dom utan det är nog mer i ett ordbajseri syfte plus att hon vill väl provocera en del, hennes krönikor känns inte seriösa iaf.
Har hört att hon ska vara väldigt osympatisk.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback