2012-06-28, 18:38
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Langsdale
Skrev inte att Alves filmar utan situationen där alla säger att han inte filmade.

Ronaldo har lugnat ner sig totalt med filmningarna sen United. Om du ser mitt exempel med ciggen så förstår du nog ganska bra hur jag tänker.

Jo, jag förstår. Men du överdriver rejält när du säger att han filmar "kanske en gång i månaden". Det är inte ens i närheten av sanningen.
Citera
2012-06-28, 18:43
Medlem
Langsdales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Herregud vilken urusel liknelse. Snyggt jobbat.

Ronaldo filmar fortfarande mer än de flesta fotbollsspelare, så vore ett skämt att påstå att han skulle ha slutat.

Varför är den dålig? Den förklarar det hela rätt bra hur jag tänker. Han filmar inte mer än de flesta fotbollsspelare. Han överdriver rätt mycket, det är en annan femma.

Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Jo, jag förstår. Men du överdriver rejält när du säger att han filmar "kanske en gång i månaden". Det är inte ens i närheten av sanningen.

Han överdriver flera gånger per match, men det är inte att filma. Jag tycker inte om något men föredrar överdrivningar före filmningar alla dar i veckan. Han filmar inte ofta, utan överdriver.

Bill.biceps t.ex. trodde Ronaldo filmade igår, när han fick en häl+dobbar i ryggen.
Citera
2012-06-28, 18:49
Bannlyst
Citat:
Ronaldo drog på några REJÄLA filmningar i matcherna mot Sevilla och Villarreal i våras, då när Real kryssade två matcher på raken och kändes en aning desperata. Igår föll han också på eget grepp och bölade på domaren efter straff.

Menar du när Ramos tryckte till honom i ryggen? Knappast en filmning. Hade dessutom dålig balans redan innan på grund av duellen.
Citera
2012-06-28, 19:00
Medlem
FabioAugustos avatar
Nu när jag gett ett annat exempel: på vilket sätt är Messi unik i skytte- och passningsligasammanhang, riquelme?
Citera
2012-06-28, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FabioAugusto
Nu när jag gett ett annat exempel: på vilket sätt är Messi unik i skytte- och passningsligasammanhang, riquelme?
Det jag skrev är att han är unik av vad jag kan minnas i sin roll som både speluppläggare och skyttekung. Messi är båda delar, slår passningar som ingen annan ser, fördelar boll med ett genis briljans. Vad är det som du inte förstår där? Sen skrev jag "av vad jag kan minnas", du kan säkert rota fram någon annan ur din digra kunskapsbank. Klapp på huvudet isf. Men det går givetvis inte att jämföra Henrys spelstil med Messis. Det utgår jag ifrån att även du fattar.

Sen driver du det hela jävligt off topic helt i onödan. Fortsätt i Messi-tråden om du orkar.
Senast redigerad av riquelme 2012-06-28 kl. 20:03.
Citera
2012-06-28, 22:43
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Langsdale
Varför är den dålig? Den förklarar det hela rätt bra hur jag tänker. Han filmar inte mer än de flesta fotbollsspelare. Han överdriver rätt mycket, det är en annan femma.

Han överdriver flera gånger per match, men det är inte att filma. Jag tycker inte om något men föredrar överdrivningar före filmningar alla dar i veckan. Han filmar inte ofta, utan överdriver.

Bill.biceps t.ex. trodde Ronaldo filmade igår, när han fick en häl+dobbar i ryggen.

Nej. Han "överdriver" inte, utan han filmar ofta.
Citera
2012-06-28, 22:54
Medlem
FabioAugustos avatar
Citat:
Det jag skrev är att han är unik av vad jag kan minnas i sin roll som både speluppläggare och skyttekung. Messi är båda delar, slår passningar som ingen annan ser, fördelar boll med ett genis briljans. Vad är det som du inte förstår där? Sen skrev jag "av vad jag kan minnas", du kan säkert rota fram någon annan ur din digra kunskapsbank. Klapp på huvudet isf. Men det går givetvis inte att jämföra Henrys spelstil med Messis. Det utgår jag ifrån att även du fattar.

Sen driver du det hela jävligt off topic helt i onödan. Fortsätt i Messi-tråden om du orkar.
Det är några som agerat bäggedera. Varför kan man inte räkna Henry som både en spelare som slår passningar som inte andra ser, och en målskytt? Henry var väldigt duktig på att hitta instick som var riktigt svåra. Han var dessutom en uppspelspunkt, precis som Messi.

Det var ju du som snackade om Messi.
Citera
2012-06-28, 23:49
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Nej. Han "överdriver" inte, utan han filmar ofta.

Det gör han inte längre så lägg ner.
Ta Alves han vann en oscar för sitt fula filmande.

Ronaldo is da shit.

Njut!
http://www.youtube.com/watch?v=dSYfbTNhTeU&feature=related

Och här firar man ligatiteln.
http://www.youtube.com/watch?v=EnrpSbJ6ZA8&feature=related
Citera
2012-06-29, 00:04
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Det gör han inte längre så lägg ner.
Ta Alves han vann en oscar för sitt fula filmande.

Ronaldo is da shit.

Njut!
http://www.youtube.com/watch?v=dSYfbTNhTeU&feature=related

Och här firar man ligatiteln.
http://www.youtube.com/watch?v=EnrpSbJ6ZA8&feature=related

Finns hur många videos som helst där man kan se hur mycket han filmar. Dumt och efterblivet att säga emot.
Citera
2012-06-29, 00:08
Medlem
Den här tråden håller fan sämre klass än Aftonbladets kommentarsfält.
Citera
2012-06-29, 00:10
Medlem
Langsdales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xeezer
Den här tråden håller fan sämre klass än Aftonbladets kommentarsfält.

Helt sant, vi har ingen Dennise Utic.
Citera
2012-06-29, 00:12
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Finns hur många videos som helst där man kan se hur mycket han filmar. Dumt och efterblivet att säga emot.

Men lägg fram dom från dagsläget då din mupp.
Eller har du bara en stor käft? Och inne för att spy galla över en storstjärna med glans och utstrålning som Ronaldo? Well Barca kommer tyvärr inte upp i den statusen om det nu sticker i dina ögon.
Totalt intetsägande och no starquality någon av dom i sekten.
Ronaldo är kung i Laliga och i Spanien. En portugis ja, just det.
Senast redigerad av MrsMagoo 2012-06-29 kl. 00:14.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in