2012-06-28, 18:14
Medlem
Langsdales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Du påstår ju att han inte filmar

Ja, jag skrev så. Går man från att filmat 10 ggr per match till 1 filmning på en säsong så har man väl slutat?
Citera
2012-06-28, 18:15
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Langsdale
Ja, jag skrev så. Går man från att filmat 10 ggr per match till 1 filmning på en säsong så har man väl slutat?

Nu överdriver du lite va?
Citera
2012-06-28, 18:16
Medlem
Langsdales avatar
Citat:
Nu överdriver du lite va?

Nej. Riquilme listade två matcher, hur många har Ronaldo spelat denna säsong?
Citera
2012-06-28, 18:21
Medlem
C0ws avatar
Citat:

Ok. Riquelme listar två matcher, och bara för det så har Ronaldo inte filmat i resten av matcherna. Ok, javisst.

Getafe, Valencia, Osasuna, Barcelona, Rayo för att nämna några och det finns mer...
Citera
2012-06-28, 18:24
Medlem
Langsdales avatar
Citat:
Ok. Riquelme listar två matcher, och bara för det så har Ronaldo inte filmat i resten av matcherna. Ok, javisst.

Getafe, Valencia, Osasuna, Barcelona, Rayo för att nämna några och det finns mer...

Nej. Många gånger gånger alla skriker "FILMNING" så har det var touch. Du kommer inte ge dig, inte jag heller så vi kommer inte komma någon vart. Men jag står fast i vad jag skriver om att han lagt ner med sina unitedfilmningar.
Citera
2012-06-28, 18:27
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Nej. Många gånger gånger alla skriker "FILMNING" så har det var touch. Du kommer inte ge dig, inte jag heller så vi kommer inte komma någon vart. Men jag står fast i vad jag skriver om att han lagt ner med sina unitedfilmningar.

Stå fast vid det du. Bara en simpel sökning på Youtube motbevisar ditt påstående.
Citera
2012-06-28, 18:31
Medlem
Langsdales avatar
Citat:
Stå fast vid det du. Bara en simpel sökning på Youtube motbevisar ditt påstående.

En simpel sökning på youtube bevisar att alla i Barca filmar, en youtubeklipp bevisar att Alves filmade sönder mot Pepé, vilket ni barcafans inte inser heller. Messi har filmat flera gånger med denna säsong, men ingen bryr sig för det är så få gånger. Som med Ronaldo, hade CR7 filmat som i United hade ni runkat av lyckat.
Citera
2012-06-28, 18:32
Medlem
Citat:
Jag skriver inte ner alla gånger folk filmar om du trodde det, du skrev att han hade slutat med att filma, vips ploppade det upp i mitt huvud två matcher som jag minns att han hade flera tydliga filmningar i. Så, nej, han har verkligen inte slutat med det.
Citera
2012-06-28, 18:34
Medlem
Langsdales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Jag skriver inte ner alla gånger folk filmar om du trodde det, du skrev att han hade slutat med att filma, vips ploppade det upp i mitt huvud två matcher som jag minns att han hade flera tydliga filmningar i. Så, nej, han har verkligen inte slutat med det.

Om du röker 100 cigarreter i månaden, sen slutar du och kanske tar en cigg i månaden. Säger du inte att du har slutat då?

Citera
2012-06-28, 18:35
Medlem
C0ws avatar
Citat:
En simpel sökning på youtube bevisar att alla i Barca filmar, en youtubeklipp bevisar att Alves filmade sönder mot Pepé, vilket ni barcafans inte inser heller. Messi har filmat flera gånger med denna säsong, men ingen bryr sig för det är så få gånger. Som med Ronaldo, hade CR7 filmat som i United hade ni runkat av lyckat.

Alves filmar, ja? Finns väl ingen som påstår att han har slutat filma när han obviously gör det.
Du däremot vägrar att inse hur det verkligen är när det gäller CR7.
Citera
2012-06-28, 18:36
Medlem
Citat:
Om du röker 100 cigarreter i månaden, sen slutar du och kanske tar en cigg i månaden. Säger du inte att du har slutat då?

Herregud vilken urusel liknelse. Snyggt jobbat.

Ronaldo filmar fortfarande mer än de flesta fotbollsspelare, så vore ett skämt att påstå att han skulle ha slutat.
Citera
2012-06-28, 18:36
Medlem
Langsdales avatar
Citat:
Alves filmar, ja? Finns väl ingen som påstår att han har slutat filma när han obviously gör det.
Du däremot vägrar att inse hur det verkligen är när det gäller CR7.

Skrev inte att Alves filmar utan situationen där alla säger att han inte filmade.

Ronaldo har lugnat ner sig totalt med filmningarna sen United. Om du ser mitt exempel med ciggen så förstår du nog ganska bra hur jag tänker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in