Citat:
Ursprungligen postat av
RustyShackleford
Du skriver rätt mycket text här, men egentligen kommer du bara med tre begripliga invändningar:
(1) Fler vaccinerades år 2021 än under ett normalt år.
(2) Benägenheten att rapportera var högre 2021 än normalt, eftersom covid-sprutan var så uppmärksammad.
(3) VAERS säger inget om totala ökningen av cancerfall.
Svar på (1): Ja, fler vaccinerades 2021 än normalt. Men naturligtvis så vaccinerades enormt många fler under perioden 1990-2020, än under 2021. Ändå betydligt fler cancer-rapporter för enbart 2021. För att använda dina ord: "Att du inte förstår det själv [...] är väldigt talande".
Svar på (2): Lustigt att du som ständigt efterfrågar data och forskning från mig, vågar kläcka ur dig en helt ogrundad spekulation, som du sen förväntar dig att någon ska godta utan vidare. Fram med stöd för det antagandet nu. Sammanställd data eller forskningsrapport tack. Annars är det bara en gissning. Men bra försök!
Svar på (3): Jo, det säger något om den totala ökningen. Onormalt högt antal vaccinskaderapporter för cancer,
indikerar att det sannolikt har skett en ökning av cancer totalt. Detta eftersom majoriteten av befolkningen gått och blivit injicerade med skiten. Däremot så ger det ingen total siffra på ökningen. Bara en tydlig indikation om att det SKETT en ökning.
Var det allt du hade att komma med på den punkten eller? Ganska klena försök till bortförklaring i sånt fall.
Ja, jag skrev mkt text. Jag hade bara kunnat svara att
din VAERS-data är irrelevant för sakfrågan.
För VAERS-datan indikerar ingenting.
VAERS-datan visar endast hur många
rapporterade misstänkta biverkningar det finns.
Den säger inget om antalet cancerfall har ökat eller inte.
Om du verkligen inte förstår det kan jag inte göra mer.
#rundgång
Citat:
Ursprungligen postat av
RustyShackleford
[b]Du upprepar i princip bara något jag redan påpekat i förra inlägget. Dvs att DOD kom med en annan story after the fact.
Knappt två veckor efter att den läckta DMED-datan publicerades så kom DOD ut med att dom tydligen hade släpat efter med rapporteringen, och att dom plötsligt upptäckte en massa sjukdomsfall som gjorde att 2021 inte stack ut nämnvärt.
Så du går på ganska lösa boliner när du hävdar att "det helt enkelt inte stämmer". Mer korrekt vore i så fall att säga: "Jag föredrar att lita på DOD:s nya story, snarare än på deras ursprungliga läckta data".
Det är såklart helt upp till dig om du väljer att godta den (bort)förklaringen. Själv tycker jag att det låter något osannolikt att DOD skulle ha missat så otroligt många sjukdomsfall i sin statistik. Och att dom dessutom skulle ha gjort det under fem år i rad.
Ja vi har olika uppfattningar. Du tror att US Department of Defense ljuger (konspiration). Jag tror inte det.
Sen var det så att den "läckta" databasen DMED inte var komplett, men att sjukdomsfallen redan var registrerarde i den andra databasen DMSS.
Citat:
Ursprungligen postat av
RustyShackleford
I vilket fall. Du skrev såhär nyligen:
Sen när jag gav dig det du efterfrågade, så vill du inte ha det längre. Du sa att du skulle "läsa den med stort intresse". Men du har inte ens tittat på den säger du nu. Nu duger tydligen inte sammanställd statistik längre. Vad är det du behöver då, egentligen?
Du presenterade två saker:
1) VAERS-data. Som är irrelevant för sakfrågan (fast du tydligen inte förstår det).
2) Data från USA:s militär. Som var felaktig (fast du tror att den ansvariga ledningen ljuger).
Nu är vi på 36 sidor och
det finns noll belägg för att den nya turbocancern existerar.