2022-09-23, 20:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Haha, komik på hög nivå. Pissfulla ryssar från landets alla hörn, studenter som blir tvångsrekryterade.

Detta kommer rendera i en hel del coola videos på Reddit forumet combat footage.

Cyka blyat kamrat!

Krävs att Väst går in med artelleri i Ryssland för att knäcka denna ekvation.

Törs väst anfalla inne i Ryssland?
Citera
2022-09-23, 20:03
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Haha, komik på hög nivå. Pissfulla ryssar från landets alla hörn, studenter som blir tvångsrekryterade.

Detta kommer rendera i en hel del coola videos på Reddit forumet combat footage.

Cyka blyat kamrat!
Mjo, orcherna bjuder på högkvalitativ buskis just nu...
https://twitter.com/nexta_tv/status/1573247081904578562
Citat:
The "Brave Defenders of Russia" decided to get drunk before leaving
"This is our army," the author of the video comments. *video*
Citera
2022-09-23, 20:08
Medlem
borrizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TveksamOmMittLand

Du har tydligen aldrig själv varit rep-gubbe.
Citera
2022-09-23, 20:09
Medlem
Citat:

Jag tror dom törs det på sin egen mark som du och ryssarna tror är deras mark bara för att illegal "folkomröstning" har röstat ja i.

Lite töntigt av ryssen att tro att det ska vara så enkelt.
Citera
Medlem
Tvonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush

Ja va fan en fylla är väl endå igentligen inte helt fel när man ska iväg och dö i annat land för Fuhrer Putler. De här stackarna ska alltså till fronten och strida mot stridsvana Ukrainska trupper och under en befälskedja som inte fungerar alls.
Citera
Medlem
Citat:
Vatniksen verkar klunka djupt ur copium-flaskan i denna tråd...
Men det är klart de behöver något att stärka sig med, efter de sett hur den "oövervinnerliga" ryzka armén ser ut och beter sig...
https://twitter.com/KyleJGlen/status/1573234650658623490

Rofl.
Best of the best.
Blir bra det där.
Citera
2022-09-23, 20:10
Medlem
bjornhagbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av analking
Jag litar ej på skräpmedia från väst. Men jag litar knappast på rt heller.

Bäst e väl att lyssna på det lilla man får höra av putin. Han sade ju att allt gick enligt plan.

Hmmm verkar konstig plan må jag säga? Och vad ärdet med alla videos på stupfulla ryska rekryter? Ser i mina ögon ut som klassisk kNonmat?

False flags är standardförfarande både i väst och öst.

Givetvis ska man ta in olika källor och göra sin egen bedömning. Svensk media är så sjukt jvla snedvriden dock så svårt att hitta något vettigt.
Bäst är Youtube kanaler med intervjuer med soldater som verkligen varit på fronten.

Tycker att ett par twittervideos med fulla ryssar inte säger ett piss i sammanhanget. Twitter censurerar alla ryska konton så eventuella tillsvarande ukrainska videos kommer aldrig ut.
Citera
2022-09-23, 20:10
Medlem
Citat:

Haha, lika bra att dom får en sista sup innan det kommer en drönare och släpper en bomb i skallen på dom.

Hela kriget har varit en komik från Rysslands sida. Snacka om att tappa ansiktet.
Citera
2022-09-23, 20:14
Bannlyst
Citat:
Haha, lika bra att dom får en sista sup innan det kommer en drönare och släpper en bomb i skallen på dom.

Hela kriget har varit en komik från Rysslands sida. Snacka om att tappa ansiktet.

Så det du säger är att kriget är slut och Ukraina vann.?

Iof positiva nyheter..
Citera
2022-09-23, 20:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ormen Långe
Nej, Ryssarna har inte skjutit uppåt 1 miljon granater per dygn...

USA har hittills skickat ungefär 1 miljon granater till Ukraina, vilket bara är en liten bråkdel av USA.s lager.

Därtill så har vi självfallet ammunition från andra länder som Kanada, Tyskland, Sverige, Tjeckien, Danmark, Estland, Finland, Frankrike, Grekland, Iran (ja Iran har smugglat vapen till Ukraina), Italien, Norge, Polen, Portugal, Rumänien, Slovakien och Storbritannien skickat ammunition till indirekta eldsystem.

Därtill så har självfallet Ryssland varit en stor källa för ukrainsk ammunition.

Du kanske ska läsa på vad RUSI skriver, The Royal United Services Institute (RUSI) is the world's oldest and the UK's leading defence and security think tank.

Du sitter som en betald apa och skriver swammel 24 7

Du är så korkad att jag ångrade att jag svarade
Citera
2022-09-23, 20:18
Medlem
Hahaha.. Sköna klipp på fyllryssar som ska mönstra in under tvång och "rädda" ryssland..
Putin har nog inte förstått hur illa det är med hans folk och militär. Han har gått i sin bubbla och fantiserat om gamla sovjet.

Ska man få ett sådant folk att funka så är det hård disciplin och konstant uppsikt, annars super dom ner sig och skiter allmänt i tid och rum.

Putin är körd snart..
Citera
2022-09-23, 20:20
Medlem
Citat:
Så det du säger är att kriget är slut och Ukraina vann.?

Iof positiva nyheter..

Var skrev jag att kriget var över. Konstaterade bara fakta att det lär komma många fler videos på döda ryssar.

Jag njuter av att se döda ryssar. Jävla avskum.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in