2012-06-01, 17:56
  #1945
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gincan
Cristiano Ronaldo är fotbollens mest osympatiska skitstövel!

Nu har han gjort det igen! Ronaldo förnekar sig inte och numera prenumererar han på epitetet fotbollens störtsta skithög, efter en öppen ladslagsträning i Portugal stannade han kvar och skrev autografer till fansen. Där fanns dock ett fan som fick sina drömmar krossade av denna asgam, usling, kanalje, kort och gott, ett praktsvin.

Ett litet barn ville ha hans autograf, en stackars lite oskyldig flicka väntade snällt på på att Cristiano Ronaldo A.K.A. Portugals största horunge skulle skriva en autograf till henne. Ronaldo stegade fram, tittade på henne och sedan gav han henne fingret, till en tioårig flicka, ett barn, vilken jävla asgam han är

Hennes brott? Hon hade på sig en fotbollströja som hon fått på en resa till Barcelona, resten kan ni gissa själva

Jag utnämner Cristiano Ronaldo till den mest osympatisk skithögen som stått i ett par fotbollsskor, må han brinna i helvetet

Skulle gärna vilja se en källa, speciellt när man skriver något som detta.
Citera
2012-06-01, 18:25
  #1946
Medlem
Sökte om den historien på Google hittade bara det här.

http://www.foxcrawl.com/2012/06/01/cristiano-ronaldo-refuses-to-give-autograph-to-girl-dressed-in-barcelona-outfit/
Citera
2012-06-01, 18:45
  #1947
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gincan
Cristiano Ronaldo är fotbollens mest osympatiska skitstövel!

Nu har han gjort det igen! Ronaldo förnekar sig inte och numera prenumererar han på epitetet fotbollens störtsta skithög, efter en öppen ladslagsträning i Portugal stannade han kvar och skrev autografer till fansen. Där fanns dock ett fan som fick sina drömmar krossade av denna asgam, usling, kanalje, kort och gott, ett praktsvin.

Ett litet barn ville ha hans autograf, en stackars lite oskyldig flicka väntade snällt på på att Cristiano Ronaldo A.K.A. Portugals största horunge skulle skriva en autograf till henne. Ronaldo stegade fram, tittade på henne och sedan gav han henne fingret, till en tioårig flicka, ett barn, vilken jävla asgam han är

Hennes brott? Hon hade på sig en fotbollströja som hon fått på en resa till Barcelona, resten kan ni gissa själva
varför ska man vika sig till en supporter som hejar på rivalens klubb?

Jag utnämner Cristiano Ronaldo till den mest osympatisk skithögen som stått i ett par fotbollsskor, må han brinna i helvetet

Din avnjudsjuka tönt det är la upp till spelaren om han vill skriva autograf eller inte flickan har tur att han inte pissade på tröjan och brände den på plats.Varför ljuger du ens när säger att hon fått tröjan på en resa till Qatar?

Runka till messi du ni är säkert lika patetiska med 0 personligheter och låter vem som helst köra korven i 2an på er

Att du trollar i Cr tråden gör inte saken bättre då folk sällan tar dig på allvar ändå
Citera
2012-06-01, 19:00
  #1948
Medlem
Karol.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jimmywiththeak47
Sökte om den historien på Google hittade bara det här.

http://www.foxcrawl.com/2012/06/01/cristiano-ronaldo-refuses-to-give-autograph-to-girl-dressed-in-barcelona-outfit/
Det skulle inte se snyggt ut inför Realfansen om Ronaldo gav autografer till folk i Barcatröjor.
Citera
2012-06-01, 19:04
  #1949
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jimmywiththeak47
Sökte om den historien på Google hittade bara det här.

http://www.foxcrawl.com/2012/06/01/cristiano-ronaldo-refuses-to-give-autograph-to-girl-dressed-in-barcelona-outfit/

Härligt källa....



Eller inte. Nej, köper inte denna historia.
Citera
2012-06-01, 19:08
  #1950
Medlem
Eisbiorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karol.
Det skulle inte se snyggt ut inför Realfansen om Ronaldo gav autografer till folk i Barcatröjor.
Tror du verkligen att fansen skulle gilla Ronaldo mindre om han skrev sin autograf till ett barn i fel tröja? Det är ju snarare astöntigt av Ronaldo att inte kunna tänka större än så. Allvarligt talat tycker jag att det hade varit töntigt om det så var vuxna Barca-fans som ville ha hans autograf. De som vill ha hans autograf gillar ju uppenbarligen honom. Det borde räcka.

EDIT: Inte för att jag säger att det finns någon sanning i historien, men vore sen sann vore det töntigt så det förslår.
Citera
2012-06-01, 19:17
  #1951
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Tycker delvis töntigt att ronaldo inte skrev men samtidigt så är det inte en stor grej, flickan har ju glömt den efter en glass också.

Jag kan förstå att han inte skrev.
Citera
2012-06-01, 19:20
  #1952
Medlem
Tony-Soprano kan du vara tyst?



Jag gillar hur personer blir upprörde över något som kanske inte ens är sant. Om det är sant, vilket jag tvivlar, så finns det säkert en förklaring. Var man inte där så eller om man inte är Ronaldo så tycker jag inte att man ska uttala sig.

Var det så att han gjorde ett aktivt val att inte ge henne en autograf för att hon hade en Barca-tröja så är det självklart mycket illa gjort och barnsligt. Men som sagt så tvivlar jag på hela historien, men hennes föräldrar tjänar nog inte lite stålar på detta...
Citera
2012-06-01, 19:29
  #1953
Medlem
Zog Ruless avatar
Om det stämmer så är det verkligen lågt av Ronaldo, verkligen. Han bör kunna stå över sådant trist beteende.
Citera
2012-06-01, 20:03
  #1954
Medlem
El.Bundys avatar
Haha helt normalt ju kolla tex Bellamy här 1.05
http://www.youtube.com/watch?v=oRgufpRjFf4

Han vägrar signa en rangers tröja lite samma sak dock kanske C.R flickan ville ha autografen på papper.
Citera
2012-06-01, 20:15
  #1955
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gincan
Cristiano Ronaldo är fotbollens mest osympatiska skitstövel!

Nu har han gjort det igen! Ronaldo förnekar sig inte och numera prenumererar han på epitetet fotbollens störtsta skithög, efter en öppen ladslagsträning i Portugal stannade han kvar och skrev autografer till fansen. Där fanns dock ett fan som fick sina drömmar krossade av denna asgam, usling, kanalje, kort och gott, ett praktsvin.

Ett litet barn ville ha hans autograf, en stackars lite oskyldig flicka väntade snällt på på att Cristiano Ronaldo A.K.A. Portugals största horunge skulle skriva en autograf till henne. Ronaldo stegade fram, tittade på henne och sedan gav han henne fingret, till en tioårig flicka, ett barn, vilken jävla asgam han är

Hennes brott? Hon hade på sig en fotbollströja som hon fått på en resa till Barcelona, resten kan ni gissa själva

Jag utnämner Cristiano Ronaldo till den mest osympatisk skithögen som stått i ett par fotbollsskor, må han brinna i helvetet


Jävla tönt, hur avundsjuk får man vara? Gå och runka till Messi bilder jävla p12
Citera
2012-06-01, 20:15
  #1956
Medlem
Marlo.Stanfields avatar
Skönt med spelare med lite principer och inte beter sig som robotar, tjejfan ska kanske lära sig att man inte kan hålla på Barca och samtidigt gilla Real och Ronaldo, välj sida för fan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in