2009-02-20, 19:35
Medlem
WeeMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kriiistian
Jag bryr mig inte direkt om min avatar, tog första bästa, och stör du dig väldigt mycket så kan jag bya ut den. Trots att jag inte är över 18..

Så var det lugnt & skönt här igen...
Citera
2009-02-20, 19:36
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Nej mycket för hans attityd med, glömde skriva det. Antingen hatar man den eller så älskar man den.

Jag bryr mig inte direkt om min avatar, tog första bästa, och stör du dig väldigt mycket så kan jag bya ut den. Trots att jag inte är över 18..

Tja om attityden är när han inte jobbar hem, gnäller på domaren eller filmar är någonting man älskar så.. Nåja nu är det filmdags.
Ett tips är att kolla igenom PL tråden och den här sen tidigare, vi har pratat om Ronaldo och Gerrard 100 gånger.
Förövrigt så skriver P.G och Weeman jävligt vettiga inlägg som vore nice att se svar på
Citera
2009-02-20, 19:39
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Trots att jag inte är över 18..
Hepåre!
Citera
2009-02-20, 19:41
Medlem
Citat:

Det var väl det jag anade. Ajöken ajö.
Citera
2009-02-20, 19:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Vilket snömos! Ronaldo är visst den mest notoriska filmaren i hela PL, bara att sätta på sig ett bar objektivitets-glasögon och se en match. Faller titt som tätt utan någon ordentlig kontakt och sen skäller han på domaren de gånger han inte får något med sig.

Ställ in skärpan på teven och se till att du ser på matcher från 2008/2009 så förstår du nog.

Citat:
Ursprungligen postat av WeeMan
Pool är trots allt bara 5p bakom United och när de möts är det tämligen öppna historier. Hurvida United "underpresterade enormt" eller Pool spelade bra kan man diskutera i evigheter. Jag lutar åt alternativ nummer 2 eftersom United började bra men sedan tappade matchen när Pools mittfält tog över.

Ja Liverpool spelade bra och United dåligt. Givetvis så spelade United delvis dåligt för att Liverpool gjorde dem dåliga.

Nja, öppet och öppet.. målskillnad på OT senaste 10 åren:
Utd - Pool 13-5.
På Anfield: Pool - Utd 13-14.
27-18 i Uniteds favör. Statistik är så kul
Citera
2009-02-20, 19:51
Medlem
MUFCFelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
jag talar INTE om Unitedsupportrar Alla som inte är unitedsupportrar tenderar dock att hata Ronaldo. För att han är så jävla bra helt enkelt.

Fixat till inlägg.
Citera
2009-02-20, 19:52
Medlem
MUFCFelixs avatar
Citat:
Nej mycket för hans attityd med, glömde skriva det. Antingen hatar man den eller så älskar man den.

Inte över 18? Aj då...
Citera
2009-02-20, 19:54
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:

Hej då, jag kommer sakna dig väääldigt mycket
Citera
2009-02-20, 19:54
Medlem
hiphopnegers avatar
Citat:
Epic phail.

Även om jag ibland inte har så mycket till övers för ronaldo måste jag dock beundra honom som fotbollspelare, speciellt under förra säsongen. Sjukt många mål.
Citera
2009-02-20, 19:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Tja om attityden är när han inte jobbar hem, gnäller på domaren eller filmar är någonting man älskar så.. Nåja nu är det filmdags.
Ett tips är att kolla igenom PL tråden och den här sen tidigare, vi har pratat om Ronaldo och Gerrard 100 gånger.
Förövrigt så skriver P.G och Weeman jävligt vettiga inlägg som vore nice att se svar på

Ronaldos attityd som jag syftar på ska vi inte börja diskutera den diskussionen mellan dig och mig kommer inte leda någonstans.

Vi kan för min del gärna lägga ner diskussionen om Gerrard och Ronaldo med en gång, och vad som sagts i PL tråden tidigare om det två är jag måttligt intresserad av.

Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Hepåre!

Och där insåg jag att det var åldersgräns på FB
Jaja, jag är snart 18 så det får funka
Citera
2009-02-20, 20:02
Medlem
WeeMans avatar
Citat:
Ja Liverpool spelade bra och United dåligt. Givetvis så spelade United delvis dåligt för att Liverpool gjorde dem dåliga.

Nja, öppet och öppet.. målskillnad på OT senaste 10 åren:
Utd - Pool 13-5.
På Anfield: Pool - Utd 13-14.
27-18 i Uniteds favör. Statistik är så kul

Bortsett från förra året på OT så har alla matcher jag sett varit helt jämna historier. Det skulle ju inte rankas som Englands hetaste match om utgången inte var oviss.
Citera
2009-02-20, 20:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WeeMan
Bortsett från förra året på OT så har alla matcher jag sett varit helt jämna historier. Det skulle ju inte rankas som Englands hetaste match om utgången inte var oviss.

Nej det är sant, det brukar vara jämnt. Visste bara att statistiken var ganska mycket till Uniteds fördel så jag tyckte att det var värt att nämna

Men det är klart att de matcherna ofta är jämna. Med tanke på att det är den match som betyder mest både för spelare och för supportrar så annat vore ju konstigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in