2022-09-23, 20:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tvond
Ja va fan en fylla är väl endå igentligen inte helt fel när man ska iväg och dö i annat land för Fuhrer Putler. De här stackarna ska alltså till fronten och strida mot stridsvana Ukrainska trupper och under en befälskedja som inte fungerar alls.

Okay så du anser att Ukraina redan vunnit kriget. Hear Hear

Då borde vi väl snarast nu i dagarna fixa till att Donbass och Krim åter går till Ukrainsk ägo.

Dock har jag ej hört att Olof och Macron erkänt ryskt förlust.
Citera
2022-09-23, 20:22
Bannlyst
Lite komiskt hur alla skrikit att ryssland är i krig, nej Ryssland har inte varit i krig i ukraina. Snart blir det krig och sen får vi fred
Citera
2022-09-23, 20:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Var skrev jag att kriget var över. Konstaterade bara fakta att det lär komma många fler videos på döda ryssar.

Jag njuter av att se döda ryssar. Jävla avskum.

Hoppas din fru tagit dina barn och lurat dig på allt du har i en skilsmässa . Är rätt skevt att önska unga män att dom skall dö.

Speciellt om dom inte ens själva vet om varför dom krigar.

SICK FUCK
Citera
2022-09-23, 20:25
Medlem
WoodyLongschlongs avatar
Mobilisera 25 milj. Haha tillåt mig att skratta.
Citera
2022-09-23, 20:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WoodyLongschlong
Mobilisera 25 milj. Haha tillåt mig att skratta.

Säkert en överdrift. Men låt oss nu få till en fred kring detta.. Ge dom tokiga ryssarna Donbass. Ett piece of shit område som ingen någonsin brytt sig om.

Sen kan vi alla återgå till våra korta liv.

Eller vill ni hatlibejaler ha det totale krieg?
Citera
2022-09-23, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TveksamOmMittLand
Hoppas din fru tagit dina barn och lurat dig på allt du har i en skilsmässa . Är rätt skevt att önska unga män att dom skall dö.

Speciellt om dom inte ens själva vet om varför dom krigar.

SICK FUCK

Dom gör ju inget för att förhindra det hela. Jävla medlöpare är vad de är. Fulla äckliga ryssar..

Är du en del av problemet så får du stå till svars.
Citera
2022-09-23, 20:31
Medlem
Tvonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TveksamOmMittLand
Okay så du anser att Ukraina redan vunnit kriget. Hear Hear

Då borde vi väl snarast nu i dagarna fixa till att Donbass och Krim åter går till Ukrainsk ägo.

Dock har jag ej hört att Olof och Macron erkänt ryskt förlust.

Inte skrivit något om någon ukrainska vinst den kommer längre fram, först ska det dö ett gäng fulla trötta och överviktiga ryssmongoler som precis blivit mobiliserade, Vi kommer framöver att få se KIA på 800-900 per dag istället för den vanlig siffran på 200-400 mycket trevligt.
Citera
2022-09-23, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheOldOneKnows
Du har tydligen missat att Ryssland tog över Sovjetunionens vapenförråd och har hela uralbergen fulla med utrustning, som nog räcker gott och väl.

Det är nog ingen som missat att man har en massa gammal rostig skrot liggandes, men vad tror du att man skall lyckas göra strategiskt och taktiskt med denna gamla skrot som förintas i ett ögonblick av moderna vapen?
Citera
2022-09-23, 20:34
Medlem
Citat:
Haha, lika bra att dom får en sista sup innan det kommer en drönare och släpper en bomb i skallen på dom.

Hela kriget har varit en komik från Rysslands sida. Snacka om att tappa ansiktet.

Aftonbladet tog bara med dom delarna som ser värst ut för att köra sin propaganda som vanligt ... det finns andra klipp också och fler kommer nog.

https://www.youtube.com/watch?v=7IqJLaa46hI
https://www.youtube.com/watch?v=nEakY1W6_L8
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Det handlade givetvis om en "slug och listig avledande manöver", precis som när deras milslånga konvoj av trasiga och soppatorskade fordon jagades från Kiev...

Varför trodde alla churkas och vatniks i Ryzzland att de skulle kunna ta över ett annat land med en militär bestående av dessa byfånar?
https://twitter.com/wartranslated/status/1573247133448376320
När ryssarna retirerade hette det att dom var kassa
När ukraina retirerade hette det, vi gör det för att rädda soldaternas liv.
Vilken jävla rapportering.
Citera
Bannlyst
Citat:
Dom gör ju inget för att förhindra det hela. Jävla medlöpare är vad de är. Fulla äckliga ryssar..

Är du en del av problemet så får du stå till svars.

Jag är en hårt arbetande svensk som vill ha fred.

Det innebär att ni Dems/Hat liberaler ej kan kräva att Ryssland skall totalt förnedras.

För om ni kräver det så innebär det att Putin kan spränga hela världen.
Citera
2022-09-23, 20:36
Medlem
ArgusOnes avatar
300 000 halvfulla sibiriska gamla män och lite studenter. Låter som en kanonmatsarme.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in